"Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #2

Shoot op Zolder o.l.v. Atmozphere, welke datum?

  • Zondag 9 April

    Stemmen: 1 7,7%
  • Zondag 23 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 7 Mei

    Stemmen: 6 46,2%
  • Zondag 14 Mei

    Stemmen: 6 46,2%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfde bedrag, veel minder km's en 1 jaar jonger? lijkt me een makkelijke keuze... :Y
gaaf hoor. lijkt me ook wel wat zo'n 2003R, echt een zeldzame verschijning..
alhoewel het niet uitmaakt op wat voor Mille je rijdt, de mensen kijken toch wel naar je. 8-)

ik denk dat ik straks maar het pompstation ga overvallen zodat ik binnenkort een model 2006 factory kan kopen })
 
zelfde bedrag, veel minder km's en 1 jaar jonger? lijkt me een makkelijke keuze... :Y
gaaf hoor. lijkt me ook wel wat zo'n 2003R, echt een zeldzame verschijning..
alhoewel het niet uitmaakt op wat voor Mille je rijdt, de mensen kijken toch wel naar je. 8-)

ik denk dat ik straks maar het pompstation ga overvallen zodat ik binnenkort een model 2006 factory kan kopen })


wil je mij ook wat meebrengen?

ben bier vergeten net ( chips en dvd heb ik )
 
Holland he daar verkopen ze geen bier bij de pomp. (raar eigelijk.. ;) :N )

Eigenlijk vind ik het ook een beetje raar.... maar ook wel begrijpelijk.

Ik bedoel, als iemand met echt bier achter het stuur wil gaan zitten dan lukt dat toch wel :)
 
doe mij maar een whiskey en als het dan toch bier moet zijn carlsberg

edit: nog een vraagje, waar kan je mooie aftermarket ruitjes kopen voor een rsv? zou de kopkuip opnieuw laten doen, maar dan zonder gespoten windscherm. maar dan moet ik wel een ander windscherm kopen en liefst dan ene met een mooie afwerking
 
Laatst bewerkt:
ik hoor t al, denk dat we naast het toertje dit jaar ook maar eens gezamelijk de kroeg in moeten duiken.. :)
 
doe mij maar een whiskey en als het dan toch bier moet zijn carlsberg

edit: nog een vraagje, waar kan je mooie aftermarket ruitjes kopen voor een rsv? zou de kopkuip opnieuw laten doen, maar dan zonder gespoten windscherm. maar dan moet ik wel een ander windscherm kopen en liefst dan ene met een mooie afwerking

Ik heb wel een mooi mailadresje voor je. Mail me even als je interesse hebt.

Gr

@atmoz, nee ik heb gister veel te veel la trappe gedronken tijdens carnaval in Eindhoven. Ik voel die nog zitten denk ik (Mijn eerste carnaval viering, hoera wat een feest ;) )

Gaat het hier nou over bier of Mille's :)

In het motorforum Mille topic moet er genoeg ruimte zijn voor offtopic geneuzel 8-)
 
ik hoor t al, denk dat we naast het toertje dit jaar ook maar eens gezamelijk de kroeg in moeten duiken.. :)

Wat zal het een mooi seizoen worden met deze vooruitzichten :9

Ow ja, over dat bier geneuzel, uiteraard Grolsch, achterhoek he ;)
 
@Party Marty;
Ben ik jou nou eens tegengekomen op de Terheijdensweg in Breda op een CBR600??
Mooie move naar de Appie!!

Kijk op juni eens op het Tuono-topic, er worden dan meerdere leuke ritjes georganiseerd!!
 
Voor € 299,= zijn er ombouwsetjes te koop op Ebay.
Daar zit alles in.
Bovenste kroonplaat, risers, stuur, enz.
Daarnaast zou je dan nog wat kapjes en ander klein spul nodig hebben.

Kingokkie heeft het al gedaan voor je, vraag het hem eens:
King's topic
 
Voor € 299,= zijn er ombouwsetjes te koop op Ebay.
Daar zit alles in.
Bovenste kroonplaat, risers, stuur, enz.
Daarnaast zou je dan nog wat kapjes en ander klein spul nodig hebben.

Kingokkie heeft het al gedaan voor je, vraag het hem eens:
King's topic

is eigenlijk alleen die afdekkapjes dus, es opzoeken en prijsschatting maken
 
nope,gast(reageerde in mijn topic...) zou volgende zat willen langskomen... pfff nog zoooooooooooooooooo lang : '(


hij staat aan 7500 met al dat lekkers erbij, kan nog iets vanaf bij bezichtigen en onderhandelen maar ik heb hier nog niemand gezien :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan