Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja graag :Y :Y :Y

Ga dit seizoen zeker een keertje kijken bij hem :Y


Volg ook deze coureur intensief

zijn schema

2 april Dutch Superbike Assen NL
17 april WK Endurance       Assen NL
23 april FIM Cup 1000       Valencia SP
7 mei FIM Cup 1000 Monza I
21 mei Dutch Superbike       Hengelo NL
28 mei FIM Cup 1000       Silverstone
5 juni Dutch Superbike       Oss NL
18 juni WK Endurance       Zolder B
25 juni FIM Cup 1000       Misano I
23 juli FIM Cup 1000       Brno CZ
6 augustus FIM Cup 1000 Brands-Hatch GB
20 augustus Dutch Superbike       Assen NL
3 september FIM Cup 1000       Assen NL
10 september FIM Cup 1000       Lausitz D
24 september Dutch Superbike       Assen NL
1 oktober FIM Cup 1000       Imola I
8 oktober FIM Cup 1000       Magny-Cours F

dat wordt een druk seizoen....kom zelf amper aan rijden toe :N

ha ja die jongen heb ik ook wel eens gezien bij rtl motorsport (programma van corne klijn). om hem te sponseren waren die Dynodagen toch?

van weekend wederom WSB *O* *O*

wordt een druk motorseizoen :Y :P

hé knutsel :W

ik log uit tot gauw :W
 
hier begon het mee he jongens.

z1000 mad max (dl1)

full
 
ha ja die jongen heb ik ook wel eens gezien bij rtl motorsport (corne klijn) om hem te sponseren waren die Dynodagen toch?

van weekend wederom WSB *O* *O*

wordt een druk motorseizoen :Y :P

hé knutsel :W
yep....dezelfde....gaat goed met hem....De Fim cup rijdt in Europa tijdens het zelfde programma als de WSB

dus wil wel een vakantie(s) combineren om te gaan kijken buiten de landsgrenzen bij hem

probeer verder bij elke race op Assen te zijn :Y ....zonder motor -O- ....ik heb namelijk geen licencie :N

:+


ook 22-23 en 24 juni ben ik op Assen te vinden ....zit op de nieuwe TT tribune de 24ste
 
Wat een top machien man :}
Crawl is gek op kranen, eigenlijk op alle machines die het werk lichter maken
Vind het bedienen van kranen en dergelijke trouwens ook erg leuk werk, alleen is het zwaarste wat ik ooit bedient heb een "10 ton meter" kraan en een 4 tons shovel.
kom ie een keer kijken mag best het is alleen wel in delft
 
€270 dacht ik

http://www.hyperpro-services.nl/cgi-bin/index.pl?p=springs&mode=detail&id=03:0292
Produkt type : Voor + achtervering kit
Ordernummer : SP-KA10-SSC005
Geschikt voor : KAWASAKI Z 1000 03>
Prijs : € 236,81


http://www.hyperpro-services.nl/cgi-bin/index.pl?p=springs&mode=detail&id=03:0280
Produkt type : Voor + achtervering kit
Ordernummer : SP-KA07-SSC010
Geschikt voor : KAWASAKI Z 750 04>
Prijs : € 236,81
Status : In produktie


prijzen INCLUSIEF btw ....maar inclusief montage staat er niet bij :? ....maar ff bellen en je weet het :Y

Tel : 0183-678867
 
Hebben jullie eigenlijk oordopjes in tijdens het rijden? Het lijkt me namelijk wel handig ivm het windgeruis waarvan men zegt dat na een kwartier er al gehoorbeschadiging optreedt. En mijn gehoor moet nog wat langer mee!

Ik rij altijd met oordopjes in (op maat gemaakt), en dat bevalt me uitstekend. Je hoort je motor wel wat minder, maar met een goede uitlaat valt dat wel op te lossen. Ik heb nu nog een Suzuki met Yoshimura-uitlaat, en dat klinkt heel aardig... Met de Z750S die ik volgende week krijg, is het geluid nog even afwachten.
 
Ik wil voor mijn z750 een leovince demper aanschaffen maar ben er nog niet overuit of het een aluminium wordt of een carbon.

Heeft iemand een plaatje van een rode z750 met carbon demper? Dan weet ik n.l hoe het eruit ziet.

thanx
 
waarom geen hyperpro die zijn op mijn brikje ontwikkeld dus werken perfect :o O-) :]

Sorry voor de late reactie, maar in dit forum wordt ook zo ongelooflijk veel geschreven... Het is bijna niet bij te houden.

Ik heb WP-vering besteld, omdat ik ook WP-vering onder m'n huidige motor heb. En dat bevalt goed. Maar misschien is Hyperpro nog wel beter, of even goed. Geen idee. Het is dus niet echt een bewuste keus geweest.
 
Ik wil voor mijn z750 een leovince demper aanschaffen maar ben er nog niet overuit of het een aluminium wordt of een carbon.

Heeft iemand een plaatje van een rode z750 met carbon demper? Dan weet ik n.l hoe het eruit ziet.

thanx
sorry kan alleen een zwarte met titanium laten zien.
gelijk maar ff doen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
full
 
Mijn S bevalt zeer goed! Beetje aangepast ,mini-led knippers,(Afbeelding)kentekenplaathouder,valstoppers,framecovers,DUBBELLICHT :Y .
Windbescherming doet het goed genoeg(moet ook weer geen Gold Wing worden)
Hoor het vaker langs komen over vering,schijnt een wereld van verschil te zijn.
WP of Hyperpro :? en moet het dan ook achter vervangen worden of is dat weer persoonlijk? Veranderingen voor de toekomst op mijn S, blokspoiler en misschien een irridiumruitje(kwam hier laats voorbij dacht ik)

Leuk, die veranderingen. En wat windbescherming betreft: het moet inderdaad geen Goldwing worden. Daarom heb ik ook gekozen voor een naked bike die net niet helemaal naakt is. Ik heb jarenlang een ZRX1100 gehad (vette fiets), maar op den duur vond ik dat ik toch meer windbescherming nodig had. Doodvermoeiend om bijvoorbeeld naar Zwitserland te rijden zonder windbescherming. Het Z750S-ruitje lijkt me ruim voldoende.

Ik wil op zich ook nog graag een onderkuipje/blokspoiler, maar waar koop je zoiets? En ik zit te denken aan een Corbin-zadel. Maar dat is wel ongelooflijk duur (649 euro...) Ook lijken me radiatorkapjes opzij, zoals bij de Z1000, wel mooi.
 
@ jason setje voor en achter inclu. montage 350 vaste prijs bij hyperpro

das bij hyperpro zelf dus dealers kunnen duurder uitvallen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan