Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.


wellNutritionDietsAllWeight_Watchers_123_Success_At_Home-resized200.gif



















:+ :+ :+
 
:W :W :W Gegroet Z-etters :W :W :W

Vanaf volgende week vrijdag is deze kerel in het bezit van een Z750, en voor de afwisseling is de keuze gevallen op een oranje (krijgt dit topic nog wat meer kleur ;) )

Vandaag bij de dealer geweest, de eerste keuze was een zwarte, maar na het zien van de oranje kleur meteen van mening veranderd.
Wat een geweldige kleur.

Dat wordt dus anderhalve week uitzingen. Kan haast niet wachten, het jeukt me aan alle kanten om volgende week eindelijk/pas te kunnen :]

Tot typens en met vriendelijke Grolsche groet,

The Fly

welkom bij de z-ettertjes.
en gefeli met de nieuwe motor. *O* *O* *O*
 
:W :W :W Gegroet Z-etters :W :W :W

slim besluit

Tot typens en met vriendelijke Grolsche groet,

The Fly


welkom hier

Kijk, die van mij heeft ook zwart })


(Afbeelding)

Gelukkig heeft ie wat oranje kleuraccenten _O-

taartschep gaat er straks af, knippers worden veranderd, spiegels anders, gaat hard hoor.


Ik heb trouwens nog een beetje een probleem, net als bij de vorige is vanavond bij een kort ritje weer de reflector onderaan de kentekenplaat tegen de band gekomen... :X :X nu niet echt gebogen, maar wel reden genoeg om 'm er nu definitief af te slopen... nu wil ik dus ook iets anders met m'n plaat...

Goed, zit dus te denken om 'm zonder de plastic reclame rand te bevestigen aan het huidige steuntje (want heb eigenlijk op 't moment ff geen geld voor nieuw steuntje), maar wil 'm eigenlijk ook nog over de kentekenverlichting, zo dat 'ie strak tegen m'n achterlicht aan zit... alleen moet ik dan ook m'n knippers wat verbreden, plus dat ik het kabeltje van de kentekenplaat verlichting ergens moet laten, kan iemand vertellen hoe dat precies zit? Kan er weinig van terug vinden in de service manual... :?

En nog tips?

is toch gewoon knippen en plakken, zo doen ze het in het fotosoeptopic ook

_O-

btw, wat gebeurt er dan, dat je zo laag komt met je plaat??


@ DnBok
hadden ze er de verkeerde plaaties op staan of zo :?



@ allen;
nog 47 posts dan is tie weer vol. (vanavond?? )

wie begint de nieuwe????
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor zwart... *D

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Ik heb trouwens nog een beetje een probleem, net als bij de vorige is vanavond bij een kort ritje weer de reflector onderaan de kentekenplaat tegen de band gekomen... :X :X nu niet echt gebogen, maar wel reden genoeg om 'm er nu definitief af te slopen... nu wil ik dus ook iets anders met m'n plaat...

overigens is volgens mij ook m'n verig achter niet strakker gezegd, zoals gevraagd bij afleveren, maar dat laat ik bij 1000 km beurtje nog wel ff checken...

Goed, zit dus te denken om 'm zonder de plastic reclame rand te bevestigen aan het huidige steuntje (want heb eigenlijk op 't moment ff geen geld voor nieuw steuntje), maar wil 'm eigenlijk ook nog over de kentekenverlichting, zo dat 'ie strak tegen m'n achterlicht aan zit... alleen moet ik dan ook m'n knippers wat verbreden, plus dat ik het kabeltje van de kentekenplaat verlichting ergens moet laten, kan iemand vertellen hoe dat precies zit? Kan er weinig van terug vinden in de service manual... :?

En nog tips?
men neme een ijzerzaag en zagen achter de nummerplaat het steuntje van de reflector af. :Y
daarna even netjes maken met een vijl en klaar is clara. *O* *O*
 
Voor degene die een T-shirt heeft besteld heb ik slecht nieuws. :(





ze hebben het verkeerd gedaan de oenenmeloene, echter de opdracht was wel duidelijk dus ze worden opnieuw gedaan.
er is mij beloofd dat ze ongeveer 7 april als nog goed worden geleverd. *O*

dan kunnen we de t-shirts met de motor ophalen. 8-)
 
icon_fu.gif







:+


is toch gewoon knippen en plakken, zo doen ze het in het fotosoeptopic ook

_O-

btw, wat gebeurt er dan, dat je zo laag komt met je plaat??
Was het maar waar... zou wel makkelijk zijn... :+

Nee, de vering staat (denk ik) nog wat slap, met reflector is het hele setje best nog dicht bij de band, en ik ging (net als vorige keer) iets te hard over een drempel heen... die factoren gezamelijk hebben er voor gezorgd dat de reflector net tegen de band komt, die natuurlijk het hele zaakje naar binnen buigt...
 
men neme een ijzerzaag en zagen achter de nummerplaat het steuntje van de reflector af. :Y
daarna even netjes maken met een vijl en klaar is clara. *O* *O*
Zo ver was ik al :+ , al heb ik gewoon het onderste steuntje er af geschroefd... wil alleen nu de plaat hoger hebben... zeg maar tegen het kontje aan... ;)

Wat ik eigenlijk nog het belangrijkste vind... wat nu als ik de kentekenplaat verlichting er af haal, kan ik dat kabeltje dan gewoon los weg proppen, of moet dat op een of andere manier worden afgedekt oid? hoe zit dat precies? :?
 
(Afbeelding)

Was het maar waar... zou wel makkelijk zijn... :+

kun je niet gewoon de plaat maximaal onmhoog brengen tot tegen je plaatverlichting, 2 gaatjes boren, bouten en het onderuitstekende deel afzagen.

ook geen discussie over "waar is je plaatverlichting"

knippers eenvoudig verbreden door ze op een voetje te zetten van smal stukje kokerprofiel.
 
Zo ver was ik al :+ , al heb ik gewoon het onderste steuntje er af geschroefd... wil alleen nu de plaat hoger hebben... zeg maar tegen het kontje aan... ;)

Wat ik eigenlijk nog het belangrijkste vind... wat nu als ik de kentekenplaat verlichting er af haal, kan ik dat kabeltje dan gewoon los weg proppen, of moet dat op een of andere manier worden afgedekt oid? hoe zit dat precies? :?
ik denk als je het kabeltje van je kenteken verlichting goed afplakt je het gewoon in het kontje kan wegfrotten.
 
@ DnBok
hadden ze er de verkeerde plaaties op staan of zo :?


Van degene die er een nick-name op wilden waren alle namen op de borst afgedrukt.

|( |(

en om nou met
kawasutra, Muis, KPL, Zwizz 750, Z-Crew, Fulleke, Z1000 Girl, Bbreezer, Dnbok, The realZ, Martin_Z750

op m'n borst te lopen, vindt ik wat overdreven.

@ allen;
nog 47 posts dan is tie weer vol. (vanavond?? )

wie begint de nieuwe????


als we nou een nieuwe algemene nick aan maken waarvan wij het paswoord hebben dan kan iedereen een eigen foto plaatsen, en zonodig aanvullingen voor de eerste post maken.

bv. "ZETTERSFORUM" WW. Z750-Z1000
 
ik denk als je het kabeltje van je kenteken verlichting goed afplakt je het gewoon in het kontje kan wegfrotten.


zit met stekkerverbinding aan de kabelboom, volgens mij rechterzijkant van de kont.
stekker los, afplakken en later altijd weer te herstellen zonder gefrut
(ja, ik ben aant knippen geweest |( )
 
Van degene die er een nick-name op wilden waren alle namen op de borst afgedrukt.

|( |(

en om nou met
kawasutra, Muis, KPL, Zwizz 750, Z-Crew, Fulleke, Z1000 Girl, Bbreezer, Dnbok, The realZ, Martin_Z750

op m'n borst te lopen, vindt ik wat overdreven.

tis maar net hoe groot die borst is, lijkt mij nogal een plakkaat zo

als we nou een nieuwe algemene nick aan maken waarvan wij het paswoord hebben dan kan iedereen een eigen foto plaatsen, en zonodig aanvullingen voor de eerste post maken.

bv. "ZETTERSFORUM" WW. Z750-Z1000

word dan dus een "spookrijder"
gaan ze niet accepteren denk ik :N
 
Van degene die er een nick-name op wilden waren alle namen op de borst afgedrukt.

|( |(

en om nou met
kawasutra, Muis, KPL, Zwizz 750, Z-Crew, Fulleke, Z1000 Girl, Bbreezer, Dnbok, The realZ, Martin_Z750

op m'n borst te lopen, vindt ik wat overdreven.

handige actie.
 
kun je niet gewoon de plaat maximaal onmhoog brengen tot tegen je plaatverlichting, 2 gaatjes boren, bouten en het onderuitstekende deel afzagen.

ook geen discussie over "waar is je plaatverlichting"

knippers eenvoudig verbreden door ze op een voetje te zetten van smal stukje kokerprofiel.
da's niet zo moeilijk... had daar al voor zitten meten, komt 'ie ook niet over de knippers heen, blijft ie net onder... maar vind het wel een erg mooi gezicht als de plaat rechtstreeks onder het kontje zit... maar als ik dat niet voor elkaar krijg zal het idd wel deze variant worden ja... ;)


ik denk als je het kabeltje van je kenteken verlichting goed afplakt je het gewoon in het kontje kan wegfrotten.
hmmm, da's dus wel te doen... mogen met daglicht dus maar even hele setje loshalen, was het net al te donker voor... ;)


zit met stekkerverbinding aan de kabelboom, volgens mij rechterzijkant van de kont.
stekker los, afplakken en later altijd weer te herstellen zonder gefrut
(ja, ik ben aant knippen geweest |( )
Eerst knippen dan kijken, dat principe? :+
 
Eerst knippen dan kijken, dat principe? :+

:Y


heb geen exploded views voor de 750, alleen van de 1000.
maar soms wel handig voor algemene dingen, zal t linkie ff zoeken.

edit;

http://www.buykawasaki.com/Default.asp?strContentURL=site/VIVehicleInformation/VIChooseVehicle.asp?intCatalogID=2&intParts=1

ff opslaan en herbenoemen, is wat korter dan.
is van kawa us maar bestelnummers zijn exact als hier. tenminste tot nu toe passen alle bouten die ik besteld heb zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan