In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
rijdt er een van jullie toevallig op een oranje BT1100 bulldog?
gister gespot op de kruising Hoge larenseweg en de van leeuwenhoekstraat in hilversum. tegenover de motoropslag van van heerd.

woon daar vlakbij, heb ik een MF buurman?
 
_O- _O-

member of Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew ;)

Enne het hoeft niet hoor, maar dat is ooit een keer zo begonnen en het is wel leuk als mensen het in hun sig hebben staan, weet je meteen dat ze ook hier te vinden zijn :)

Ik maak er wel member of Gooi & Vechtstreek Crew van. :W
 
Goeiemogguh allen :W :Z :z

Maandagochtend -O-
mogguh

rijdt er een van jullie toevallig op een oranje BT1100 bulldog?
gister gespot op de kruising Hoge larenseweg en de van leeuwenhoekstraat in hilversum. tegenover de motoropslag van van heerd.

woon daar vlakbij, heb ik een MF buurman?
die heb ik inderdaad ook zien rijden, maar dan bij de rotonde larenseweg en joh. gerardtsweg....
 
Laatst bewerkt:
rijdt er een van jullie toevallig op een oranje BT1100 bulldog?
gister gespot op de kruising Hoge larenseweg en de van leeuwenhoekstraat in hilversum. tegenover de motoropslag van van heerd.

woon daar vlakbij, heb ik een MF buurman?

ja die heb je dan wel maar die rijd een r6 ;) ik woon op de van linschotenlaan
 
nee kon niet rijden van t weekend.

heb zaterdag me nieuwe helm opgehaald, en nu kan ik er niet mee rijden,

dus ik heb gisteravond tv gekeken met me helm op :P
 
full
 
zeker stoere helm!

Nee ik heb van het weekend mijn verjaardag gevierd en ff naar de motor van m`n maat gekeken die hij net gekocht heeft.
Was opzich wel een geslaags weekend
 
Weet iemand een goeie spuiter voor me in het Gooi ? Moet een voorkantje van een FZR (van vriendin) laten spuiten in de R1/R6 blauwe kleur. Weet niet of het echt die kleur is, dus iemand met een scanner voor de kleur zou het beste zijn.
 
En ik maar denken dat het Gooi is slaap gevallen was |(
Mail notifidinges vergeten aan te zetten :X





:) Mooie foto's en motoren allemaal. :9~ Mooie helm ook :)


Marco: Welkom :Y


En pokie is lekker druk geweest.


Zo! ik ben weer helemaal bij

*O*
 
Weet iemand een goeie spuiter voor me in het Gooi ? Moet een voorkantje van een FZR (van vriendin) laten spuiten in de R1/R6 blauwe kleur. Weet niet of het echt die kleur is, dus iemand met een scanner voor de kleur zou het beste zijn.

als je er een vindt, ben ik ook geintereseerd. wil het kontje van mijn hornet in wespenpatroon laten spuiten. dacht het via van Heerd te gaan laten doen. die wist wel een adresje volgens mijn vriendin.
 
Weet iemand een goeie spuiter voor me in het Gooi ? Moet een voorkantje van een FZR (van vriendin) laten spuiten in de R1/R6 blauwe kleur. Weet niet of het echt die kleur is, dus iemand met een scanner voor de kleur zou het beste zijn.


Hillcoating is een goede spuiter, als ik het goed heb spuiten ze in iedergeval poercoaten ze, zitten op de oude loswal (daar waar ze aan het bouwen zijn parralel aan de vreelandseweg)

Anderz op Nieuw walden in nederhorst den berg heb je no0g een paar spuiters zitten Aan de middenweg.

:W
 
En ik maar denken dat het Gooi is slaap gevallen was |(
Mail notifidinges vergeten aan te zetten :X





:) Mooie foto's en motoren allemaal. :9~ Mooie helm ook :)


Marco: Welkom :Y


En pokie is lekker druk geweest.


Zo! ik ben weer helemaal bij

*O*

Nog ff wachten en dan slaat het weer om :Y ...!!

Gister is m'n Duc teruggebracht door Hans van der Heyden(ducati Zaltbommel)
Klaar voor een nieuw seizoen,grote beurt en nieuwe ketting/tandwielen. :]
 
Nog ff wachten en dan slaat het weer om :Y ...!!

Gister is m'n Duc teruggebracht door Hans van der Heyden(ducati Zaltbommel)
Klaar voor een nieuw seizoen,grote beurt en nieuwe ketting/tandwielen. :]
blijft mooi spul zo,n twin,maar ja ik ben bevooroordeeld

toch,twee rijksdaalders zijn meer waard als 4 guldens O-)

liever 2 klappen dan 4 plofjes.

mijne gaat een nieuw balhoofdlager krijgen en alle pakkingen uit het uitlaatsysteem worden vervangen,zaterdag issie klaar *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan