In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
kvind het best een mooie motor al is het een bwm.
maar zaterdag rijden? ze voorspellen matige vorst |(

het houd ook nooit op. net nu Remco een motor heeft gekocht blijft het vriezen tot in mei -O-

Psies -O- Nah laat nog maar ff veel regenen en maybe valt het het weekend mee. Vorig jaar in maart gingen we ineens van 5 naar 20 graden dus er is nog hoop :+
 
Kee ff een polletje zonder echte pol :P

Welke kleur vinden jullie het mooist op de F650GS?

full
 
of

full


Dit zijn de enige 3 kleuren waarin ze hem hebben. Ik zit zelf nogal te twijfelen. Maybe dat ik hem ook wel laat spuiten ofzo :? Oh ja en de zwarte buddy kun je overal zonder meerprijs bij krijgen ipv een gekleurde. En de kleuren lijken op de foto's vrij mat maar ze zijn allemaal gewoon glanzend.
 
Laatst bewerkt:
zwart .... lekker stoer toch dan een streetfighter helmpje op en een paar ongelovelijk dikke pijpen erop en dasn wordt het mis. nog wat met die BMW'S :X :X :X

Hahaha nee hoor heb het niet zo op bmw maar deze zien der best leuk uit in ieder geval succes met de proefrit *O*


:W
 
Zo ik ben ook weer aan wal *D

2 dagen met mijn werk op terschelling geweest, was echt super!!! Vanmiddag op het strand blokarten geleerd en dat is echt helemaal geweldig, verder veel gefietst en lekker van een prachtig hotel genoten..

En nu; WEEKEND!! *O* *O* *O*
 
Zo ik ben ook weer aan wal *D

2 dagen met mijn werk op terschelling geweest, was echt super!!! Vanmiddag op het strand blokarten geleerd en dat is echt helemaal geweldig, verder veel gefietst en lekker van een prachtig hotel genoten..

En nu; WEEKEND!! *O* *O* *O*
*D dat is het betere werk *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan