In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok dan was het misschien niet michel maar dan is het iemand met dezelfde motor,hij is gek op z'n toerenbrenzer met koppelingetje in,misschien is ie hier wel bekend ;)
 
Welkom Richard,


Mooie motor en jij gaat dus ook mee met het gooi naar de Motor forum mega meeting 7 mei?

En ff je sig aanpassen he :P
Poike weer werk aan de winkel

:W
 
Welkom Richard :) Mooie fiets :Y
:^ *O*

ok dan was het misschien niet michel maar dan is het iemand met dezelfde motor,hij is gek op z'n toerenbrenzer met koppelingetje in,misschien is ie hier wel bekend ;)
denk dat ik die ook een x gespot heb, dacht toen ook aan michel maar die bleek het niet te zijn....

Welkom Richard,


Mooie motor en jij gaat dus ook mee met het gooi naar de Motor forum mega meeting 7 mei?

En ff je sig aanpassen he :P
Poike weer werk aan de winkel

:W
u vraagt, wij draaien *O*
 
Welkom Richard,


Mooie motor en jij gaat dus ook mee met het gooi naar de Motor forum mega meeting 7 mei?

En ff je sig aanpassen he :P
Poike weer werk aan de winkel

:W

mega meeting had ik stiekem al op de kalender gezet,lijkt me geweldig
ik rij graag mee met de mensen uit 't gooi dus bij deze,is er al een verzamelplaats of iets dergelijks afgesproken dan?

btw sig aangepast
*D
 
't gooi,leuk een topic waar ik me wel thuis voel,woon zelf in bussum en heb zojuist m'n eerste motor gekocht,ZXR uit 95:

(Afbeelding)

uit de lijst van members ken ik zo op het eerste gezicht niemand,ongetwijfelt dat ik wel eens wat bike's heb zien rijden van jullie hoor
ja michel met de zwarte CBR komt me wel bekend voor,die zag ik nog wel eens met een wheelie voorbij komen door bussum als ik op m'n brommertje even langs de weg stond van de zomer *D

nouja hoe dan ook,ik ben zeker in voor een ritje als het wat beter weer wordt,zal alleen eerst beetje aan m'n motor meten wennen maar dat komt vast wel goed

groet Richard
Richard Br......anson. :?

121_branson_wideweb__430x260.jpg


:+

Welkom bro :)
 
:o ;)Leuke motoren.... maarjah een Blade is eigenlijk nog meer :9~ , maar vind deze ook vet! *D
ik denk ook wel dat ik mijn Blade ga missen want beide gaat niet lukken :(


maarrrr..uiteindelijk wordt het waarschijnlijk deze :
MLDZ38.JPG


MLDZ38_1.JPG


MLDZ38_2.JPG


:9

en ook dat kan je aardig plat krijgen schijnt het 8-)
 
Laatst bewerkt:
vanwaar eigenlijk die ommekeer?
Wendy (muzzi) en ondergetekende hebben een huis gekocht in Nijkerk *O*

Dat betekent dat ik met slecht weer met de trein ga -O-

maar als de zon schijnt ik de polder mag terroriseren
naughty.gif


geheheh ik zal dus erg vaak met de motor gaan dus al met al wil ik een cardan-aangedreven motor.....en wen en ik willen ook wel eens wat "offroad" gaan proberen in de vakantie wellicht. Er zijn zat arrangementen te boeken waarbij je van het asfalt af kan :)

en ik vind deze erg stoerrrrrrrrrrrrrrrr :P
 
Laatst bewerkt:
He gooi-tuig!!! haha...alles wel hier???

Gaane we eigenlijk nog met een gezwellig groepie naa de MM??? lees er nog niets over nl???? toch??? lijkt me wel wat nl!!! laatste keer was ook gezellie!!

toch??? :P
 
ik vind die bmw echt afschuwelijk maarja ieder z`n smaak heh. Mega meeting klinkt wel gezellig. zou mijn eerste keer worden 8-) verzamelen op het marktterein van hilversum zou ik zeggen :D

ennuh welkom richard
en gefeliciteerd RR
 
Wendy (muzzi) en ondergetekende hebben een huis gekocht in Nijkerk *O*

Dat betekent dat ik met slecht weer met de trein ga -O-

maar als de zon schijnt ik de polder mag terroriseren(Afbeelding)

geheheh ik zal dus erg vaak met de motor gaan dus al met al wil ik een cardan-aangedreven motor.....en wen en ik willen ook wel eens wat "offroad" gaan proberen in de vakantie wellicht. Er zijn zat arrangementen te boeken waarbij je van het asfalt af kan :)

en ik vind deze erg stoerrrrrrrrrrrrrrrr :P
succes met proefrijden!! :] *O*
 
He gooi-tuig!!! haha...alles wel hier???

Gaane we eigenlijk nog met een gezwellig groepie naa de MM??? lees er nog niets over nl???? toch??? lijkt me wel wat nl!!! laatste keer was ook gezellie!!

toch??? :P

Tuurlijk gaan we met een groeppie. Maar het duurt nog ff en we weten elkaar hier te vinden toch :) Komt vanzelf wel. Vorig jaar bij de Witte Bergen verzamelen vond ik ook wel oke plekkie. Gelijk van daar de snelweg op en gaan :) Als het beter weer is dit jaar dan is een ritje binnendoor ook wel leuk natuurlijk :]
 
Laatst bewerkt:
ik vind die bmw echt afschuwelijk maarja ieder z`n smaak heh. Mega meeting klinkt wel gezellig. zou mijn eerste keer worden 8-) verzamelen op het marktterein van hilversum zou ik zeggen :D

ennuh welkom richard
en gefeliciteerd RR

Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak ;) Ik vind een heleboel motoren mooi maar ik rij niet alleen maar op een motor omdat ik hem mooi vind. Hij moet ook passen bij het doel waarvoor we hem willen gebruiken. Iedere dag een uur woon-werk verkeer op een racer is nou niet bepaald optimaal te noemen. En een dikke toervakantie op een racer al helemaal niet :]
 
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak ;) Ik vind een heleboel motoren mooi maar ik rij niet alleen maar op een motor omdat ik hem mooi vind. Hij moet ook passen bij het doel waarvoor we hem willen gebruiken. Iedere dag een uur woon-werk verkeer op een racer is nou niet bepaald optimaal te noemen. En een dikke toervakantie op een racer al helemaal niet :]

maar er is toch wel een tussen weg?
Ik bedoel op een blackbird zit je ook goed hoor *O* *O* *O*

nee ik vind dit model van die bmw niet zo mooi. uiteraard gebruiken jullie de motor anders dan ik het doe en zal er ook een heel ander type motor moeten komen dan een SS :Y

witte bergen is opzich ook wel cool. Kan je daar makkelijk koffie krijgen? ik bedenk net dat op zondag op het markt terein ook moeilijk koffie te halen valt _O-
 
ik denk ook wel dat ik mijn Blade ga missen want beide gaat niet lukken :(


maarrrr..uiteindelijk wordt het waarschijnlijk deze :
(Afbeelding)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

:9

en ook dat kan je aardig plat krijgen schijnt het 8-)


Heb je al eens een KTM LC8 adventure geprobeert?

Goed ik geef toe het is geen bmw. Maar als je in je vakanties wat off-road wil kan hij dat wel iets beter aan. (en rondom nijkerk kan ik je nogwel wat zandpaden laten zien waar je legaal mag rijden! *O* )

Grtzz
 
Heb je al eens een KTM LC8 adventure geprobeert?

Goed ik geef toe het is geen bmw. Maar als je in je vakanties wat off-road wil kan hij dat wel iets beter aan. (en rondom nijkerk kan ik je nogwel wat zandpaden laten zien waar je legaal mag rijden! *O* )

Grtzz
*D Noppie! Ben je verdwaald :?

LC8 is wel errug mooi :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan