In 't Gooi deeltje IV

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar er is toch wel een tussen weg?
Ik bedoel op een blackbird zit je ook goed hoor *O* *O* *O*

nee ik vind dit model van die bmw niet zo mooi. uiteraard gebruiken jullie de motor anders dan ik het doe en zal er ook een heel ander type motor moeten komen dan een SS :Y

witte bergen is opzich ook wel cool. Kan je daar makkelijk koffie krijgen? ik bedenk net dat op zondag op het markt terein ook moeilijk koffie te halen valt _O-

Tja we zijn een beetje hooked geraakt aan deze motoren door o.a. de DVD The long way round met Ewan McGregor en Charlie Boorman en door het adventure riders forum. En zoals al gezegd gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak :)
 
Heb je al eens een KTM LC8 adventure geprobeert?

Goed ik geef toe het is geen bmw. Maar als je in je vakanties wat off-road wil kan hij dat wel iets beter aan. (en rondom nijkerk kan ik je nogwel wat zandpaden laten zien waar je legaal mag rijden! *O* )

Grtzz

Ik vind de KTM dus weer absoluut niet mooi. En we willen niet compleet enduro gaan rijden alleen we willen wel eens van de gebaande paden af kunnen. Dan is een in hoofdzaak road fiets toch wel een stukkie lekkerder. Zeker voor Maarten want die moet er ook op woon-werken :)
 
@ Sp1ke, Vodkat, Poikie, Xtra, Motomuzzi, H4d3s.. Thnx *D

@ Poikie.. koffie en gebak was gisteren :P heb n8 dienst gehad..
en vier me verjaardag niet.. me meisje neemt me mee uit eten vanaaf
 
@ Sp1ke, Vodkat, Poikie, Xtra, Motomuzzi, H4d3s.. Thnx *D

@ Poikie.. koffie en gebak was gisteren :P heb n8 dienst gehad..
en vier me verjaardag niet.. me meisje neemt me mee uit eten vanaaf


Ohhh wat erg, ben ik helemaal vergeten je te feliciteren!!

Bij deze dan alsnog; van harte *O* *O* *O*
 
Thanx, ik ga ze eens even bellen/er even langs.

Resultaat post ik wel ;)

heb je al resultaat? heb ook in hilversum zitten bellen en de meeste doen het niet. (moet mijn monozit spuiten), motorextra in kockengen doet het voor €150. vindt ik toch wat prijzig voor 1 kapje.

dus ben benieuwd hoe dat van jou is afgelopen..
 
En wederom een goedeN8..

Double R vandaag 26 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
gefeli Bro :)
ik vind die bmw echt afschuwelijk maarja ieder z`n smaak heh. Mega meeting klinkt wel gezellig. zou mijn eerste keer worden 8-) verzamelen op het marktterein van hilversum zou ik zeggen :D

ennuh welkom richard
en gefeliciteerd RR
ik ben zelf ook afschuwelijk :+
maar er is toch wel een tussen weg?
Ik bedoel op een blackbird zit je ook goed hoor *O* *O* *O*

nee ik vind dit model van die bmw niet zo mooi. uiteraard gebruiken jullie de motor anders dan ik het doe en zal er ook een heel ander type motor moeten komen dan een SS :Y

witte bergen is opzich ook wel cool. Kan je daar makkelijk koffie krijgen? ik bedenk net dat op zondag op het markt terein ook moeilijk koffie te halen valt _O-
minpuntje = kettingaandrijving.....

geef mij maar een cardan-as
Heb je al eens een KTM LC8 adventure geprobeert?

Goed ik geef toe het is geen bmw. Maar als je in je vakanties wat off-road wil kan hij dat wel iets beter aan. (en rondom nijkerk kan ik je nogwel wat zandpaden laten zien waar je legaal mag rijden! *O* )

Grtzz

Heeeej Nopster..... thanx voor het advies kerel.

helaas vallen alle andere enduro's/allroads af vanwege de ketting
en het "offroad"gebeuren zal niet direct je reinste Dakar worden hoor ;)
in eerste instantie zal ik ook gewoon Michelins pilotpowers of Bridgestone BT020 rubber eronder laten zetten ofzo..

want om nou ineens van mijn hernia-racer naar een enduro te gaan in combinatie met noppen vind ik wel heel diep water :P ..kga eerst aan mijn koffers wennen :+

maar je aanbod om een keer wat onverhard te rijden neem ik zeker aan :]

edit :
LC8-orange-300breit.jpg

op zich wel vette bak...hoe houd zoiets zich bij veel woonwerkilometers :?
maar niet echt mijn smaak helaas

Ik vind de KTM dus weer absoluut niet mooi. En we willen niet compleet enduro gaan rijden alleen we willen wel eens van de gebaande paden af kunnen. Dan is een in hoofdzaak road fiets toch wel een stukkie lekkerder. Zeker voor Maarten want die moet er ook op woon-werken :)
:^ psies

gevalletje cardan-as enzo dus
nog 1 lang daggie, en dan lekker trainen en t weekend inluiden, en dan vrijdag wel lang daggie maar zoveel tussenuren dat t wel snel voorbijgaat *D

:o OMFG.....weet je hoe lang ik dat woord al niet ben tegengekomen :X


:+
 
Laatst bewerkt:
ik denk ook wel dat ik mijn Blade ga missen want beide gaat niet lukken :(


maarrrr..uiteindelijk wordt het waarschijnlijk deze :
http://www.bmw-motorrad-occasions.nl/bmw/visuals/MLDZ38.JPG ((Afbeelding))

http://www.bmw-motorrad-occasions.nl/bmw/visuals/MLDZ38_1.JPG ((Afbeelding))

http://www.bmw-motorrad-occasions.nl/bmw/visuals/MLDZ38_2.JPG ((Afbeelding))

:9

en ook dat kan je aardig plat krijgen schijnt het 8-)
Komen er dan ook drie van die koelkasten aan te hangen :? :X

:N dat vinnik dus echt heeeel lelijk. De fiets op zich is nog wel okay.


;) gelukkig heeft iedereen een andere smaak, maar deze vraag..... moest ik stellen voor ik slapen ga :Y
 
Heeeej Nopster..... thanx voor het advies kerel.

helaas vallen alle andere enduro's/allroads af vanwege de ketting
en het "offroad"gebeuren zal niet direct je reinste Dakar worden hoor ;)
in eerste instantie zal ik ook gewoon Michelins pilotpowers of Bridgestone BT020 rubber eronder laten zetten ofzo..

want om nou ineens van mijn hernia-racer naar een enduro te gaan in combinatie met noppen vind ik wel heel diep water :P ..kga eerst aan mijn koffers wennen :+

maar je aanbod om een keer wat onverhard te rijden neem ik zeker aan :]

edit :
(Afbeelding)
op zich wel vette bak...hoe houd zoiets zich bij veel woonwerkilometers :?
maar niet echt mijn smaak helaas:^ psies

gevalletje cardan-as enzo dus:o OMFG.....weet je hoe lang ik dat woord al niet ben tegengekomen :X


:+


In Duitsland rijd er nu eentje met meer als 75k op de klok. En daar is nou niet echt rustig mee gereden :X KTM geeft trouwens tegenwoordig 36 mnd garantie op een onbeperkt aantal kilometers. De LC8 Adventure is een All-road en dus echt een fiets gemaakt voor woonwerk en de verre reis trips.

full


Maar ik wil uiteraard je wel eventjes de achterkant laten zien op de paden rond Nijkerk :Y




:W

Suc6 met je beslissing en er zijn er meer die goed zijn in het woon werk verkeer
 
Komen er dan ook drie van die koelkasten aan te hangen :? :X

:N dat vinnik dus echt heeeel lelijk. De fiets op zich is nog wel okay.


;) gelukkig heeft iedereen een andere smaak, maar deze vraag..... moest ik stellen voor ik slapen ga :Y

Jaha die komen er ook aan te hangen :Y Ideaal voor de vakanties :} Maar tijdens het gewone woon-werken haalt hij ze er af ivm de breedte van het gevaarte en het tussen de files door kunnen :] En nogmaals... wij vinden het wel mooi ;) Ik wou ook op mijn 650 diezelfde adventure koffers graag hebben want ik vind de standaard koffers van de 650 net een stel attachekoffers :r Ik wil ook van die dikke koffers maar gelukkig hebben Touratech, Wunderlich of Hepco & Becker genoeg keus :P Ik hoop dat je desondanks goed geslapen hebt :+
 
Die mooie Alu "koelkasten" zijn juist enorm handig! Ik kon er zelfs op een stilstaande periferique gewoon mee door de file heen! (lees ze gaan wel aan de kant want de lak van hun auto kost meer als mijn koelkast, en daar boeien een paar krasjes meer of minder niet op)


Grtzzz
 
In Duitsland rijd er nu eentje met meer als 75k op de klok. En daar is nou niet echt rustig mee gereden :X KTM geeft trouwens tegenwoordig 36 mnd garantie op een onbeperkt aantal kilometers. De LC8 Adventure is een All-road en dus echt een fiets gemaakt voor woonwerk en de verre reis trips.

(Afbeelding)

Maar ik wil uiteraard je wel eventjes de achterkant laten zien op de paden rond Nijkerk :Y




:W

Suc6 met je beslissing en er zijn er meer die goed zijn in het woon werk verkeer

Nijs :} Zijn dat zega cases die je erop hebt zitten? Waar is dit in Nijkerk :? Ik ken heel wat weilanden en paden maar deze herken ik net ff niet :+

Enne tuurlijk zijn er meer motoren goed in woon-werk verkeer. Maar we gaan ook echt niet over 1 nacht ijs hier hoor. We geven niet zomaar zoveel geld uit zonder de ook in aanmerking komende concurrenten geprobeerd te hebben ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat paadje waar dit is genomen ligt iets ten zuiden van Nijkerk! (Zuid Frankrijk) En die Koffers van mij zijn veel goedkoper als zega of touratech! Wat ik betaald heb voor mijn twee koffers ben je normaal al kwijt voor een halve! En de mijne zijn meer waterdicht door rubber afsluitringen in de deksels.

Grtzz
 
Dat paadje waar dit is genomen ligt iets ten zuiden van Nijkerk! (Zuid Frankrijk) En die Koffers van mij zijn veel goedkoper als zega of touratech! Wat ik betaald heb voor mijn twee koffers ben je normaal al kwijt voor een halve! En de mijne zijn meer waterdicht door rubber afsluitringen in de deksels.

Grtzz

Ja vertel... wat zijn het dan wel? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan