Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff kijken hoe handig ze zijn daar hahaha.
als er wat gemaakt is post ik het hier wel, kunnen jullie je mening geven. ik heb nog 2 weken en dan moetik eruit zijn wat er definitief op komt.
 
Ik heb trouwens Bladerummer z'n foto's eens goed bekeken, en wat zag ik daar nou toch ineens 'per ongeluk' in het voorwiel zitten?


full



Heel goed kijken: ja hoor, the bastard!!!!!
 
oja goede morgen Bladebroeders :) ik heb alles klaar staan voor een lekker dagje sleutelen aan mijn Blade :P :9
 
moge mannen hej welke maat zijn die draadeindjes in de achterbrug om die dingen in te draaien voor die paddokstand??? m6???
 
moge mannen hej welke maat zijn die draadeindjes in de achterbrug om die dingen in te draaien voor die paddokstand??? m6???

Volgens mij is het idd M6, anders gewoon ff een M6 boutje pakken en voorzichtig indraaien.

Bij motorzaken verkopen ze van die paddockstand pikkies. Staat op de verpakking dat 't voor een 1000RR of ander merk geschikt is.
 
Laatst bewerkt:
precies wat ik ook denk, alleen die rode bies komt misschien niet mooi uit????
Maat van me heeft op een zwarte 2005 CBR600RR, zoëen met grijze vleugel, een geel biesje geplakt om de vleugel. Ik heb het zelf niet gezien, maar hij en zijn vrouw, waren er erg over te spreken. Dus dat rode biesje zal wel strak staan denk ik. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan