Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Droog :N
Pekel :Y Volop. :X
Dus testritje :N
Nou, dan moet je maar weer overgaan op het in dit topic al eerder beproefde concept: de motor overdekt laten, er op gaan zitten en heel hard BBBBBBBBRRRRRROOOOEEEEMMMMM - BBBLLLLEEEEEEERRRRR doen _O-
Suc6 vanmiddag!
 
Nou, dan moet je maar weer overgaan op het in dit topic al eerder beproefde concept: de motor overdekt laten, er op gaan zitten en heel hard BBBBBBBBRRRRRROOOOEEEEMMMMM - BBBLLLLEEEEEEERRRRR doen _O-
Suc6 vanmiddag!
_O- _O- _O-
Je kent 'm?






Ik zal wel foto's maken als bewijs hiervan! ;)
 
Nou, dan moet je maar weer overgaan op het in dit topic al eerder beproefde concept: de motor overdekt laten, er op gaan zitten en heel hard BBBBBBBBRRRRRROOOOEEEEMMMMM - BBBLLLLEEEEEEERRRRR doen _O-
Suc6 vanmiddag!
Dank, piccies zullen volgen! :Y
 
Nou, dan moet je maar weer overgaan op het in dit topic al eerder beproefde concept: de motor overdekt laten, er op gaan zitten en heel hard BBBBBBBBRRRRRROOOOEEEEMMMMM - BBBLLLLEEEEEEERRRRR doen _O-
Suc6 vanmiddag!

Klopt, dat doe ik ook, alleen nu nog tijdelijk op de bankleuning, of op de keukenstoel of of of _O- _O-
 
Heeft een van jullie toevallig een digitaal werkplaatshandboek voor de CBR1000RR en de CBR600RR?

Da zou fijn zijn! :Y
van de Blade heb ik wel handboek en onderdelenboek.
Stuur me je mailadres even op hansvandenberg251 apestaartje hotmail punt com en ik stuur het je. Wel een mailadres opgeven waar je in je box een paar Mb kunt ontvangen.
 
Alweer deel 7
@mario gefeliciteerd met de bike

@kriz heb net gelezen dat je kuip naar de spuiter is :) En :9

@W@llie bedankt voor de info :}
 
Dit is wel aparte kleurstelling alleen niet in europa verkrijgbaar.

ook leuk filmpje met een splinternieuwe 1000rr

http://www.servinitup.com/gallery/albums/stuff/Untitled.wmv


en foto

DSC_7362.sized.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan