Het Honda CBR1000RR Fireblade Topic Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
graatsie miele!!
is jouw beugel al binnen, is haast bij , wordt volgende week 23 graden O-) O-)
morgen even rondje maken ff naar ten kate spullen halen en misschien nog wat bestellen dan door naar het oosten hopelijk beugel ophalen en rem schakelset
van white power als die er goed uitziet muggello ook set bestellen van abm
word weer dure dag! :9~ :( :9~ :(
 
heren nog even een vraag aan de upper blade knallers van dit forum:
heb een zwarte'05 zoals u misschien weet. en staat bij de spuiter. ik wil die 2006 vleugel erop laten spuiten maar ben in dubio namelijk of in het rood erop of in het matzwart met een rode bies eromheen. ik kom er zelf niet uit gooien jullie eens een balletje op. weet het echt niet meer :N :N :N
 
He jammer, net te laat om Onewheel een fijne vakantie te wensen.

Ach, hij zal het wel lezen..........

@ Bladerummer. Prima keuze die voorkant van de WinWin :Y
 
heren nog even een vraag aan de upper blade knallers van dit forum:
heb een zwarte'05 zoals u misschien weet. en staat bij de spuiter. ik wil die 2006 vleugel erop laten spuiten maar ben in dubio namelijk of in het rood erop of in het matzwart met een rode bies eromheen. ik kom er zelf niet uit gooien jullie eens een balletje op. weet het echt niet meer :N :N :N

Tip:
post eens een foto van je bike zoals tie nu is in dit topic
Fotosoep 9

En vraag of die gasten eens wat voor je in elkaar kunnen knutselen :Y
Dan heb je een idee hoe het eruit komt te zien 8-)
 
heren nog even een vraag aan de upper blade knallers van dit forum:
heb een zwarte'05 zoals u misschien weet. en staat bij de spuiter. ik wil die 2006 vleugel erop laten spuiten maar ben in dubio namelijk of in het rood erop of in het matzwart met een rode bies eromheen. ik kom er zelf niet uit gooien jullie eens een balletje op. weet het echt niet meer :N :N :N
matzwart :Y :Y
rooie bies weet ik nog niet zo; zilver??
 
dank u
hoe staat het met jouw verbouwing van jouw blade eigenlijk
heb er nog niet veel van gezien helaas
piccies a.u.b :9 :9
nou ik heb de hele week nog nix kunnen doen ivm geen tijd '( maar dit weekend ga ik echt ff goed klussen dat weet ik wel :P :9 foto's volgen snel ;) oa de wave's , knippers voor en achter , safetylights module , digi gearindicator , een zooi overtollig gewicht eraf halen en kentekenbeugel erop maken *D en nog veel meer :+
 
heren nog even een vraag aan de upper blade knallers van dit forum:
heb een zwarte'05 zoals u misschien weet. en staat bij de spuiter. ik wil die 2006 vleugel erop laten spuiten maar ben in dubio namelijk of in het rood erop of in het matzwart met een rode bies eromheen. ik kom er zelf niet uit gooien jullie eens een balletje op. weet het echt niet meer :N :N :N
hmm dillemma zeg ik zelf , mat zwart met rode bies is mooi en subtiel denk ik , en volledig rood gaat echt schreeuwen vind ik :)
 
full
dit is haar.
 
morgen even rondje maken ff naar ten kate spullen halen en misschien nog wat bestellen dan door naar het oosten hopelijk beugel ophalen en rem schakelset
van white power als die er goed uitziet muggello ook set bestellen van abm
word weer dure dag! :9~ :( :9~ :(
kom een Warsteiner drinken als je tijd hebt, je zit toch al in het verre oosten *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan