Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straks als ik mn knippertjes heb en mn motor weer gepoetst is en het mooi weer is (pff jaja), dan zal ik ook eens ff wat pics maken, want het plaatje wat er nu staat is niet van mijn motor, maar hij is wel dezelfde kleuren... alleen die van mij is mooier O-)
 
die uitlaat hoort daar bij een vfr400 NC24 :P

En die knipper weet ik niet waar die vandaan komen heb ze zelf niet gekocht, heb ze er nieuw in verpakking bij gekregen.
 
Oja nou je t zegt :o , maar die knippertjes staan leuk, ik heb nu dus alleen voor achter ledknippers besteld, maar op zn tijd wil ik voor ook nog andere.
 
welke dopsleutel/pijpsleutel past er op de bougie's van de vfr?? zal ze er eens uittrekken en dan schoonmaken, heb hem gisteravond verzopen, of zal hij dan vanavond weer opgedroogd zijn??
 
T rook wel een beetje koud, maar volgens de weersverwachtingen wordt t volgende week een stuk beter en kan die regen de pekel ff wegspoelen en dan :]
 
welke dopsleutel/pijpsleutel past er op de bougie's van de vfr?? zal ze er eens uittrekken en dan schoonmaken, heb hem gisteravond verzopen, of zal hij dan vanavond weer opgedroogd zijn??

sodemieters, weer een hele avond bezig geweest met prutsen, nieuwe benzine erin gedaan, hij ploft af en toe wat, achterste bougies schoongemaakt een paar keer, hoe je bij de voorste kan komen is me een raadsel, iemand een werkplaatshandboek online???

als ik ze alle vier droog kan maken is de kans natuurlijk groter dat hij dan aanslaat...

ow heb al wel wat gelezen op het vfr forum dat je de radiateur weg moet klappen, damn wat een werk, schijnt nogal lastig bij te kunnen....
 
Laatst bewerkt:
Bij mij gaf ie me ook steeds hoop met starten...maar eigenlijk deed ie niet meer dan ploffen en knallen.

Ik zou de CDI-unit eerst maar eens doormeten....of anders meteen popnagel eruit boren en het printplaatje er rustig uitschuiven om te kijken of die net als bij mij is afgebrand...
 
Ah :9~ de rvf met de nieuwe demper rijdt klinkt en ziet er geweldig uit :9~
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan