Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik 1,84 dus kan nog net :9 ... enige waar ik last van krijg zijn mijn handen en polsen na lange tijd.

Oja en nog ff over die verzendkosten van die bougies, je kon alleen onder rembours laten verzenden of ophalen ergens bij delfzijl, das me iets te ver weg vanuit het midden van nederland ;)
 
hallo, weet iemand waar ik zo`n afdekkapje kan kopen? heb al wel dingen geprobeerd maar is moeilijk of lange levertijden!
 
is volgens mij allemaal after market spul... heel soms kom ik ze tegen op ebay...

als je ergens iets vindt, laat je het mij dan ook weten? ben ook nog op zoek...
 
Ik 1,84 dus kan nog net :9 ... enige waar ik last van krijg zijn mijn handen en polsen na lange tijd.

Oja en nog ff over die verzendkosten van die bougies, je kon alleen onder rembours laten verzenden of ophalen ergens bij delfzijl, das me iets te ver weg vanuit het midden van nederland ;)


kom regelmatig in Roodeschool... :9
mn ouders wonen er niet al te gek ver vandaan O-)
 
Kom je het dan ook nog ff bij me langs brengen *D Daar zit dat siccamasales idd, voor jou wel praktisch als je daar weleens komt maar ik kom daar werkelijk waar nooit en ook niet in de buurt...
 
1.76 ongeveer en ik zet best op een cbr400, die dingen hebben een nog lagere zit. Zit alleen wel iets rechter op in vergelijking met een vfr.
 
Kom je het dan ook nog ff bij me langs brengen *D Daar zit dat siccamasales idd, voor jou wel praktisch als je daar weleens komt maar ik kom daar werkelijk waar nooit en ook niet in de buurt...


hmmmzz... moet ik ffies regelen dat ik auto mee krijg van vriendje dinsdag... dan kan ik eerst daar t ophalen...

en dan is t nog 100 km naar jou toe geloof ik :o
of ik moet t voor 5.50 (pakketpost) opsturen ;)

voeg me anders ff toe op msn, dan kunnen we daar verder over lullen ;)
 
Hee is heel aardig van je hoor (was eigenlijk maar een geintje), maar als het goed is heb ik ze morgen binnen via de post volgens siccamasales, dus kan niet wachten tot ik weer kan rijden :]
 
T was trouwens 12,50 is altijd zo met rembours he :P

Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt van wat gein op de stuntstrip met de xttreme 2006 op assen, heb de leuke filmpjes er tussen uit gezocht en achter elkaar geplakt...

Dus graag rechtermuisknop opslaan als kiezen en ivm 21MB 3:33 min video!

XTTreme 2006
 
T was trouwens 12,50 is altijd zo met rembours he :P

Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt van wat gein op de stuntstrip met de xttreme 2006 op assen, heb de leuke filmpjes er tussen uit gezocht en achter elkaar geplakt...

Dus graag rechtermuisknop opslaan als kiezen en ivm 21MB 3:33 min video!

XTTreme 2006


Dat heb je leuk gemaakt :P :}
 
Nou vandaag maar 4 nieuwe bougies a 15 euro per stuk + 12,15 verzendkosten besteld -O-

Nou maar hopen dat ie t dan weer doet, want ik baaaal dat ik niet kan rijden... gisteren al die motoren onderweg naar assen en op t circuit gezien en daar word ik echt niet lekker van '(

Het was overigens wel erg leuk op het tt circuit!


:^

dat dacht ik dus ook, maar je had 12.15 gezegd :P
 
Zou ik 1 (1!) originele sticker kunnen bestellen ergens?
Weet iemand waar ik dat zou kunnen bestellen?

Het gaat om deze sticker:

64217-MR8-300 Upper KAURU stripe

(ik zou hem evt. na kunnen maken in de drukkerij waar ik werk, maar als ik hem bestel is ie origineel en dus perfect :P O-) )
 
Welke olie hebben jullie in de VFR?

Half of vol synteet van castrol?
10w-40

Thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan