Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
naja, erna maar op onderzoek uit gegaan. blok eronder weggehaalt, blok open en.....
full

gat in zuiger :(
resultaat van een te arme afstelling waarschijnlijk

bale!!!
vooral omdat ik volgende week zaterdag op de motor weg moet! naar schotland 3 maand i.v.m. stage.
Heeft iemand nog ideeën over hoe ik aan een nieuwe zuiger kan komen? / blok. morgen in ieder geval de sloperijen / zaken maar eens afbellen.
 
resultaat van een te arme afstelling waarschijnlijk

Mja, ik lees in dit topic veel over poetsen en originele kleuren en zo, maar afgezien van wat startproblemen en BT090's kom ik weinig technische onderwerpen tegen :+

Wie heeft er iets aan z'n carburatie veranderd? Wie heeft er een andere achterschokbreker/veer gemonteerd? Op welke stand rijden jullie? Wie heeft er andere voorvorkveren in gezet? En met welke olie rijden jullie?
 
Mja, ik lees in dit topic veel over poetsen en originele kleuren en zo, maar afgezien van wat startproblemen en BT090's kom ik weinig technische onderwerpen tegen :+

Wie heeft er iets aan z'n carburatie veranderd? Wie heeft er een andere achterschokbreker/veer gemonteerd? Op welke stand rijden jullie? Wie heeft er andere voorvorkveren in gezet? En met welke olie rijden jullie?
Niet iedereen is zo technisch :P

Ik geloof dat ik vol synthetische olie gebruik, zal vanavond even kijken.

Hoe lang duurt het voordat mijn banden ingereden zijn?
Ik heb er nu 40 km mee gereden, maar durf nog niet zo goed over de rotondes/bochtjes te gaan.
 
ffies heel erg spammen van mijn kant O-)

ik heb jullie stemmen nodig om een fotoshoot te winnen...


moet nog minimaal 200 stemmen van 5 punten om op de eerste plek te komen (nu op de 6e)

en er mag meerdere keren achter elkaar gestemd worden...



zow.... in kleine lettertjes zodat het niet te veel opvalt hier O-)
 
Laatst bewerkt:
ffies heel erg spammen van mijn kant O-)

http://normaalhaar.dove.com//home.php?file=photo&nh_id=984


moet nog minimaal 200 stemmen van 5 punten om op de eerste plek te komen (nu op de 6e)

en er mag meerdere keren achter elkaar gestemd worden...



zow.... in kleine lettertjes zodat het niet te veel opvalt hier O-)

gestemt (meerder malen)
pas ff je link aan, lijkt niet erg te kloppen O-)
 
ja, alleen is de zoekfunktie wel helaas buiten gebruik :(


Je hebt daar geen zoekfunctie voor nodig,het blauwe envelopje in mijn post aanklikken ! ;)
Ik heb ff wat foto's v/d NC21 gemaakt,hij heeft 56.000 km's gelopen,maar het kuipwerk is bagger en er zit een deuk in de tank !


full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan