Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net heerlijk gereden! :)
Op de A7 dacht een meneer in een Audi A6 3.0TDI een klein 400tje te snel af te zijn...... :P Denk dat ie met een minderwaardigheidscomplex is thuisgekomen. ;)
 
Net heerlijk gereden! :)
Op de A7 dacht een meneer in een Audi A6 3.0TDI een klein 400tje te snel af te zijn...... :P Denk dat ie met een minderwaardigheidscomplex is thuisgekomen. ;)


uhmz, kwil niet veel zeggen, maar tegenwoordig staan ze bijna elke dag op de A7... zichtbaar en verstopt :o
 
uhmz, kwil niet veel zeggen, maar tegenwoordig staan ze bijna elke dag op de A7... zichtbaar en verstopt :o
flits :o

'k hoop 't niet voor je NC30kerel :N


Mensen nog gereden vandaag?
Ik wel, heeeeeeeeerlijk gereden :Y :]
Weer een stukje schaamrand van m'n nieuwe banden eraf *O*
 
Ja ik heb ook stukje :] even de motor uitlaten samen met mijn pa *O* *O*
 
flits :o

'k hoop 't niet voor je NC30kerel :N


Mensen nog gereden vandaag?
Ik wel, heeeeeeeeerlijk gereden :Y :]
Weer een stukje schaamrand van m'n nieuwe banden eraf *O*



_O-



of eigenlijk: B|


[me]Cathje krijgt er 2 binnen heel binnenkort B| [/me]

1 van 30-40 te hard, 1 van 20 te hard |(

maarja... al doende leert men :X



heb vandaag de VFR750 nog ffies uitgelaten... maar was geen goed besluit... ik laat de motor de eerste tijd nog ffies staan...


:W
 
Een NC30 is al veel te snel voor de NLse wegen!

Vandaag heerlijk gereden, knie al aan de grond gehad, rand zo goed als van de band en alweer mot met de motormuizen. :Z

PS. Ga binnenkort tankfilmpies maken met de cam die ik gekocht heb. :P
 
Valt me wel op dat ik zo'n beetje de enige ben hier in dit topic die niet gereden heeft, omdat deze meneer geen tijd had (of geen tijd heeft gemaakt :+ )
Maar in de loop van de week wordt t wat warmer en beter weer zeggen ze, dus dan ga ik het maar eens proberen :)
 
Valt me wel op dat ik zo'n beetje de enige ben hier in dit topic die niet gereden heeft, omdat deze meneer geen tijd had (of geen tijd heeft gemaakt :+ )
Maar in de loop van de week wordt t wat warmer en beter weer zeggen ze, dus dan ga ik het maar eens proberen :)
geen tijd gemaakt :o
Ik maak graaaaaag tid om te gaan rijden :Y :Y *O*
 
Valt me wel op dat ik zo'n beetje de enige ben hier in dit topic die niet gereden heeft, omdat deze meneer geen tijd had (of geen tijd heeft gemaakt :+ )
Maar in de loop van de week wordt t wat warmer en beter weer zeggen ze, dus dan ga ik het maar eens proberen :)


Ik heb ook nog niet gereden :N -O-
 
Moet je snel je motor in elkaar zetten.
Dan kan je weer rijden en mooie fototjes maken :9
 
Maandag heerlijk gereden op het vernieuwede circuit van Assen.
Motor trekt na een aantal aanpassingen, geweldig fel door en bouwt zijn vermogen in een vloeiende lijn op. Geen enkele dip meer. Oude situatie had veel dipjes bovenin. Zijn allemaal weg. 6 Pk. winst geboekt.
Nu 70.4 Pk bij 13959 rpm.
Op Assen gewoon zonder DB-killer gereden en niet van de baan gehaald. (Had 'm wel mee).
Heerlijk dat uitlaatgeluid; janken!.
Binnenkort volgt wel een uitdraai.

Bijlage: DSCN0507.JPG
 
Maandag heerlijk gereden op het vernieuwede circuit van Assen.
Motor trekt na een aantal aanpassingen, geweldig fel door en bouwt zijn vermogen in een vloeiende lijn op. Geen enkele dip meer. Oude situatie had veel dipjes bovenin. Zijn allemaal weg. 6 Pk. winst geboekt.
Nu 70.4 Pk bij 13959 rpm.
Op Assen gewoon zonder DB-killer gereden en niet van de baan gehaald. (Had 'm wel mee).
Heerlijk dat uitlaatgeluid; janken!.
Binnenkort volgt wel een uitdraai.
full
 
Moet je snel je motor in elkaar zetten.
Dan kan je weer rijden en mooie fototjes maken :9

Jij zit alleen maar op foto's te geilen ! :P :+


hoe ist met je nek ??

Gaat de goede kant op :Y ,heb weer groen licht om te mogen :] *O*


Maandag heerlijk gereden op het vernieuwede circuit van Assen.
Motor trekt na een aantal aanpassingen, geweldig fel door en bouwt zijn vermogen in een vloeiende lijn op. Geen enkele dip meer. Oude situatie had veel dipjes bovenin. Zijn allemaal weg. 6 Pk. winst geboekt.
Nu 70.4 Pk bij 13959 rpm.
Op Assen gewoon zonder DB-killer gereden en niet van de baan gehaald. (Had 'm wel mee).
Heerlijk dat uitlaatgeluid; janken!.
Binnenkort volgt wel een uitdraai.

Netjes hoor Roel :} ,hoe vond je het vernieuwde circuit ?

ps,ik rij ook altijd zonder db-killer op Assen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan