Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reflector zit er op om er af gesloopt te worden. Zo'n ding hoort op een fiets en niet op een motor. Plak m anders achter in je wielkast. Zien ze je ook nog.

full
 
Ik mis geel in de poll.

en de keuze ik rij iets anders
wie heeft er een gele zet dan? (heb em er bij gezet...)

en de poll is alleen ff om de kleuren van de zet te inventariseren, de aanhangsels hebben ff pech... die zijn weer mooi op hun manier voor hun baasjes...
 
@ RonZ
meer foto's van die oranje zwarte;

http://www.riderforums.com/showthread.php?t=23368

@ gansman
de amerikanen zeggen dat je de goudlaag eraf krijgt maar dat deze deels weer terug komt/minder "goud" zeg maar.(gevolg van de hitte in de pijp)
gebruiken kaboom om ze blank te maken
Kan je heel dat ding niet ook gewoon zwartspuiten? :+

Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dat zou staan. Photo soepers, go ur gang..
 
Laatst bewerkt:
@ RonZ
meer foto's van die oranje zwarte;

http://www.riderforums.com/showthread.php?t=23368

@ gansman
de amerikanen zeggen dat je de goudlaag eraf krijgt maar dat deze deels weer terug komt/minder "goud" zeg maar.(gevolg van de hitte in de pijp)
gebruiken kaboom om ze blank te maken

wat ik zo mooi vindt aan de uitlaat is het goude laagje dat zou ik graag in stand houden maar her en der zie ik witte plekjes erdoor heen ik zou het aan kunnen pakken maar hoop dat het wel weer goud wordt thnx voor de info
 
Dus wat te doen, stalen remleiding met plastic zwarte mantel, of zwarte remleiding met blanke mantel, ik denk toch het laatste..


of oranje..... -O- -O- -O- -O- ( zou dit mooi zijn?)
 
Laatst bewerkt:
Ja, inderdaad. Harlingen is prachtig. Daar wonen wij namelijk.
Ook een mooie motor, trouwens.

Bedankt voor je compliment. Leuk dat je in Harlingen woont. Ik was afgelopen zondag even helemaal binnendoor (omdat ik rustig moest rijden omdat mijn Z nog niet is ingereden) van Groningen naar Harlingen gereden. Leuke route, en bovendien trekt Friesland mij altijd wel, omdat ik zelf oorspronkelijk uit Leeuwarden kom. Even koffie gedronken bij Anna Casparii. Doe ik wel vaker. Je had me dus eventueel heel toevallig zelfs kunnen zien staan of rijden.
 
Maar met die enorme acceleratieuitspattingen O-) geeft het wel eens rare wervelingen rond het kenteken.
 
Leuk dat je in Harlingen woont. Ik was afgelopen zondag even helemaal binnendoor Je had me dus eventueel heel toevallig zelfs kunnen zien staan of rijden.

Ik ken die routes. Wel veel flitspalen. Wij waren zondag weg met een tourtje rondom Bolsward - Makkum met 3 zets en een infiltrant.
Ik zal in vervolg letten op het terras van Anna.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan