Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Om even terug te komen op de opmerking van RonZ; Een fotoshoot met z'n allen lijkt mij ook wel gaaf. Als we dan zondag 9 april ergens centraal in het land afspreken bij een goed restaurant (Mac of zo) dan moeten we daar toch een heleboel mooie nieuwe foto's kunnen maken? Kunnen de ouwetjes gegevens uitwisselen over leesbrillen (he Muis en Pina), en de nieuwelingen zichzelf "in the flesh" voorstellen.

Dus wie weet er een leuke plek die ook nog eens een beetje centraal ligt?
En dan wel op zondag 9 april want dan ben ik nl. ook vrij en ik zoek dus iets om kilometers te maken. En mijn vrouw wil nu ook wel eens weten waar ik zoveel tijd mee doorbreng. O-) :? (dus gedraag jullie dan wel een beetje ja! B| )

Dus kom op; 9 april gewoon ergens voor de leut verzamelen. Foto's, filmpjes, bak pleur (=koffie; voor de niet Rotterdammers) en dan ieder zijns/haars weg.
:] :] :] :]


9 APRIL???????



Ps; Moet je eens kijken hoe snel deel 19 dan weer vol is.! :} :} *O* *O* *O*

alleen voorstellen en dan ieder zijn/haar eigen weg??of wordt er nog een stukkie gereden??
 
ben der weer

bioscoopje gedaan, was al ff geleden.

V for Vendetta, was wel aardig.


word het nou toch een rit op de 9e, jammer

volgende x beter
 
Goed idee, 9 april. Ik zal er zijn. Chippie komt ook ( z750) en zal nog een paar andere zetters die ik ken informeren. Nitron ( fred) is nog druk bezig zijn z1000 in te voeren. Hij had hier 2 weken al een reaktie geplaatst. Als zijn papieren in orde zijn komt hij ook wel.

full
 
is Amersfoort wat?

Daar waar het 'verdwaaltreffen' van muis begon.


Eventueel zouden we vergelijkbare route kunnen rijden als toen.

Ergens mooie 'statiefoto's'maken :+
 
is Amersfoort wat?

Daar waar het 'verdwaaltreffen' van muis begon.


Eventueel zouden we vergelijkbare route kunnen rijden als toen.

Ergens mooie 'statiefoto's'maken :+
dan wel een andere "voorrijder", anders komen we niet ver...
ik stel voor: de Mac bij MEERKERK A27, afrit 25 Noordeloos , ligt mss centraler? Daar vond de allereerste meeting ook plaats:

full


kunnen we daarna de verdwaalrit oppakken en een rondje Lek/Linge doen...is een hele mooie rit, onderweg voldoende stops mogelijk, en iedereen kan tussendoor naar huis als ie dat wil.
 
dan wel een andere "voorrijder", anders komen we niet ver...
ik stel voor: de Mac bij MEERKERK A27, afrit 25 Noordeloos , ligt mss centraler? Daar vond de allereerste meeting ook plaats:

(Afbeelding)

kunnen we daarna de verdwaalrit oppakken en een rondje Lek/Linge doen...is een hele mooie rit, onderweg voldoende stops mogelijk, en iedereen kan tussendoor naar huis als ie dat wil.
moggu,hee fulleke zullen we samen afspreken dan?
ik weet niet waar het is.
ik hoor het wel.

MazzelZZ
 
moggu,hee fulleke zullen we samen afspreken dan?
ik weet niet waar het is.
ik hoor het wel.

MazzelZZ
ja best, Maestro en Knutsel waren er toen ook al bij, spreken we wel af bij Stolwijkersluis Gouda, kunnen we lekker binnendoor... Jij kunt daarvoor wel bij mij thuis langs (net als Hollandkawa), dat ligt op de route tenslotte...
 
Goede morgen

Ik ga voor de 9de me best doen. Maar ik weet het nog niet zeker.

En nu allemaal savonds voor het slapen gaan, netjes op de knieen om voor wat mooi weer te bidden.

Want ik wil nu wel eens normaal kunnen :] :] en niet met dit droog, regen, droog, regen, veel wind, regen, droog, weer ahhhhhhhhh :N :(
 
ja best, Maestro en Knutsel waren er toen ook al bij, spreken we wel af bij Stolwijkersluis Gouda, kunnen we lekker binnendoor... Jij kunt daarvoor wel bij mij thuis langs (net als Hollandkawa), dat ligt op de route tenslotte...
Is goed,stuur maar een meeltje met je adres,en hoe laat.

laterZZZZZZZZZZZ
 
Goede morgen

Ik ga voor de 9de me best doen. Maar ik weet het nog niet zeker.

En nu allemaal savonds voor het slapen gaan, netjes op de knieen om voor wat mooi weer te bidden.

Want ik wil nu wel eens normaal kunnen :] :] en niet met dit droog, regen, droog, regen, veel wind, regen, droog, weer ahhhhhhhhh :N :(
Ik heb mijn vrouw op d,r knietjes gezet gisteravond,volgens mij was ze ook aan het bidden,ze riep O GOD O-) O-)
 
Heey Zetters,

Ben al reeds 2 jaar de trotse bezitter van een Z'tje en ben al eerder op het forum langsgeweest. Niet echt veel gepost maar wel vaak gelezen.
Nu echter toch een vraagje of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik. De magnesium/aluminum deksels aan de zijkanten van het motorblok worden namelijk steeds lelijker. De bronskleurige verflaag laat los en er ontstaan veel bultjes onder de verf. Ik heb een fotootje bijgevoegd en ben benieuwd wat jullie ervaring is. Veel steenslag? Pekel? WD40?

Greetz Snake ...

full
 
Heey Zetters,

Ben al reeds 2 jaar de trotse bezitter van een Z'tje en ben al eerder op het forum langsgeweest. Niet echt veel gepost maar wel vaak gelezen.
Nu echter toch een vraagje of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik. De magnesium/aluminum deksels aan de zijkanten van het motorblok worden namelijk steeds lelijker. De bronskleurige verflaag laat los en er ontstaan veel bultjes onder de verf. Ik heb een fotootje bijgevoegd en ben benieuwd wat jullie ervaring is. Veel steenslag? Pekel? WD40?

Greetz Snake ...

(Afbeelding)
zozo...ziet er niet best uit. Lijkt wel door olie of brandstof ofzo. Of remolie, dan kan je ook zoiets krijgen. Vaag...

Ik heb nog niemand met zoiets gezien. Misschien eens voorleggen aan je dealer?
Anders eraf halen en poedercoaten die hap! :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan