Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Fulleke

Hoe en met wat knip je dat blik open ?

Bij mijn pogingen ging het blik helemaal deuken...(was wel een smal model van blik Bacardi Cola)

gr Phil
met een blikschaar, gewone schaar en mes werken idd niet.

Wel je tijd voor nemen...
ik heb eerst de bovenkant er af geknipt, toen langs de zijkant naar beneden (natuurlijk zodanig dat de knip van onderen komt te zitten en niet zichtbaar is) en daarna de onderkant.
Zowel boven als onder moet je lekker veel overhouden. Aan het eind kun je namelijk netjes de rand recht knippen en dan monteren.
Wel even een uitsparing maken voor die rubberdop.

full
 
Heey Zetters,

Ben al reeds 2 jaar de trotse bezitter van een Z'tje en ben al eerder op het forum langsgeweest. Niet echt veel gepost maar wel vaak gelezen.
Nu echter toch een vraagje of er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben als ik. De magnesium/aluminum deksels aan de zijkanten van het motorblok worden namelijk steeds lelijker. De bronskleurige verflaag laat los en er ontstaan veel bultjes onder de verf. Ik heb een fotootje bijgevoegd en ben benieuwd wat jullie ervaring is. Veel steenslag? Pekel? WD40?

Greetz Snake ...

(Afbeelding)
djiezus Snake, dat ziet er idd niet uit zeg! lijkt me meer een fabrieksfoutje?
 
kunnen we daarna de verdwaalrit oppakken en een rondje Lek/Linge doen...is een hele mooie rit, onderweg voldoende stops mogelijk, en iedereen kan tussendoor naar huis als ie dat wil.

Ja gezellig de lek/linge route :X ;) als het weer volgende week meezit kom ik ook wel mee.

@Kawasutra: we spreken tegen die tijd wel wat af om naar de ontmoetingsplek te rijden.

ps; Ik ga a.s vrijdag volgende week een andere luchtfilter laten plaatsen de zelfde als Muis een DNA Luchtfilter incl afstellen. ben benieuwd hoeveel PK winst er weer uit te halen valt.

Ohja vorige week bij mijn eerste ritje met de motor al een bekeuring te pakken van €50,- vanwege verkeert keren naar een Benzinestation toe. weer zo'n undercover kloothomel.
 
Laatst bewerkt:
dan wel een andere "voorrijder", anders komen we niet ver...
ik stel voor: de Mac bij MEERKERK A27, afrit 25 Noordeloos , ligt mss centraler? Daar vond de allereerste meeting ook plaats:

(Afbeelding)

kunnen we daarna de verdwaalrit oppakken en een rondje Lek/Linge doen...is een hele mooie rit, onderweg voldoende stops mogelijk, en iedereen kan tussendoor naar huis als ie dat wil.


Tijd :? 10:30 ofzo :?
 
met een blikschaar, gewone schaar en mes werken idd niet.

Wel je tijd voor nemen...
ik heb eerst de bovenkant er af geknipt, toen langs de zijkant naar beneden (natuurlijk zodanig dat de knip van onderen komt te zitten en niet zichtbaar is) en daarna de onderkant.
Zowel boven als onder moet je lekker veel overhouden. Aan het eind kun je namelijk netjes de rand recht knippen en dan monteren.
Wel even een uitsparing maken voor die rubberdop.

(Afbeelding)



Mercikes hé
als ik nog eens zo een blikje heb ga ik het nogmaals proberen

groeten
 
ja best, Maestro en Knutsel waren er toen ook al bij, spreken we wel af bij Stolwijkersluis Gouda, kunnen we lekker binnendoor... Jij kunt daarvoor wel bij mij thuis langs (net als Hollandkawa), dat ligt op de route tenslotte...
Ik kan er 9 april ws ook wel bij zijn... kom dan eerst ook wel naar de sluis... :]

Hopelijk word het dit weekend ook nog een beetje mooi... wil toch nog wel wat km's maken... :9~
 
:W :W :W

allemaal, ff vraagje tussendoor, wat is het verschil tussen een lowbend superbike stuur, en een gewoon superbike stuur???, en is onze maat Z1000 22 mm?

:W :W :W

Jason


fatbar van Ronz is ook mooi, maar beetje duur.... :X :X :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
muis, wil jij eens een foto posten van je stuur van dat rooie monster, jij hebt toch low bend valter stuur...?
 
is Amersfoort wat?

Daar waar het 'verdwaaltreffen' van muis begon.


Eventueel zouden we vergelijkbare route kunnen rijden als toen.

Ergens mooie 'statiefoto's'maken :+
RonZ als jij even wereldkundig wilt maken waar dit exact is vind ik het perfect. Ik heb zo het idee dat er toch nog wel een paar te porren zijn voor een klein rondritje.
Als we daar ter plaatse dan afspreken rond 12.00 uur moet het helemaal goed komen. :} *O*
 
dan wel een andere "voorrijder", anders komen we niet ver...
ik stel voor: de Mac bij MEERKERK A27, afrit 25 Noordeloos , ligt mss centraler? Daar vond de allereerste meeting ook plaats:

(Afbeelding)

kunnen we daarna de verdwaalrit oppakken en een rondje Lek/Linge doen...is een hele mooie rit, onderweg voldoende stops mogelijk, en iedereen kan tussendoor naar huis als ie dat wil.
Eehh, net gereageerd op het bericht van RonZ, maar dit is ook goed. En dan toch zo rond een uur of 12.00? Hebben we ruim de tijd.
 
Ja gezellig de lek/linge route :X ;) als het weer volgende week meezit kom ik ook wel mee.

@Kawasutra: we spreken tegen die tijd wel wat af om naar de ontmoetingsplek te rijden.

ps; Ik ga a.s vrijdag volgende week een andere luchtfilter laten plaatsen de zelfde als Muis een DNA Luchtfilter incl afstellen. ben benieuwd hoeveel PK winst er weer uit te halen valt.

Ohja vorige week bij mijn eerste ritje met de motor al een bekeuring te pakken van €50,- vanwege verkeert keren naar een Benzinestation toe. weer zo'n undercover kloothomel.
Het zit je wel lekker mee he? Maar voor de 9e; dat staat. Spreken we tegen die tijd goed af.
 
Ja gezellig de lek/linge route :X ;) als het weer volgende week meezit kom ik ook wel mee.

@Kawasutra: we spreken tegen die tijd wel wat af om naar de ontmoetingsplek te rijden.

ps; Ik ga a.s vrijdag volgende week een andere luchtfilter laten plaatsen de zelfde als Muis een DNA Luchtfilter incl afstellen. ben benieuwd hoeveel PK winst er weer uit te halen valt.

Ohja vorige week bij mijn eerste ritje met de motor al een bekeuring te pakken van €50,- vanwege verkeert keren naar een Benzinestation toe. weer zo'n undercover kloothomel.

ik schat zo'n 4 á 5 peekaa winst, mooi spul is het(of doe je geen stage 2????)
:Y :Y :Y :Y :Y

full



een echte naked.. :Y :Y :Y
 
A-A; is dat niet iets van geheelonthouders? Wat kan er aan voetjebal nou belangrijker zijn dan een Z-meeting? :N
Bestaat niet dat voetballen belangrijker (leuker) is dan motorrijden :N
En zeker deze wedstrijd niet want ik kan je nu de uitslag al verklappen. :Y



Ajax veliest O-)

Zo daar hoeven jullie ook niet meer heen dus je kan gewoon gaan motorrijden :]








:+
 
Bestaat niet dat voetballen belangrijker (leuker) is dan motorrijden :N
En zeker deze wedstrijd niet want ik kan je nu de uitslag al verklappen. :Y



Ajax veliest O-)

Zo daar hoeven jullie ook niet meer heen dus je kan gewoon gaan motorrijden :]








:+
:(
 
mocht ik niet gaan, zullen we dan samen daarheen rijden Crawl???

Maar dat laat ik nog ff weten dan.....

Heb trouwens de stalen remleidingen voor en achter besteld met een zwarte mantel eromheen,... ben nu aan het zoeken naar een geschikt stuur en andere stuureinden,.. mss toch maar 22mm Rizoma stuur met uiteinden) en wil nog ff de pazzohandels bestellen(maar die vind ik in verhouding erg duur)

-O-
 
Zonder woorden........ik ben zo blij, zoo blij, dat mijn Z-etje in de schuur staat oh wat blij.
Tjongejonge wat ben ik blij.
O,o,o wat ben ik blij.
Nou nou nou wat blij.
Poeh poeh, wat blij ben ik... *O* *O* *O*

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan