Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 19

welke kleur Z heb je ?

  • Zwart

    Stemmen: 25 41,7%
  • Rood

    Stemmen: 8 13,3%
  • Groen

    Stemmen: 7 11,7%
  • Oranje

    Stemmen: 9 15,0%
  • Zilver

    Stemmen: 3 5,0%
  • Blauw

    Stemmen: 3 5,0%
  • Andere...

    Stemmen: 4 6,7%
  • Geel

    Stemmen: 1 1,7%

  • Totaal aantal stemmers
    60
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt niet. Levert mij (geel)goud geld op, en de eeuwige erkentelijkheid van mijn vriend KPL. :W :W :W

KPL undercover:

full


Vriend *D *D *D *D

BTW moggeh.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gezien dat er niet veel goede antwoorden bij zitten.....

Het is een ER-5 van 1999 geworden....moet nog wel opgeknapt worden, het ding is nu een beetje uit geleeft. 4 jaar geen onderhoud gehad. Wordt een leuke pekelfiets

full
 
Ik heb gezien dat er niet veel goede antwoorden bij zitten.....

Het is een ER-5 van 1999 geworden....moet nog wel opgeknapt worden, het ding is nu een beetje uit geleeft. 4 jaar geen onderhoud gehad. Wordt een leuke pekelfiets

(Afbeelding)
Is inderdaad een leuk project :Y
Maar een goed werkplaats handboek is dan wel een must.
Zeker als je het blok gaat openhalen.
 
Kijk zo wordt je aan alle kanten geholpen ;)
Ik weet niet wat er een beetje tussen in ligt qua stad ofzo om iets af te spreken? en wanneer.

Heb even opgezocht wat zo'n K&N filter kost €63,-

http://www.power-point.nl/XCart/home.php?cat=3183

Dus laat maar weten wat je er voor over heb, op zo'n filter zit een levenslange garantie op dus slijten doet hij niet ;)

Het dekseltje is gewoon het orginele dekseltje van de kawa zelf alleen plakken ze er een stickertje op dat deze filter niet vervangen dient te worden bij een beurt. Dus bij een beurt dan even duidelijk kennisgeven dat de filter niet vervangen mag worden.

Hi Martin, ik kom tweede hands/universele filters tegen voor 25 euro.

Als je ermee accoord gaat kunnen we eventueel morgen wat afspreken.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Ik verwacht niet heel veel verschil, maar wellicht wordt ik verrast, ik laat het wel weten.. })
 
(Afbeelding)


hoe zou het trouwens met z crew zijn.
en zal zijn zetje al weer klaar zijn.
het is al weer ff geleden dat we hem hier gezien hebben.

Yes idd,heb al een tijdje niet meer gepost maar dat doe ik voornamelijk om niet te gek te worden van al dat wachten op bestellingen...en omdat m'n pc ter een tijdje uitgelegen heeft...nou verder is alles ok.ben nu nog steeds aant wachten op m'n wielen en wave-discs en heb ook staalflex-remleidingen besteld trouwens en ja das waar ook heb m'n zaal dan maar met mat-leer laten overtrekken omdat ik er niet uitgeraakte wat voor zaal ik moest nemen(is nog steeds niks op de markt echt naar mijn goesting)-->maar op die zaal ben ik ook nog steeds aant wachten....ligt dat nou eraan dat ik in belgie woon ofzo :? :? gaat hier dan alles trager :? :X percies wel hé :( buiten de ztjes zelf dan ;)

nouja,thats it..hopelijk krijg ik nou dat beloofde telefoontje vandaag en kan ik eindelijk beginnen te knutsellen :Z dan kan ik daar vandaag nog foto's van posten :Y

Mvg Z-crew
 
Yes idd,heb al een tijdje niet meer gepost maar dat doe ik voornamelijk om niet te gek te worden van al dat wachten op bestellingen...en omdat m'n pc ter een tijdje uitgelegen heeft...nou verder is alles ok.ben nu nog steeds aant wachten op m'n wielen en wave-discs en heb ook staalflex-remleidingen besteld trouwens en ja das waar ook heb m'n zaal dan maar met mat-leer laten overtrekken omdat ik er niet uitgeraakte wat voor zaal ik moest nemen(is nog steeds niks op de markt echt naar mijn goesting)-->maar op die zaal ben ik ook nog steeds aant wachten....ligt dat nou eraan dat ik in belgie woon ofzo :? :? gaat hier dan alles trager :? :X percies wel hé :( buiten de ztjes zelf dan ;)

nouja,thats it..hopelijk krijg ik nou dat beloofde telefoontje vandaag en kan ik eindelijk beginnen te knutsellen :Z dan kan ik daar vandaag nog foto's van posten :Y

Mvg Z-crew
He Crew :W

Gaat goed man met je fiets :}
Zo gauw alles binnen en gemonteerd is snel even wat plaatjes posten want ik ben wel benieuwd hoe hij er uit gaat zien :Y
 
hallo Z-rijders,

Dacht ik eindelijk morgen mijn Z1000 op te halen bij de dealer...
Gaat de verzekering moeilijk doen. |(
Moet ff een alarm op! (moet ook gelijk een spyball zijn :( )

Dus de motor blijft nog ff een week bij de dealer staan ;(
en dan ook nog met dit mooie weer!

Ik wens alle Z-rijders een heel fijn motor-weekend.
Geniet ervan!!!
Je kan met verzekeraars beter geen risico's nemen. Gewoon een weekje wachten, al doet het zeer ...Daarna weet je met iets meer zekerheid dat de Z wat langer van jou zal blijven.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan