VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geintje Crazy ;)

Ben zelf ook een reserve Belg...
Kom namelijk van vlakbij Arendonk 5 min om precies te zijn :W
Heb dus totaal niets tegen de Bourgondische zuiderburen 8-)
 
[me]2-wheel fanatic heeft vandaag zijn eerste echte wheelie gemaakt. Wat was dat schrikken maar wel cool })
[/me]




Ik vraag me af of je met een standaard achtertandwiel ook power-wheelies kunt maken in de tweede versnelling (zonder koppeling te gebruiken dus) :?




Wie kan me even een foto posten met daarop gemaatvoerd hoe ver de voorpoten door de kroonplaat gestoken zijn bij sommige VTR SP1-bezitters, zodat ze nog scherper zal sturen. Weet namelijk niet of ik de poten standaard af fabriek heb staan of dat ze al door de kroonplaat gestoken zijn. |(
 
[me]2-wheel fanatic heeft vandaag zijn eerste echte wheelie gemaakt. Wat was dat schrikken maar wel cool })
[/me]




Ik vraag me af of je met een standaard achtertandwiel ook power-wheelies kunt maken in de tweede versnelling (zonder koppeling te gebruiken dus) :?




Wie kan me even een foto posten met daarop gemaatvoerd hoe ver de voorpoten door de kroonplaat gestoken zijn bij sommige VTR SP1-bezitters, zodat ze nog scherper zal sturen. Weet namelijk niet of ik de poten standaard af fabriek heb staan of dat ze al door de kroonplaat gestoken zijn. |(

Maar ik weet niet of ze daarbij nu 1 of 2 bedoelen , ben op dat gebied nogal groen
:?
full
 
[me]2-wheel fanatic heeft vandaag zijn eerste echte wheelie gemaakt. Wat was dat schrikken maar wel cool })
[/me]




Ik vraag me af of je met een standaard achtertandwiel ook power-wheelies kunt maken in de tweede versnelling (zonder koppeling te gebruiken dus) :?




Wie kan me even een foto posten met daarop gemaatvoerd hoe ver de voorpoten door de kroonplaat gestoken zijn bij sommige VTR SP1-bezitters, zodat ze nog scherper zal sturen. Weet namelijk niet of ik de poten standaard af fabriek heb staan of dat ze al door de kroonplaat gestoken zijn. |(
in z´n 2 zonder koppeling :N
 
Maar ik weet niet of ze daarbij nu 1 of 2 bedoelen , ben op dat gebied nogal groen
:?
(Afbeelding)

Het gaat om jouw nummer 1 (nummer 2 heeft met de veerinstelling te maken) En zoals die nummer bij jou staat heb ik hem ook staan. Maar volgens mij hebben sommigen de voorpoten verder door de kroonplaat gestoken.

Iemand mischien nog meer die even een piccie kunnen posten :?
 
[me]2-wheel fanatic heeft vandaag zijn eerste echte wheelie gemaakt. Wat was dat schrikken maar wel cool })
[/me]




Ik vraag me af of je met een standaard achtertandwiel ook power-wheelies kunt maken in de tweede versnelling (zonder koppeling te gebruiken dus) :?




Wie kan me even een foto posten met daarop gemaatvoerd hoe ver de voorpoten door de kroonplaat gestoken zijn bij sommige VTR SP1-bezitters, zodat ze nog scherper zal sturen. Weet namelijk niet of ik de poten standaard af fabriek heb staan of dat ze al door de kroonplaat gestoken zijn. |(
vlg mij staat die van jou standaard, zo te zien op je foto´s...

zullen toch wel jongens hier zijn die weten hoever ze je door moet laten steken ;)

voor sp2 = 5mm

full
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om jouw nummer 1 (nummer 2 heeft met de veerinstelling te maken) En zoals die nummer bij jou staat heb ik hem ook staan. Maar volgens mij hebben sommigen de voorpoten verder door de kroonplaat gestoken.

Iemand mischien nog meer die even een piccie kunnen posten :?
2-wheel deze nog gevonden op topic 3 weet niet of het je wat wijzer maakt :?
full
 
ik heb het sturen van mijn sp-1 perfekt gekregen;>>>>>>>>>>>>>>>>>> door de vorkpoten te laten zakken(1,6cm door de
kroonplaat steken)
de voorspanning op één lijntje zetten.
de kompressie demping op 15 klikken uit van helemaal in.
de uitgaande demping op 6 klikken uit van helemaal in.
m n sp1 stuurt haarscherp nu en houdt z n lijn.


ff googlen

})
 
ik heb het sturen van mijn sp-1 perfekt gekregen;>>>>>>>>>>>>>>>>>> door de vorkpoten te laten zakken(1,6cm door de
kroonplaat steken)
de voorspanning op één lijntje zetten.
de kompressie demping op 15 klikken uit van helemaal in.
de uitgaande demping op 6 klikken uit van helemaal in.
m n sp1 stuurt haarscherp nu en houdt z n lijn.


ff googlen

})
1,6cm zoals op de foto dan???
 
zitten schijnbaar op de vork van de sp1 ringetjes die je er eerst af moet halen, anders krijg je de vork niet door de kroonplaat gezakt -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan