VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie oh wie stond met z'n super-strakke VTR SP1 bij het IJsloket in Ommen :?

Het kentekenplaat was voorzien van een MF-sticker *O*
 
Opzich een leuk idee hoor zo`n shirtje maar.............
Weet me nog uit mijn dienst tijd (ja zo oud ben ik al) dat we zelf een logo hebben ontworpen voor een shirtje.
Is dat niet veel orgineler .............of ben ik nu aan het zeuren?

Voorstel : mijn vriend is kunstenaar en heeft meerdere dingen ontworpen , ook voor grote instelling.
Kan hem vragen om iets orgineels te ontwerpen.

groet @ndré
ps. mijn sp eindelijk weer aan de praat.helemaal géén defecte brandstofpomp maar een doorgesleten voedingskabel.jippie de jippie .
(Afbeelding)
Dat is natuurlijk ook mooi, als je wat leuks hebt en de prijzen weet
8-)
 
hoi hoi hoi ,
de eerste schetsen voor een logo (vtr sp opdruk) staan op papier.
Als het definitief klaar is laat ik het zien.
Het wordt een whylie trekkende gast ( nog met beide handen aan het stuur lichaam door de snelheid fladderend door de lucht, één motorlaars vliegt door de lucht )
op een sp uiteraard met daar boven vtr en onder sp. Ach moeilijk voor de geest te halen maar ............. t wordt echt echt gaaf.
groet @ndré
Klinkt goed! :}
 
na gisteren mijn sp1 weer uit zijn winterstalling te hebben gehaald heb ik meteen een kort ritje gemaakt +- 40 kilometer. halverwege ging opeens de FI indicator op het display branden. Kon echter niks merken dat de motor slechter liep of zo iets, iemand een idee wat dit kan betekeken?
 
Heb gister ook een agressive rit gemaakt.

Moest blazen tegen een Fireblade (in de bochten zat te pakken, bij het uitkomen van de bocht ook nog wel, maar na een poos gaat het niet echt meer) en een Hayabusa (idem dito als Fireblade behalve gaat het dan bij het uitkomen van de bochten al niet meer gaat :) )

Veel in z'n 2e versnelling en volle toeren (wow wat kan die brullen :Y ) Na dit verschillende kilometers te hebben vol gehouden, gingen we even op een fietspad pauzeren (is toch zeer vermoeiend om continu op vol vermogen te rijden ;) )

Daar constateerde ik allemaal hele kleine druppels koelvloeistof bij de kleine tandwiel. (zit daar ergens een overloopventiel of zoiets) Want nu hoop ik dat er gewoon wat koelvloeistof via de overloop of overdrukventiel naar buiten heeft gemorst, omdat de motor super heet (90 graden) werd van al dat optrekken en afremmen. En dat niet van koppakking lek is. :X

Ga deze week of het weekend gewoon eens een groot aantal kilometers draaien op een normale sneheid en in hogere versnellingen, kijken of het ook gebeurd als de motor niet boven de 75 gragen uitkomt :]
 
Nog even dit:

Op welke (veilige) manier kan ik mijn voorpoten door de kroonplaten laten doorsteken ?

Ben bang als je de onderste moeren volledig los draait en de bovenste handvast, dat de motor alsnog met een klap naar beneden donderd. En ik hoef hem maar 6mm door te steken in plaats van 60 cm :? :+


Iemand een praktische oplossing ?
 
na gisteren mijn sp1 weer uit zijn winterstalling te hebben gehaald heb ik meteen een kort ritje gemaakt +- 40 kilometer. halverwege ging opeens de FI indicator op het display branden. Kon echter niks merken dat de motor slechter liep of zo iets, iemand een idee wat dit kan betekeken?
accu polen even loshalen en er weer opzetten :Y

ga je ook nog naar de vtr-rit Fan-T ?
 
Nog even dit:

Op welke (veilige) manier kan ik mijn voorpoten door de kroonplaten laten doorsteken ?

Ben bang als je de onderste moeren volledig los draait en de bovenste handvast, dat de motor alsnog met een klap naar beneden donderd. En ik hoef hem maar 6mm door te steken in plaats van 60 cm :? :+


Iemand een praktische oplossing ?
poten gewoon 1 voor 1 laten zakken, dus 1 losmaken, laten zakken en vastzetten, dan de andere, komt het helemaal goed ;)
 
ff naar de dealer 2wheel!
Ze moeten hem toch ff in een takel hijsen voor die klus!
En de ring onder de kroonplaat terugzetten is een gepiel.
Ik moest zelf terug omdat hij weer los kwam na een tijdje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan