VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ik heb sp1 weg gedaan probeer nou deze
full
 
Okee pinkers genoeg zie ik, nu echter de vraag of de voorste geintegreerde kuip pinkers universeel passen of moet ik rekening houden met een speciale diameter. (of past elke universele pinker)

Ander klik ff de link en dan weten we waar we het over hebben. *D
 
Okee pinkers genoeg zie ik, nu echter de vraag of de voorste geintegreerde kuip pinkers universeel passen of moet ik rekening houden met een speciale diameter. (of past elke universele pinker)

Ander klik ff de link en dan weten we waar we het over hebben. *D
IK heb de mijne vorige week laten plaatsen,was spiegeltje verloren op de vorige , en ze zijn dezelfde als die op de link die je doorstuurde,in het wit of oranje keus is aan jou,ze dekken perfekt het gat af dat onstaat na verwijdering van de originele.
Achteraan in de ondertray zitten er ongeveer de zelfde maar met leds in :W :W
 
Heren,ik heb een vraagje. Ik wil graag een 12V aansluiting maken voor bv een tomtom systeem op de motor. Zijn er lui die dit al eens hebben aangesloten? En kan het rechtstreeks op de accu met bv. een zekering op de plus draad? En hoeveel moet die zekering dan zijn? Ik hoor het wel!
 
heb 1 jaartje sp gereden rijd goed maar ik ga altyd met andere merken ryden dan blijf ik gewoon achter met power com en al r1 ja iets heel anders wel sneller en kan ze nu wel bijhouden dus maar sp vin ik wel mooier het is veel meer fiets je kom met een ras paard maar je weet maar nooit zie je me wel weer op een sp als de wilde haren er af zijn gr frits ik zal jullie nie meer lastig vallen met fotos van r1 zie jullie nog wel
 
IK heb de mijne vorige week laten plaatsen,was spiegeltje verloren op de vorige , en ze zijn dezelfde als die op de link die je doorstuurde,in het wit of oranje keus is aan jou,ze dekken perfekt het gat af dat onstaat na verwijdering van de originele.
Achteraan in de ondertray zitten er ongeveer de zelfde maar met leds in :W :W


Super!! TNX Ik was me al een beetje zorgen aan het maken. Ik heb ze nl al besteld :o

Volgens mij heb jij ook wel een vette undertray, maar daar moet ik nog fftjes voor sparen.
eduld is een schone zaak. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
IK heb de mijne vorige week laten plaatsen,was spiegeltje verloren op de vorige , en ze zijn dezelfde als die op de link die je doorstuurde,in het wit of oranje keus is aan jou,ze dekken perfekt het gat af dat onstaat na verwijdering van de originele.
Achteraan in de ondertray zitten er ongeveer de zelfde maar met leds in :W :W


Super!! TNX Ik was me al een beetje zorgen aan het maken. Ik heb ze nl al besteld :o

Volgens mij heb jij ook wel een vette undertray, maar daar moet ik nog fftjes voor sparen.
geduld is een schone zaak. :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
heb 1 jaartje sp gereden rijd goed maar ik ga altyd met andere merken ryden dan blijf ik gewoon achter met power com en al r1 ja iets heel anders wel sneller en kan ze nu wel bijhouden dus maar sp vin ik wel mooier het is veel meer fiets je kom met een ras paard maar je weet maar nooit zie je me wel weer op een sp als de wilde haren er af zijn gr frits ik zal jullie nie meer lastig vallen met fotos van r1 zie jullie nog wel

Zo gauw er veel bochten achter elkaar komen, kan ik met m'n SP1 goed meekomen. Zo niet dat ik sneller ben (heb de Busa van m'n maat dan ook in m'n broekzak) Maar op de rechte stukken moet ik het afleggen.

Voor mij is het ook het gehele plaatje. Dikke V-twin, de sound en de looks. Als ik over zou willen op een 4-cilinder dan zal dat op de Suzuki GSX750R K6 zijn :Y

Maar de SP1 bevalt me nog ontzettend goed, met name dat je niet zo veel fout kunt doen op die fiets. En dat is met een 4-cilinder wel anders, vooral op een 1000cc :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan