Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
het weer ziet er geweldig uit ...... ik ga vanmiddag naar Zandvoort ff naar het strand en het belangrijkste remleidingen en een stuur ophalen *O* *O* *O*

Ik ben vanmiddag naar Schiedam en rij langs de kust terug. Misschien zie ik jullie in Zandvoort.
 
@Jason, Dweezy en Muis.
Ik was regelematig op 'zoek' naar de 7e. versnelling.
Gaf de 'pook' vaak nog een schop (dacht dat ie nog sneller moest kunnen) terwijl hij al in de hoogste versnelling stond.
:+ :+ :+
Inbouwen was simpie; ruitje eraf, stekker van tellerpartij losmaken; plug & playkabeltje ertussen en gearindicator met velcro ergens vastzetten. Met handleiding moet je em nog wel even instellen op het aantal versnellingen (max. 8 stuks!)en vervolgens in 'learnmodus' (op de bok in de garage!!!) door alle versnellingen heen.
Klaar!
 
MoguH :Z

nee...hij moet slapper afgesteld....met stijver gaat hij nog meer zoeken....wil je er echt vanaf zul je toch andere veren moeten monteren t.z.t. is echt een wereld van verschil

lees DIT FF
ok muis, Thnx, dit is duidelijk, ik ga eens wat proberen denk ik vandaag...
 
@Jason, Dweezy en Muis.
Ik was regelematig op 'zoek' naar de 7e. versnelling.
Gaf de 'pook' vaak nog een schop (dacht dat ie nog sneller moest kunnen) terwijl hij al in de hoogste versnelling stond.
:+ :+ :+
Inbouwen was simpie; ruitje eraf, stekker van tellerpartij losmaken; plug & playkabeltje ertussen en gearindicator met velcro ergens vastzetten. Met handleiding moet je em nog wel even instellen op het aantal versnellingen (max. 8 stuks!)en vervolgens in 'learnmodus' (op de bok in de garage!!!) door alle versnellingen heen.
Klaar!
Oke...was n geintje van me....de 7 de versnelling zoek ik alleen als ik tegen de 276 km/h aan zit ...dan wil ik nog wel eens proberen overschakelen op die luie fiets van me :+
 
Laatst bewerkt:
schrijf even op wat je doet....zodat je altijd weer terug kan naar de originele instellingen
ja, :Y :Y , dat is wel een goeie idd, mocht ik er niet echt uitkomen, dan laat ik hem wel ergens afstellen... -O-
 
goedemorgen


vraag 1: wie gaan er naar zandvoort vandaag en hoelaat en waar precies?

vraag 2: bij het wisselen van het stuur hebben jullie de stuurgewichten vervangen voor andere? of alleen de bout uitgeboort en vervangen
 
Goed nieuws, goed nieuws *O*

Ik mag weer lessen :] hoop over een maandje weer verder te kunnen, ze zitten natuurlijk weer helemaal vol wanneer ik kan...

Ps Zandvoort is :9~ Pas nog geweest...
 
voor de laate onder ons.... zit mad max te kijken veel kawa z1000 oud type.


dit is de mijne.
(Afbeelding)

@dweezy ik kijk het weer morgen ff aan....misschien dat ik naar zandvoort ga.

Met Karel afgesproken om spullen te gaan halen....
He Bart was jij het die ik tegen kwam in Heemstede?

Was trouwens koud aan de kust -O-
Nog wel een lekker visje gescoord in IJmuiden en nog even een echte haarspeld bocht gepakt *O*
Leuke oefening voor het echte werk van de zomer O-)
 
iemand een alu chainguard kopen?, ik wil er €25,= voor hebben....past op een z1000 of zx636, zit geen krasje op...

:Y

full
 
Goeie middag zetters !!

Heerlijk gereden vanuit Almere naar Schiedam. Ontmoeting met Martin en stuk mee opgereden tot aan Wassenaar.Zeiknat geworden tussen Den Haag en Leiden.(geen regenkleding |( ) Ik was drijf en drijf nat

Helaas dus niet naar Zandvoort. Bij thuis komst was ik al weer droog door de rij wind.

Hier nog een beetje rood :Y

full
 
Zo...ook weer thuis.

Met kruistocht bedoel ik van links naar rechts, west naar oost...geografie heren...niet te verwarren met hetgeen jullie perverse mannetjes aan denken :N




:+


Was me wel weer een ritje... :X

Adres Nijmegen - Adres Klundert = 122km

Reistijd: 53min... inclusief stoplichten ;)

niet verder vertellen hoor


:+


Het leek trouwens wel Duc dag....niet bij elkaar, maar heb er toch aardig veel zien rijden...
 
Goeie middag zetters !!

Heerlijk gereden vanuit Almere naar Schiedam. Ontmoeting met Martin en stuk mee opgereden tot aan Wassenaar.Zeiknat geworden tussen Den Haag en Leiden.(geen regenkleding |( ) Ik was drijf en drijf nat

Helaas dus niet naar Zandvoort. Bij thuis komst was ik al weer droog door de rij wind.

Hier nog een beetje rood :Y

(Afbeelding)

tja, het was niet het weer wat ze beloofd hadden :( Maar goed het was even een leuk ritje.

wel laten weten wat je PK winst is dalijk met je powercommander erbij.
 
Middag Zetters der lage landen

Het rijden wil hier nog niet echt los gaan. Gisteren wel nog ff lekker stukkie gereden nadat ik de Z bij de dealert had opgehaald. Heb nu stalenremleidingen voor, K%N filter en alu kettingbeschermer erop zitten *O* Kleine mods, maar fijn ;) Kijken oftie op pashoogtes wat beter ademt.
Remmen doet ie prima! Ik merk dat ie wat steviger aanpakt, meer druk voel. Hij wordt er niet aggressiever van maar je houdt langer druk, dat merk ik wel al. En dat is wel lekker, zeker bergaf hard remmend voor haarspelden.

Wilde vandaag met andere MF-zwitser richting oostenrijk gaan, maar ben niet gegaan. Ik voelde me niet 100% fit, ben verkouden en heb keelpijn en dan zit ik niet lekker op de fiets. Gelukkig regende het vanmorgen zodat ik geen spijt had :X

Morgen maar weer woon-werk Zetten :]

Er zijn mensen naar zandvoort geweest vandaag? Was er een wedstrijd?
 
Net even een paar piccies gemaakt van de modjes. Maar heb hier nu geen kabeltje om ze te laden |(
Die komen dus nog.

Nu maar even wat eten, maagje knort. NL-zetters: tot laters, fijne avond nog :W
 
tja, het was niet het weer wat ze beloofd hadden :( Maar goed het was even een leuk ritje.

wel laten weten wat je PK winst is dalijk met je powercommander erbij.

Doe ik zekers. Ik heb nog de volle lading regen over mee heen gekregen.

Ben jij nog een beetje droog thuis gekomen ?

In iedergeval toch weer wat kilometers gemaakt. En even kunnen genieten van de peekaatjes en het heerlijke geluidje.
 
vandaag ff bij de triple meeting geweest.
er stond mooi spul bij. :9~

daarna nog ff een rondje getoerd.
en nat geregend. :X
maar ik lees dat ik niet de enigste ben.
 
vandaag ff bij de triple meeting geweest.
er stond mooi spul bij. :9~

daarna nog ff een rondje getoerd.
en nat geregend. :X
maar ik lees dat ik niet de enigste ben.

nee ik lees net dat ik ook niet de enige was.
:Z

Wie was diegene die zei dat er geen regen kwam NOU WIE :9

:+
 
full


Dus die oranje rakker blijft lekker binnen, nog even achter de brievenbus liggen voor de pazzohandels... B| B| B| , dan de spyball erop, en dan is ie klaar.....































Of toch een bellypan, hyperpro veren, en echte xenon erop......... :X :X :X :X :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan