Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Brinz OVERLOPER!!!
Ik ben er geen fan van, maar hij ziet er niet verkeerd uit. En heb er erg goede dingen over gelezen in MOTORRAD.
Ik denk dat als je regelmatig lange ritten maakt en met passagier het een betere keus is dan de Z. En het is veel motor voor t geld. ABS erop??
Inderdaad met ABS, het remt zo idioot hard, en dan heb je het ABS nog lang niet aan het werk.
Zetje heb ik 3 jaar gehad, en erg veel plezier aan beleefd.
Nu ik er over nadenk: Zetje is de motor die ik het langst gehad heb!
Dat zegt dus ook wel wat.....
 
Aan een ieder met pazzohandels, moesten jullie ook btw en invoerrechten betalen toen jullie de handels opgestuurd kreeg?, ik heb een hokje aangekruist staan op mijn formulier van ups dat ik nog €34,= moet betalen :( ...........waar is dat voor?, verzendkosten zijn al betaald door Markus van Pazzo.......

Dus , wie weet het?
 
Aan een ieder met pazzohandels, moesten jullie ook btw en invoerrechten betalen toen jullie de handels opgestuurd kreeg?, ik heb een hokje aangekruist staan op mijn formulier van ups dat ik nog €34,= moet betalen :( ...........waar is dat voor?, verzendkosten zijn al betaald door Markus van Pazzo.......

Dus , wie weet het?

da's kut....maar helaas de wet...bijna alle goederen zijn onderhevig aan invoerrechten en btw. zo had ik ooit een shirtje in de US besteld en kreeg ik van de douane een dikke naheffing (shirtje was uieindelijk net zo duur als hier in NL).

vaak wordt dit omzeilt door een lagere waarde op de verpakking te specificeren of het artikel als 'gebruikt' te verzenden.

soms pakken ze net 'jouw' pakje....en dan ben je de lul :X

p.s. invoerrechten zijn bedacht om de eigen markt te beschermen tegen 'goedkopere' buitenlandse producten. deze producten worden door heffing van deze invoerrechten even duur als de producten van eigen markt.
en btw moet elke particulier betalen, er is vanuit canada zonder btw geleverd en hier wordt belast. ik weet het, het zuigt zwaar...... B|
 
Laatst bewerkt:
Goede avond Zetters,

Zojuist een simpel K&N filter geplaatst, maar ik heb toch echt sterk het idee dat hij merkbaar beter loopt.
Gevoelmatig maakt hij wat meer muziek (alhoewel ik even zonder oordoppen heb gereden .

Hoor hem ook goed lucht aanzuigen klinkt echt vet.

Helemaal tevreden dus !!
 
@ jason:

als die hendels 150 euro zijn, dan komt er 3,7% invoerrecht op 5,55 = 155,55 + 19% btw = 185

+/- 35 euro klinkt dus aannemelijk voor de naheffing
(voor goederen buiten de EU gekocht)


TARIC code 8714190000
Land van oorsprong / bestemming Canada - CA (404)
Omschrijving
Beperkingen

--------------------------------------------------------------------------------


Invoer
Douanerecht derde landen : 3.7 % Verordening/Beschikking


Luchtwaardigheids-tariefschorsing : 0 % Verordening/Beschikking
Voetnoot
 
@ jason:

als die hendels 150 euro zijn, dan komt er 3,7% invoerrecht op 5,55 = 155,55 + 19% btw = 185

+/- 35 euro klinkt dus aannemelijk voor de naheffing



TARIC code 8714190000
Land van oorsprong / bestemming Canada - CA (404)
Omschrijving
Beperkingen

--------------------------------------------------------------------------------


Invoer
Douanerecht derde landen : 3.7 % Verordening/Beschikking


Luchtwaardigheids-tariefschorsing : 0 % Verordening/Beschikking
Voetnoot

Werk je bij de douane ?
 
Aan een ieder met pazzohandels, moesten jullie ook btw en invoerrechten betalen toen jullie de handels opgestuurd kreeg?, ik heb een hokje aangekruist staan op mijn formulier van ups dat ik nog €34,= moet betalen :( ...........waar is dat voor?, verzendkosten zijn al betaald door Markus van Pazzo.......

Dus , wie weet het?

Dat is 2 x tanken !! oké 1,5 x +-
 
nee, maar ik heb al heel wat in mogen voeren in mijn leven....

leuk voorbeelde TFT schermen invoeren 0% heffing....zit er een tuner in...huppa 14%!!! best heftig als je daar niet bij na hebt gedacht B|

Inderdaad wel ff minder als je nog plots 34 eurootjes moet bij dokken.

Had hij weer een digitale versnellings indicator kunnen kopen, of ..
:9

:o
 
Goede avond Zetters,

Zojuist een simpel K&N filter geplaatst, maar ik heb toch echt sterk het idee dat hij merkbaar beter loopt.
Gevoelmatig maakt hij wat meer muziek (alhoewel ik even zonder oordoppen heb gereden .

Hoor hem ook goed lucht aanzuigen klinkt echt vet.

Helemaal tevreden dus !!

Ik heb er een K&N filter sinds zaterdag in zitten. Ik weet eigenlijk niet of ik t merk nu. Misschien als ik echt op pashoogte. Maar inderdaad, ik hoorde vanavond met t naar huis rijden meer aanzuiggeluid (en t was niet mijn vriendin O-) )
 
Ik heb er een K&N filter sinds zaterdag in zitten. Ik weet eigenlijk niet of ik t merk nu. Misschien als ik echt op pashoogte. Maar inderdaad, ik hoorde vanavond met t naar huis rijden meer aanzuiggeluid (en t was niet mijn vriendin O-) )


hahaha

Ik hoorde het goed toen ik van het gas af ging. Ik vondt het wel gaaf klinken.

:Y :Y :Y
 
:(

zonder mij beginnen, foei.

nou ja, eigen schuld, hele weekend niet aan de pc gezeten (bezet door de jongens)
net nog ff ruim uurtje gereden in men zomeroutfit. lekkerrrr

woensdag wegbrengen voor grote beurt
;(
blij dat men vakantiegeld binnen is, hoef ik tenminste niet op droog brood als die rekening betaald moet worden.

zal morgen es n nieuw fotoke maken, word wel tijd.

nou ff de frieten uit t vet en eten.
tot zo....
 
Goede avond Zetters,

Zojuist een simpel K&N filter geplaatst, maar ik heb toch echt sterk het idee dat hij merkbaar beter loopt.
Gevoelmatig maakt hij wat meer muziek (alhoewel ik even zonder oordoppen heb gereden .

Hoor hem ook goed lucht aanzuigen klinkt echt vet.

Helemaal tevreden dus !!

wacht maar als die powercommander erop zit en afgesteld is, dan rij je echt op een andere motor (tenminste dat was mijn ervaring).
 
Is die achterremklauw origineel (goud gespoten) of van een 1000 of iets anders?
die achterremklauw is orgineel zwart.
maar omdat ik er een 636 schokbreker in heb gezet
wilde ik het in de juiste kleur houden.
heb dus ook de 636 achterremklauw gemonteerd.
heb nog zx12r voorklauwen uitstaan, ook in dezelfde goud kleur.
zo is alles 1 mooi geheel.

maar een z1000 achterklauw kan ook = zelfde partnr.

Aan een ieder met pazzohandels, moesten jullie ook btw en invoerrechten betalen toen jullie de handels opgestuurd kreeg?, ik heb een hokje aangekruist staan op mijn formulier van ups dat ik nog €34,= moet betalen :( ...........waar is dat voor?, verzendkosten zijn al betaald door Markus van Pazzo.......
jep, klinkt bekend bij een pazzo bestelling.
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)

welkom,

wat voor een, nieuw/gebruikt??
wat is er al aan gedaan indien gebruikt??

enne WELKE KLEUR (topic-geintje)

veel plezier dermee en tot op een meeting.
 
full
en hier de mijne. Afgelopen zaterdag toch effe lekker gereden door het Westland..
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)
\

Alvast veel rij plezier. Gaat vast helemaal goed komen

:Y
 
volgens mij heb je niet alle tekst in de 1e post staan... :N

ondertussen eens iets afspreken met de beoogde zwitsalploeg? de vakantieplannen beginnen vorm te krijgen, daar moet de Zwiss wel in passen natuurlijk... :Y

ben het weekend van 5 mei naar Duitsland naar de dubbellicht fabrikant, 31 mei naar Hoch Sauerland en september ook. Daar past Zwitserland mooi tussen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan