Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
weer vriendjes? :Y

en nu ga ik lekker slapen.

truzzte.
Truste Ad :W


full
 
Kom ook nog ff gedag zwaaien! :W

en ga er ook meteen weer vandoor... slapen... :Z

Trustuh! :z



oh ja, pre-zwitsal meet... goed plan... *D
 
zin/onzin 18.000 km beurt door dealer laten uitvoeren

Lees ik vorige week eens instructieboekje door wat er met een 18.000 beurt dient te gebeuren toen dacht ik bij mezelf waarom doe ik dit zelf niet. Zoveel spectaculaire dingen hoeven niet te gebeuren (enne, manual in mijn bezit immers) Het enige wat ik dien te vervangen (staat mij bij) is olie (filter volgens boekje niet). Remvloeistof is vorig jaar gebeurd (om 2 jr) Fabrieksgarantie is verlopen en dealers hebben weinig tijd rond deze periode. Wie heeft de 18.000 beurt ook zelf gedaan?

Vanmiddag nieuw rubber om de wielen *O*
 
Kom ook nog ff gedag zwaaien! :W

en ga er ook meteen weer vandoor... slapen... :Z

Trustuh! :z



oh ja, pre-zwitsal meet... goed plan... *D

lijkt mij ook een goed plan, ff plannetje smeden.....wat waar en hoe laat we bij elkaar komen om te vertrekken.

Niet in het hemelvaart weekend want dan zit ik in Luxemburg *O* *O* *O* *O* .
grt

full
 
Heb net te horen gekregen dat ik als leenmotor vanaaf een Fazer meekrijg :X :X :X :X
Dan worden jullie het duo "De Yammies"!!!! :]

:+





PS: Geef effies aan Teun door dat R@inman zaterdag 1.54.5 reed tijdens de KNMV-cup, heeft-ie weer wat om te overdenken. Ze hebben elkaar trouwens niet gezien hè :N
R@inman is trouwens 14e geworden in de A-groep van de 600's :} :} :}
 
Hallo Z-etters, ik volg jullie topic al een tijdje vanaf de zijlijn maar heb afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een Z1000 gekocht *O* *O*
Ik kom van een Kawa Zx-6R 2004 (ook fijne fiets) maar de supersportieve zithouding breekt me na 2 jaar toch op
Moet alleen nog ff tot volgende week vrijdag wachten dan kan ik um ophalen ;(
De afgelopen tijd al veel leuke goodies voor de Z1000 voorbij zien komen in jullie topic en ben ook zeker van plan wat leuke spulletjes erop te gaan zetten maar laat ik um volgende week eerst maar eens gaan halen en inrijden
:) :)

Welkom op MF *O*
 
lijkt mij ook een goed plan, ff plannetje smeden.....wat waar en hoe laat we bij elkaar komen om te vertrekken.

Niet in het hemelvaart weekend want dan zit ik in Luxemburg *O* *O* *O* *O* .
grt

(Afbeelding)

Hey :W

Was maar kort en krachtig dat ik je zag op vrijgezelletopic, af laten schrikken door the blue one? :P Maar je ziet het, ik laat hier weer af en toe mijn neus zien...
 
volgens mij heb je niet alle tekst in de 1e post staan... :N

ondertussen eens iets afspreken met de beoogde zwitsalploeg? de vakantieplannen beginnen vorm te krijgen, daar moet de Zwiss wel in passen natuurlijk... :Y

ben het weekend van 5 mei naar Duitsland naar de dubbellicht fabrikant, 31 mei naar Hoch Sauerland en september ook. Daar past Zwitserland mooi tussen...
AANGEPAST :W
 
kan altijd nog. :Y
weer ff ervaringen uitwisselen.

Het beste is altijd nog de Zwitsal meet itself :] maar een aftermeet is ook altijd leuk natuurlijk. Sterke verhalen vertellen ;)

(Ik moet niet vergeten nog vrij te vragen |( ) Wil er een week aan vast plakken, misschien dat ik met een paar nog meerij naar andere oorten.


nAvond btw
 
Het beste is altijd nog de Zwitsal meet itself :] maar een aftermeet is ook altijd leuk natuurlijk. Sterke verhalen vertellen ;)

(Ik moet niet vergeten nog vrij te vragen |( ) Wil er een week aan vast plakken, misschien dat ik met een paar nog meerij naar andere oorten.


nAvond btw
ook één goeden avond. :+

ik dacht dat je al vrij geregeld had.


vandaag hoorde ik nog 12 weken tot de vakantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan