Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar je weet het he; old heroes never die..... ;) :N *O*
Daar moet op gedronken worden!!!!!!
full
 
Even een vraagje;Wat voor sloten passen er onder de buddy van een 750???
 
[...]
Tuurlijk, tijdens de Zwitsal-meet mag er ook gepraat worden :+


Nog geen idee waar ik daarna naar toe ga, maar is voor 99% zeker dat het Frankrijk wordt. Dat hangt echter nog van een kleinigheidje O-) af, maar dat ik er minstens een week aan vast plak is zeker :]
Gelukkig O-)

Anders noemen we dag 1 in Zwitserland de pre-Zwitsalmeetingdag, dag 2 is dan de official-Zwitsalmeetingdag en dag 3 de after-Zwitsalmeetingdag *O*


:+
 
ach zolang het niet andersom is

een Z in de gracht/sloot/plas/etc/etc
Kijk maar uit, zo roep je het ongeluk over de Zedjes af: vorig jaar hadden er al heel wat last van de Vallende "Z"iekte, en nou maar hopen dat 't dit jaar niet de "Z"wemmende "Z"iekte gaat worden!! B|
 
Dan worden jullie het duo "De Yammies"!!!! :]

:+


PS: Geef effies aan Teun door dat R@inman zaterdag 1.54.5 reed tijdens de KNMV-cup, heeft-ie weer wat om te overdenken. Ze hebben elkaar trouwens niet gezien hè :N
R@inman is trouwens 14e geworden in de A-groep van de 600's :} :} :}

Wat een k#t bak die fazer, versnellingsbak is net soep en de vering is net als van een zeeschip. :X :X

Dat R@inman me niet gezien heeft O-) O-) het gouden gevaarte stond pal achter de paddocks :) .
Netjes 1.54 :} :} Ik ben al blij met 2.10-2.20 :P :P :P :P


quote]
Op dinsdag 25 april 2006 20:54 schreef Kawasutra het volgende:Jaja, en dan denkt hij (R@inman) dat wij onder de 2.00 moeten komen? Ik op mijn 10 jaar oude ZX6-ie en KPL constant met zijn voorwiel in de lucht?
Whoehaa
})

(maar we gaan het wel proberen)
[/quote]

_O- _O- heeeerlijk was t maar vast 18 mei....
Maar we gaan gewoon voor t poser gehalte. :9 :P
 
Wat een k#t bak die fazer, versnellingsbak is net soep en de vering is net als van een zeeschip. :X :X

Dat R@inman me niet gezien heeft O-) O-) het gouden gevaarte stond pal achter de paddocks :) .
Netjes 1.54 :} :} Ik ben al blij met 2.10-2.20 :P :P :P :P
Dus dat eventuele duo komt er niet van! :+


R@inman had natuurlijk helemaal geen oog voor datgene wat er achter het paddock stond, hij was compleet gefixeerd op de race: zijn eerste race tussen de beste 600's :] , en daar was-ie (begrijpelijk genoeg) best wel zenuwachtig onder! :Y
Hij vond dat het daar wel errug hard ging, met veel close racing, vooral in de bochten. Hij was niet geheel tevreden, en vindt dat-ie in bepaaalde situaties voor de bochten z'n stijl moet aanpassen om nog verder naar voren te komen......maar ach, zie de uitslagen op MotorFreaks: hij lag echt niet zo ver achter op de nummer 1 :} .........maar zie nummer 13: hij eindigde wel achter een vrouw!! :? (maar dat schijnt echt wel een talent te zijn :Y ).
 
Avond :W

Weinig nieuws. Iedere dag lekker naar werk pendelen (90km) en genieten van zonnetje en lekker temperatuurtje...hmmm :] :]
Hey Dweezy !!

Bedankt voor de link de je me laatst stuurde:
http://www.miller-custombike.de/index.php?site_id=175&PHPSESSID=22787dd9fcb52b73401fbf2b837f9938

Heb inmiddels al van Tuny uit Zolder (B) een mooi setje
Z1000 uitlaten gekocht voor 'n prikkie . . . . :9 € 200,-

(Afbeelding)
Hey!!!

Prima geslaagd dus!!! Maar toch stiekem een duur eindkappie geworden zo ;)

En inmiddels al "verzilverd"

Met koperpoets............. van de Hema . . . . :+

(Afbeelding)
haha super zeg!!! Altijd leuk zo'n 2e setje uitlaten 8-)
Ziet er goed uit hoor :}
 
Dus dat eventuele duo komt er niet van! :+


R@inman had natuurlijk helemaal geen oog voor datgene wat er achter het paddock stond, hij was compleet gefixeerd op de race: zijn eerste race tussen de beste 600's :] , en daar was-ie (begrijpelijk genoeg) best wel zenuwachtig onder! :Y
Hij vond dat het daar wel errug hard ging, met veel close racing, vooral in de bochten. Hij was niet geheel tevreden, en vindt dat-ie in bepaaalde situaties voor de bochten z'n stijl moet aanpassen om nog verder naar voren te komen......maar ach, zie de uitslagen op MotorFreaks: hij lag echt niet zo ver achter op de nummer 1 :} .........maar zie nummer 13: hij eindigde wel achter een vrouw!! :? (maar dat schijnt echt wel een talent te zijn :Y ).

Moggeh :) :)

:} :} :}

Girlie is blij dat ze vandaag weer op haar Zetje mag halen :Y :Y
 
Moggeh :) :)

:} :} :}

Girlie is blij dat ze vandaag weer op haar Zetje mag halen :Y :Y

:W :W

gaaf zeg die originele pijpen in zilverkleur. Iemand schreef eerder dat ze met de tijd "terugkleuren" toch?

Motor voorzien van nw rubber, gelijk ketting even gespannen en nu staat hij een week op stal (even met vrouw en kind ultra burgelijk doen)

 
Hey :W

Was maar kort en krachtig dat ik je zag op vrijgezelletopic, af laten schrikken door the blue one? :P Maar je ziet het, ik laat hier weer af en toe mijn neus zien...

Ik heb amper tijd om dit topic bij te houden......laat staan het vrijgezellen topic.....

Ik vind het wel leuk dat jij hier vaker komt *O* *O* :W :W
 
nAvond Z(eters)

Iedereen aan de aardappels?

Ik was vandaag wat vroeger thuis, en wat doe je dan? Je vervelen ;) En het regent, dus wat doe je dan? Je laat je gedachten gaan over «wat nog aan mn Z te pimpen?»

De goud-kleurige remklauwen op de 1000 en die 636-remklauw op (euuuh dinges zijn 750) hebben mij geinspireert. Een leuk idee voor komende winter:

full


Remklauwen voor en achter in zelfde Magnesium kleur als van t blok *O* De spuitert moet dat wel kunnen namaken.
Of toch maar zwart laten?
 
Laatst bewerkt:
nAvond Z(eters)

Iedereen aan de aardappels?

Ik was vandaag wat vroeger thuis, en wat doe je dan? Je vervelen ;) En het regent, dus wat doe je dan? Je laat je gedachten gaan over «wat nog aan mn Z te pimpen?»

De goud-kleurige remklauwen op de 1000 en die van 636-remklauwen op (euuuh dinges zijn 750) hebben mij geinspireert. Een leuk idee voor komende winter:

(Afbeelding)

Remklauwen voor en achter in zelfde Magnesium kleur als van t blok *O* De spuitert moet dat wel kunnen namaken.
Of toch maar zwart laten?
zoals je het gesoept hebt ziet het er niet verkeerd uit.


hier schijnt de zon. :Y
dus wat doe je dan als je vroeg thuis bent, je gaat je zetje wassen.
dat was na de regen van afgelopen zondag hard nodig.
ik moet nu nog en paar dingen doen, maar de wd40 heb ik weggegeven.
dus ben ik nog niet helemaal klaar.
maar het moet maar ff zo. B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan