Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
En voor de rest heb ik nog wel een paar korte stukjes film maar die moet ik zien om te zetten in een normaal afspeelbaar bestand. En een kwartslag draaien want op z'n kant is het zo lullig kijken. ALS het lukt, dan binnenkort in dit theater.
 
Geweldig! Vlammen zijn niet groot maar ze zijn er wel! En met iets meer als 126 pk-tjes ah wiel ben ik niet echt ontevreden. Maar ik ga wel binnenkort eens kijken waar ik hem goed af kan laten stellen. Heb je nog een goed adres voor me?
dynojet in Oss .... het enige adres
 
Zo, de PC zit erin hoor!

full


8-)
 
Deksel nog even netjes afwerken, alleen had eigenlijk geen juist gereedschap met de vriendin thuis liggen. Maarja...moest er toch aangeloven ;)

Ik denk alleen dat ik nu problemen ga krijgen met regen die tussen m'n tank en zadel doorloopt en het filter in drupt.
Wellicht plaats/lijm ik het bovenstedeel terug mocht ik er problemen mee krijgen.
 
Hoi LaaglandZetters :W

long time no see. Iedereen lekker gereden vh weekend??

@Dweezy: Nog steeds lekker aan t knutZelen zie ik?

Ik heb vandaag EINDELIJK ook weer eens een echte toer gemaakt *O* joehoe

Lekker een paar passen gepakt (Brünig-, Grimsel-, Nufenen-, Gotthard-, Furkapass en via de Grimsel- en Brünigpass weer terug). T was wel druk maar toch nog lekker kunnen rijden tussen al het koekblik door. Ook weer eens een paar picies gemaakt, zal ze straks even posten.

Nog even lekker achter een Supersport-rijder aan geweest en we hadden een paar lekker bochtencombinaties voor ons. Ging erg lekker!! Knie geprobeerd aan de grond te krijgen maar mn steppjes krijsten als protest! Ook met bochten uit trekken kon ik m goed volgen, dacht dat t een Fireblade was.... bleek t een 600rr te zijn |( Maar goed, ging erg lekkerrrrrrzzzzz :]
Boven op de passen was t wel af en toe tricky, veel smeltwater voor en in bochten en frizzzz

Ok, genoeg geblaat. Ik ga ff verder lezen, kijken if ik hier wat heb gemist en mn piccies posten.
 
Maargoed...PC geinstalled. Juiste map zat er al in, dus hoefde weinig meer te doen dan alleen aansluiten.

Hop, tank er terug op, zadel terug en duoseat terug en gaan met die banaan!!

Even rustig stukje industrieterein opgezocht en paar keer heen en weer geknalt. En jahoor! Merkbaar verschil!! Oppakken gaat een stuk sneller, ik had niet verwacht dat het alleen al door dat ding erin te bouwen zoveel zou schelen. Toppie aankoop dus!!

Werd alleen nog wel even spannend toen ik na een stukje "stunten" ineens stilviel en de Z niet meer aan de gang kreeg. Als het dan plotseling naar bezine begint te ruiken krijg je het toch even warm. (nog warmer ja!) Zeker toen ik naar beneden keek en daadwerkelijk een fontein van benzine over m'n Z-edje zag stromen!!! Lekker sissen op een gloeiend heet blok en uitlaten, dus ik maar heel snel contact uitgezet en even paar meter afstand genomen.
Na seconde of 5 stopte het stromen van de bezine en toen meeste verdampt was maar eens even van dichtbij gaan kijken. Wat bleek...benzineslang niet goed vast gezet. Deze zit met een "klik" mechanisme vast namelijk. Zorg er dus voor als je je tank er een keer afhaalt je bij het terugbouwen die slang er GOED opzet!!!

Lang leve het gereedschapsetje in de duoseat, want anders had ik mooi stil gestaan daar. Moest de tank terplaatse namelijk loshalen om de slang er opnieuw op te zetten...

Daarna nog uurtje gereden, prima!!! Niets te warm!!! Zolang je maar beetje vaart houdt! ;)
 
En voor de rest heb ik nog wel een paar korte stukjes film maar die moet ik zien om te zetten in een normaal afspeelbaar bestand. En een kwartslag draaien want op z'n kant is het zo lullig kijken. ALS het lukt, dan binnenkort in dit theater.
Zet de laptop wel even op z'n kant, geen probleem ;)
 
OH JA..... VEEEEEEL Zedjes gespot vandaag!!!! Ik geloof wel dat ik de enige met standaardpijp was -O-

Kijk straks maar eens in de Z-fotogalerij, kan je de Zedjes er tussen vandaan spotten.
 
@ PC bezitters: Waar hebben jullie dat ding vastgezet? De plaats zoals beschreven in de handleiding zorgt er namelijk voor dat ik niet meer bij m'n gereedschapsetje kan komen...
 
Hoi LaaglandZetters :W

long time no see. Iedereen lekker gereden vh weekend??

@Dweezy: Nog steeds lekker aan t knutZelen zie ik?

Ik heb vandaag EINDELIJK ook weer eens een echte toer gemaakt *O* joehoe

Lekker een paar passen gepakt (Brünig-, Grimsel-, Nufenen-, Gotthard-, Furkapass en via de Grimsel- en Brünigpass weer terug). T was wel druk maar toch nog lekker kunnen rijden tussen al het koekblik door. Ook weer eens een paar picies gemaakt, zal ze straks even posten.

Nog even lekker achter een Supersport-rijder aan geweest en we hadden een paar lekker bochtencombinaties voor ons. Ging erg lekker!! Knie geprobeerd aan de grond te krijgen maar mn steppjes krijsten als protest! Ook met bochten uit trekken kon ik m goed volgen, dacht dat t een Fireblade was.... bleek t een 600rr te zijn |( Maar goed, ging erg lekkerrrrrrzzzzz :]
Boven op de passen was t wel af en toe tricky, veel smeltwater voor en in bochten en frizzzz

Ok, genoeg geblaat. Ik ga ff verder lezen, kijken if ik hier wat heb gemist en mn piccies posten.
toch lekker weer ff :] .
en als je dan de passen weer kan doen moet dat helemaal een feest zijn.

ach nog een week of 6 wachten dan zijn we bij jou in de buurt en kunnen ook weer van dat moois genieten. :Y *O*
 
@ PC bezitters: Waar hebben jullie dat ding vastgezet? De plaats zoals beschreven in de handleiding zorgt er namelijk voor dat ik niet meer bij m'n gereedschapsetje kan komen...
Ik heb hem tussen mij luchtfilterhuis en mij accu ingebouwd.
Dat past precies en ik kan van boven nog steeds bij de USB poort, al moet ik daarvoor nu wel even het zitje los halen.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan