Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nog eentje dan
full
 
Echt gaaf die gasten. En die dingen (Norton | Ariel) zagen er echt goed uit, maar wel waar dus gewoon mee gereden wordt, geen poets/blink fietsjes maar hup die passen over :Y
ik vind het toch kunstig om ze rijdend te houden. :Y
en getuigen van lef om dan ook nog maar ff over een pas te rijden. :}
 
@ PC bezitters: Waar hebben jullie dat ding vastgezet? De plaats zoals beschreven in de handleiding zorgt er namelijk voor dat ik niet meer bij m'n gereedschapsetje kan komen...
ik heb m in het vakje waar je gereedschap zit.

gereedschapset zit nu tussen mijn alarm en de rest als ik het al meeneem

heb via de verzekering n alarmkaart van de KNMV met thuis breng garantie....dus.



mazzelpik.....voor het zelfde geld fikt je hele ztje af man......was hij zwart geblakerd i.p.v. zwart gelakt
 
Ik heb hem tussen mij luchtfilterhuis en mij accu ingebouwd.
Dat past precies en ik kan van boven nog steeds bij de USB poort, al moet ik daarvoor nu wel even het zitje los halen.

(Afbeelding)
Joh!! Da's een mooi plekje! Als een en ander straks afgesteld is dan stop ik hem daar mooi weg!
 
ik heb m in het vakje waar je gereedschap zit.

gereedschapset zit nu tussen mijn alarm en de rest als ik het al meeneem

heb via de verzekering n alarmkaart van de KNMV met thuis breng garantie....dus.



mazzelpik.....voor het zelfde geld fikt je hele ztje af man......was hij zwart geblakerd i.p.v. zwart gelakt
Ja idd mazzel, zag het al gebeuren... -O-

Ik ga voor de optie van Crawl voor de PC. Dan kan ik me tools gewoon in het behorende vakje houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan