Het Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff een kleine update van mijn zijde , BMC Race filters gekocht liggen klaar , PVM wielen staan ook klaar , Full Akrapovic systeem komt ongeveer donderdag binnen dan kan ik die ook ophalen , en ik ben erg druk aan het klussen in mijn nieuwe UPP-huis , vandaar dat ik niet veel post hier ;)


Wel lekker rustig ;)
 
ff een kleine update van mijn zijde , BMC Race filters gekocht liggen klaar , PVM wielen staan ook klaar , Full Akrapovic systeem komt ongeveer donderdag binnen dan kan ik die ook ophalen , en ik ben erg druk aan het klussen in mijn nieuwe UPP-huis , vandaar dat ik niet veel post hier ;)
Goeie zaak penis! Lekker bezig! Ik heb net een BMC 'sport' besteld, want ik heb m'n huidige gisteren vernaggelt met het schoonmaken. Onder een te hete kraan gehouden en nu is 't kunststof gesmolten :+
 
Duurt een maand op het moment, heb ik deze week gemerkt :X
Ben wel blij dat 't lang duurt bij het justitiële apparaat: kreeg dit weekend bericht dat de boete die ik met m'n koekblik had gehad voor rijden over vluchtstrook en waarbij ik beroep had aangetekend is komen te vervallen wegens overschrijden redelijke termijn ('onbehoorlijk bestuur') :Y *O*
 
ff een kleine update van mijn zijde , BMC Race filters gekocht liggen klaar , PVM wielen staan ook klaar , Full Akrapovic systeem komt ongeveer donderdag binnen dan kan ik die ook ophalen , en ik ben erg druk aan het klussen in mijn nieuwe UPP-huis , vandaar dat ik niet veel post hier ;)
Gaaf word het eindelijk een echte UPP-fiets :} :}

Mooi van je huis gozer, zag je zondag al niet op scheef :P
 
Ben wel blij dat 't lang duurt bij het justitiële apparaat: kreeg dit weekend bericht dat de boete die ik met m'n koekblik had gehad voor rijden over vluchtstrook en waarbij ik beroep had aangetekend is komen te vervallen wegens overschrijden redelijke termijn ('onbehoorlijk bestuur') :Y *O*


lucky basterd :} :} :}
 
ff een kleine update van mijn zijde , BMC Race filters gekocht liggen klaar , PVM wielen staan ook klaar , Full Akrapovic systeem komt ongeveer donderdag binnen dan kan ik die ook ophalen , en ik ben erg druk aan het klussen in mijn nieuwe UPP-huis , vandaar dat ik niet veel post hier ;)
Nog gefeliciteerd met je nieuwe huis, Mario, en suc6 met klussen
 
dan maar ff wat piccies

die stomme yamahahaha-rijders ook altijd....
full
 
Uhm, 10 is er een beetje te vroeg....

Heb trouwens nu 3500km op mijn bt014 gereden, vind het niet echt veel! :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan