Triumph Speed Triple/Speed Four-topic - part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me]203MPH gaat pas een foto posten zodra ie een leuke van Assen heeft....
[/me]



of als ik me knipperslichten heb zodat ik eindelijk me kentekenplaathouder kan monteren
 
[me]203MPH gaat pas een foto posten zodra ie een leuke van Assen heeft....
[/me]



of als ik me knipperslichten heb zodat ik eindelijk me kentekenplaathouder kan monteren
als het goed is komt morgen of vrijdag mijn spiegel...dus misschien jou knippers ook....mag wel tijd worden zeg.... B| B|
 
full


ik ben er weer *O*
Maar soms lijkt het wel alsof de speed triple pas sinds 2005 bestaat :? Bijna iedereen heeft het laatste model triple. wel erg :9~ :9~ :9

Ik heb trouwens vandaag een bagster besteld *O* *O*
Alleen de levertijd is tussen de 3 en 4 weken |( (Ik hoop dat hij op tijd is voor mijn eifeltrip)
 
pff eindelijk ook weer present,meteen een nieuw topic *O*
ben benieuwd naar je actiefotoos van Assen,ik ga van de week ff een avondje op Zandvoort knarren(moet dit weer blijven B| )
 
even een stukje nostalgie...............

full






...........waar t allemaal mee begon :Y :Y :Y :Y
 
heb gister even snel m'n tank los gehaald, maar daar zat niks klem.
toen ff wat lager gekeken, daar waar de slangetjes bij elkaar door die kleine ruimte moeten, allemaal ff opnieuw er mooi recht doorheen gehaald. nou is het vacuumprobleem volgens mij verholpen, gister een klein stukje gereden, tank open, en hoorde niks "zuigen" :X

opgelost dus :}
 
Wie gaan er allemaal nog naar de ducati clubraces?
Ik ga zondag *O* Ik vind het een van de leukste evenementen van het jaar!!! Sfeertje is altijd supergoed

@ES3 Succes in de thunderbearsklasse! Laat al die italianen maar eens zien waar een engelsman toe in staat is *O* *O*
 
Nu dat jullie een nieuw topic beginnen, heb ook maar een nieuwe Speed Triple gekocht (een zwarte natuurlijk) *D Volgende week wordt hij geleverd :] Ik heb er maar direct een alarm en flyscreen bijgenomen en de GSG valblokken zijn ook al onderweg vanuit Duitsland.
 
Zal ik dan maar een fotootje voor r1 killer posten,in dit mooie nieuwe topic
met dat mooie kasteel vlak bij ons in de buurt 8-)
full



Joep :+ hij leert het toch nooit!!!!
piccies te posten.
 
Nu dat jullie een nieuw topic beginnen, heb ook maar een nieuwe Speed Triple gekocht (een zwarte natuurlijk) *D Volgende week wordt hij geleverd :] Ik heb er maar direct een alarm en flyscreen bijgenomen en de GSG valblokken zijn ook al onderweg vanuit Duitsland.
Gefeliciteerd *D






Heb mss een probleempje met mijn s4 :?
Ik ben voor de laatste keer vanavond gaan rijden voor de MM en heb mijn motor
(boordevol getankt ,kon geen druppel meer bij)
En ben dus naar huis gereden en merkte dat er lichtgroen gelige druppels lekten vanonder de motor op de grond (stonk naar benzine) -O-
Dan heb ik zitten zoeken van waar het kwam en zag al vlug dat het aan mijn versnellingspookje was (zie pic) :Y
full


(dat witte stipje is een druppel die er vanchter komt gevallen)
Weet iemand hoe dit komt en wat voor gevolgen dit heeft :? :}
En is dit omdat ik de motor TE vol tankte :?
Alvast bedankt
 
Gefeliciteerd *D






Heb mss een probleempje met mijn s4 :?
Ik ben voor de laatste keer vanavond gaan rijden voor de MM en heb mijn motor
(boordevol getankt ,kon geen druppel meer bij)
En ben dus naar huis gereden en merkte dat er lichtgroen gelige druppels lekten vanonder de motor op de grond (stonk naar benzine) -O-
Dan heb ik zitten zoeken van waar het kwam en zag al vlug dat het aan mijn versnellingspookje was (zie pic) :Y
(Afbeelding)

(dat witte stipje is een druppel die er vanchter komt gevallen)
Weet iemand hoe dit komt en wat voor gevolgen dit heeft :? :}

En is dit omdat ik de motor TE vol tankte :?
Alvast bedankt

Zou benzine kunnen zijn of koelvloeistof. Zodra je je motor schuinzet kan er benzine via een overloop uit lopen.
 
full


Ik zag er gisteren weer eentje voorbij blazen, blijft een vette machine........

dacht eerst dat het een Buell was, horen jullie die vegelijking wel vaker?
 
Mijn vader zei ook al dat hij op een Buell trok toen we gingen kijken naar de Speed Triple. Heb hem maar direct een tik tegen zijn kop gegeven, een Triumph vergelijken met een Buell, schande :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan