Camera op de motor

Gewoon een zooi geheugenkaartjes meenemen, even nummeren en achteraf als je thuis bent alles mooi op een harde schijf of in een cloud pleuren. Geen idee welke camera je gebruikt, maar de mijne accepteert maximaal 32 Gb.
 
Nieuw speeltje. *O*


Lekker mee spelen deze zomer! :]

Geeft weer een leuk ander perspectief! Ben alleen wel benieuwd als je onderuit zou gaan en op je rug zou klappen, wat dat ding dan doet; krijg je de impact en dus alle energie op die plek of niet?
Ik ben heel benieuwd hoe vaak je 'm gaat gebruiken. :o
Je gaat verder erg lekker, 32K subs alweer! De laatste keer dat ik keek waren dat er 9K minder. :t
 
Hehe, eindelijk door de douane losgelaten. Gisteren gemonteerd. Boel kabels en dingetjes zeg, maar gelukkig alles netjes weg kunnen werken.
Nog even uitvogelen wat je nu precies kan met de wired remote control. Zet je dan de voor/achter camera aan?
Wel fijn om te zien of de camera aan staat.

En ik heb de GPS unit op de kop gehangen. Kon niets anders verzinnen. Eens kijken of dat werkt...
Ben benieuwd.
Hmm, beeld voorzijde trilt aardig. Kwaliteit van beeld is (behalve de trilling) prima. Achterzijde zit nog wat scheef, maar aardig trillingsvrij en stabiel. Wel duidelijk minder dan voorzijde, maar genoeg om nummerborden te lezen.

Geluid blijft knudde. Alsof het ding te snel overstuurt. Want je hoort wel toerenverschillen.

Als ik het trillen aan de voorzijde kan oplossen een prima camera.
 
Hehe, eindelijk door de douane losgelaten. Gisteren gemonteerd. Boel kabels en dingetjes zeg, maar gelukkig alles netjes weg kunnen werken.
Nog even uitvogelen wat je nu precies kan met de wired remote control. Zet je dan de voor/achter camera aan?
Wel fijn om te zien of de camera aan staat.

En ik heb de GPS unit op de kop gehangen. Kon niets anders verzinnen. Eens kijken of dat werkt...
Ben benieuwd.
Hmm, beeld voorzijde trilt aardig. Kwaliteit van beeld is (behalve de trilling) prima. Achterzijde zit nog wat scheef, maar aardig trillingsvrij en stabiel. Wel duidelijk minder dan voorzijde, maar genoeg om nummerborden te lezen.

Owh en GPS geeft geen signaal, of wordt in ieder geval niet in de video weggeschreven.

Geluid blijft knudde. Alsof het ding te snel overstuurt. Want je hoort wel toerenverschillen.

Als ik het trillen aan de voorzijde kan oplossen een prima camera.
 
Innovv:

There are no external mic on the K2, we have designed the external mic for C5, but in fact, just a few people need it, Usually the camera can record your words, don't need external mic.

Best Regards

Hoe dan? Het kastje komt boven mijn dubbele Leo's. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Thank you for your good suggestion, I have told to our engineer that as option to build it into the firmware, they said they will consider and it's not very easy to do , need to discuss together.

If any update, I will let you know. TKS.

Best Regards
 
Thank you for your good suggestion, I have told to our engineer that as option to build it into the firmware, they said they will consider and it's not very easy to do , need to discuss together.

If any update, I will let you know. TKS.

Best Regards

Afwachten dus maar wie weet is de interne microfoon wel heel goed *D
 
Leuk speelgoed inderdaad, beetje klooien met de juiste afstelling voor de mooiste beelden!
Ik kan me alleen behoorlijk ergeren aan sommige onnozele capriolen zoals over de stoep rijden, puntstukje pakken, nog even flink het gas open trekken voordat je de bebouwde kom verlaat.
:$
 
Er komt een Innovv K2 mijn kant op om te testen/reviewen....
Moet helaas wel nog even €44,- import kosten aftikken voor iets wat mij gratis opgestuurd is...
Ach ja, het zijn de kosten niet er van uitgaande dat het systeem zelf meer kost en ik het waarschijnlijk na test&review mag houden.
 
Er komt een Innovv K2 mijn kant op om te testen/reviewen....
Moet helaas wel nog even €44,- import kosten aftikken voor iets wat mij gratis opgestuurd is...
Ach ja, het zijn de kosten niet er van uitgaande dat het systeem zelf meer kost en ik het waarschijnlijk na test&review mag houden.
Ben benieuwd hoe het beeld en natuurlijk hoe het geluid is .
Gebruik je nu de K1 ?
 
Ben benieuwd hoe het beeld en natuurlijk hoe het geluid is .
Gebruik je nu de K1 ?

Jep, heb een K1.
En toen ik hoorde dat de K2 in aantocht was ben ik begonnen met mailen en te vragen of ik die evt. zou mogen testen/reviewen.
Initieel was het antwoord nee, maar kreeg (eer)gister plots een mailtje dat de K2 opgestuurd was.
 
Dat is mooi ja,dan kan je mooi een vergelijking doen met de K1.
Ik heb ook een K1 maar het geluid vind ik niet zo best .
 
Leuk speelgoed inderdaad, beetje klooien met de juiste afstelling voor de mooiste beelden!
Ik kan me alleen behoorlijk ergeren aan sommige onnozele capriolen zoals over de stoep rijden, puntstukje pakken, nog even flink het gas open trekken voordat je de bebouwde kom verlaat.

Ach met een vrouw achter het stuur kan je zulk soort dingen verwachten toch :+
En ik denk dat als ze keurig netjes rijd dat de beelden dan niet zo spannend zijn en er geen hond naar kijkt....
 
Eventjes een "sneak peek" ...
Heb waarschijnlijk helaas geen tijd om voor dit weekend de installatie te doen dus het is op de iets langere baan geschoven.
b6PaojL.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan