Camera op de motor

Jongens het is gelukt ik heb eindelijk een camera op mn motor. Maar sinds ik dat ding erop heb is
1) Mijn accu steeds leeg.
2) Start die niet meer.
3) Remt moeilijk
4) In bochten rijdt die rechtdoor.
5) Mijn tank lekt, denk dat ik de camera steunbouten te ver heb aangedraaid..

Ik krijg het maar niet opgelost! verdorie :(
full
 
Laatst bewerkt:
ik zelf heb een jv gr-dx37e mini dv camera en dat gaat perfect, en wat betreft een steun voor op je tank kan ik je wel aan helpen.
maak ze zelf samen met een collega
heb er nog enkele liggen hier.
zie mijn profiel.
neem dan kontakt op via mail.

[afbeelding]

Ik heb die steun ook van je en ben er erg tevreden over! (serieus)
 
Jongens het is gelukt ik heb eindelijk een camera op mn motor. Maar sinds ik dat ding erop heb is
1) Mijn accu steeds leeg.
2) Start die niet meer.
3) Remt moeilijk
4) In bochten rijdt die rechtdoor.
5) Mijn tank lekt, denk dat ik de camera steunbouten te ver heb aangedraaid..

Ik krijg het maar niet opgelost! verdorie :(
[afbeelding]


Zie het al:
te weinig lucht in je banden.
 
Ik heb de afstandsbediening met een ringetjes aan mijn rits van het pak zitten.
Werkt opzich goed maar bundels een beetje. Moet nog even een betere plek bedenken
 
En ik heb nu de Drift HD besteld. Was nog aan het twijfelen voor de Gro Pro 3 white edition, maar daar mis ik dan wel een remote bij en externe mic bij (moest ik een vlog willen maken). En tegenover gisteren is hij nog eens 20 euro afgeprijsd dus heb hem nu voor 180 kunnen bestellen. Vind ik wel goed. Spijtig dat er geen wifi bij zit om rechtstreeks de beelden te bekijken, maar het is toch maar voor daily commute dus zo top of the bill moet het allemaal niet zijn :)
 
En ik heb nu de Drift HD besteld. Was nog aan het twijfelen voor de Gro Pro 3 white edition, maar daar mis ik dan wel een remote bij en externe mic bij (moest ik een vlog willen maken). En tegenover gisteren is hij nog eens 20 euro afgeprijsd dus heb hem nu voor 180 kunnen bestellen. Vind ik wel goed. Spijtig dat er geen wifi bij zit om rechtstreeks de beelden te bekijken, maar het is toch maar voor daily commute dus zo top of the bill moet het allemaal niet zijn :)


Heb je een goede keuze gemaakt vind ik. Gewoon een hele camera. Ik ben er zéér tevreden over.
 
Die is inderdaad klein, maar zo vond ik de Beardevil ook erg klein. Zijn er hier mensen met ervaringen?

Ik heb een topic geopend over de beardevil en zoek ervaringen.
 
Net even op de site gekeken van die Mycrocam. Helaas is die prijs puur alleen voor de camera, dus er zit verder helemaal niks bij. Alles moet los bijgekocht worden.
 
Ik wil binnenkort een Drift HD camera aanschaffen.
Weet iemand of deze camera over een intern geheugen beschikt? en hoe groot is dit geheugen dan?
Ik kan deze info nergens vinden en ik wil proberen in te schatten, of ik voor mijn gebruik extra sd kaartjes moet kopen.

Alvast mijn dank !!
 
Ik wil binnenkort een Drift HD camera aanschaffen.
Weet iemand of deze camera over een intern geheugen beschikt? en hoe groot is dit geheugen dan?
Ik kan deze info nergens vinden en ik wil proberen in te schatten, of ik voor mijn gebruik extra sd kaartjes moet kopen.

Alvast mijn dank !!
drift hd ghost heeft: build in memory 256mb dus sd kaartje ctrl+f op de pagina zoek: built
dus je moet een sd kaartje en bij de goedkopere ook.

Google eerste hit

edit: je kan tot 32 gb kaartje gebruiken, ik raad aan een class 10 micro sd te halen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil binnenkort een Drift HD camera aanschaffen.
Weet iemand of deze camera over een intern geheugen beschikt? en hoe groot is dit geheugen dan?
Ik kan deze info nergens vinden en ik wil proberen in te schatten, of ik voor mijn gebruik extra sd kaartjes moet kopen.

Alvast mijn dank !!
intern? nee.. Micro SD tot 32Gb.
 
Ok. Betekent dit nu, dat als ik de Drift HD koop, ik er niet mee kan opnemen als ik er niet gelijk een sd kaartje bijkoop?
Dat zou toch raar zijn?
 
Het is toch zo ;) Waarom zouden ze er intern geheugen insteken wat toch alleen maar extra plaats in neemt en naar mijn mening onnodig is aangezien 99% van de mensen er toch een grotere/snellere kaart in steken. Dus neen, er zit geen intern geheugen in.


En dan heb ik een ander vraagje: heeft er iemand ervaring om de 3M adhesive mounts te hergebruiken? Want ik heb die van mij op m'n helm geplakt. Maar deze zit toch niet optimaal :/ Kan ik die gewoon verwarmen en ergens anders hangen?
 
gaat lastig, kan wel een keer maar dan hecht het wel minder.

ik heb wat vervangend spul gevonden bij V-nix.nl.

zelf zit ik er aan te denken om en rol van dat 3M spul te kopen, niet goedkoop maar als er meerdere mensen zijn die er naar zoeken kan ik evt stukken doorverkopen.
PM maar bij intresse.
 
Met de fohn krijg je ze weer los, de plakkracht ( :P ) zal daarna waarschijnlijk alleen wat minder zijn.

Mja, dat wist ik dus dat je ze los krijgt met warmte, maar heb er schrik voor dat de plakkracht minder gaat zijn :/ Wil niet plots bij 120 km/h een camera zien wegvliegen :p

gaat lastig, kan wel een keer maar dan hecht het wel minder.

ik heb wat vervangend spul gevonden bij V-nix.nl.

zelf zit ik er aan te denken om en rol van dat 3M spul te kopen, niet goedkoop maar als er meerdere mensen zijn die er naar zoeken kan ik evt stukken doorverkopen.
PM maar bij intresse.

Het stomme is inderdaad dat je geen kleine stukjes 3M tape vindt... Moest je beslissen om zo'n rol te bestellen wil ik gerust enkele stukjes van je afnemen *O*
 
Nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen:

Stel, je gaat 14 dagen met de motor op vakantie en je wilt hier toch een groot deel van filmen; hoeveel SD kaartjes nemen jullie dan mee?

2x 32 GB? Of is dat een beetje overdreven.
Ervan uitgaande dat je geen PC bij je hebt om filmmateriaal naar weg te schrijven.

(Ik probeer gewoon even in te schatten hoe het in de praktijk werkt en wat je eigenlijk nog meer nodig hebt, naast de standaard camera)
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen:

Stel, je gaat 14 dagen met de motor op vakantie en je wilt hier toch een groot deel van filmen; hoeveel SD kaartjes nemen jullie dan mee?

2x 32 GB? Of is dat een beetje overdreven.
Ervan uitgaande dat je geen PC bij je hebt om filmmateriaal naar weg te schrijven.

(Ik probeer gewoon even in te schatten hoe het in de praktijk werkt en wat je eigenlijk nog meer nodig hebt, naast de standaard camera)


Zonder laptop om het filmmateriaal mee weg te schrijven, 2x 32 gb per dag als je alles filmt :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan