Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)



dat lijkt mij geen sterk plan..... :N :N :N O-) O-)
 
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)


:X








Lucky Swif, hoop dat het allemaal Honda's zijn }) zijn we maybee een keer van dat Suz gelul af :X













:+













Feli Swif ;)
 
@ Red69

Lees uw onderschrift onder uw avatar :z
Goed na vanavond de ontwikkelingen rondom minister Verdonk gevolgd te hebben een politiek antwoord op uw vraag. In basis klopt hetgeen onder mijn avatar staat, ik was tenslotte topicator van deel 9.

Minder politiek: Wanneer gaan we naar Tiel ;)

Zeg Topicator

WAKE UP!!!

We zitten reeds in deeltje X en niet in IX

:+
Jaja :( is al aangepast
 
Laatst bewerkt:
Net nog een setje MPP 2CT gescoord voor de SV, kosten slechts 255 pleuri. Scheelt weer een extraatje voor de Blade. *O*
 
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)
Ik niet :N ........... de mijne is pitpoes :+
 
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)
zow, niet verkeerd zeg ik *O*
niet nog een vent nodig?, als uitzondering op de regel O-)
 
:X








Lucky Swif, hoop dat het allemaal Honda's zijn }) zijn we maybee een keer van dat Suz gelul af :X













:+













Feli Swif ;)
Beste Rifhster zou je wat minder enters in je berichten willen gebruiken. Dat scheelt mij een heleboel scrollen. Alvast dank!
 
Beste Rifhster zou je wat minder enters in je berichten willen gebruiken. Dat scheelt mij een heleboel scrollen. Alvast dank!
Als je er zo'n last van hebt, waarom laat je ze dan in je quote staan. :?

















































_O- _O- _O-















































_O- _O- _O-
 
Nu we het toch over de beginpost hebben, volgens mij hebben we al een hele tijd niets gehoord/gelezen van MaRRtijn, Leonneke en Xcat. Moeten die er dan niet uit? :?
In antwoord op je berichtje op pagina 4:

Tsja eruit lijkt me wat ver gaan. Heb al wel eens eerder met het idee gespeeld om de megaposters wat meer naar boven te halen. Maar ja hoe manage je dat? Non posters (lange termijn) zouden in wat mij betreft wel onderop mogen. Suggesties welkom.

Zal deze heren onderop plaatsen
 
In antwoord op je berichtje op pagina 4:

Tsja eruit lijkt me wat ver gaan. Heb al wel eens eerder met het idee gespeeld om de megaposters wat meer naar boven te halen. Maar ja hoe manage je dat? Non posters (lange termijn) zouden in wat mij betreft wel onderop mogen. Suggesties welkom.

Zal deze heren onderop plaatsen
Goed plan, maar het gevaar bestaat wel dat iedereen gaat zeggen dat ie meer post dan een ander :X . En dan moet jij scheids spelen :Y .

Zo ben ik niet hoor. O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan