Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zag ik hier op het forum laatst nog een filmpje waar je continu achter zo'n tourfiets reed en die soms een lelijk gaatje trok :+

of mocht je er niet langs ...

D
a
n
k

n
o
g

v
o
o
r

d
e

D
V
D
!

Mischa, je staat nog niet in de openingpost, als je er in wil laat het ff weten.
 
Mischa, je staat nog niet in de openingpost, als je er in wil laat het ff weten.
Hoeft van mij niet met zo'n lijstje met mods etc. Als ik wat verander of maak zal ik dat sowieso posten, ben verder niet zo'n forummer.
Maar als je echt wat wil plaatsen zal ik een recente foto plaatsen O-)

Maar eerst nog een SuzTeaser: met 2 vingers in je neus een Suz voorblijven ...

full

©HansGSXR (ironisch genoeg)
 
Neemt Swifty net de telefoon op met: "hai Ben (Kennepohl van Kicxstart)". Of mevrouw dit jaar mee wil doen met de vrouwentest. 4 dagen op kosten van Kicxstart lekker op nieuwe motoren door de Eifel heen touren. :]


Type motoren weet ze nog niet, ik hoop dat het klimrekken zijn. Ben verder niet strontjaloers ofzo. :X

Maar ja, wie van jullie kan zeggen dat zijn vrouw/vriendin moet testrijden voor een motorblad. ;)
@ Bladerummer: nou ja, kun je iig zelf ook iets regelen zonder je zelf schuldig te voelen
@ Swifty: bofkont!
 
Volgens mij zag ik hier op het forum laatst nog een filmpje waar je continu achter zo'n tourfiets reed en die soms een lelijk gaatje trok :+

of mocht je er niet langs ...

D
a
n
k

n
o
g

v
o
o
r

d
e

D
V
D
!
You're welcome! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Zou je mij nog kunnen vertellen wat nou precies het verschil is tussen de CE en de CMT? Ik zie 't verschil namelijk niet? Want als ik op de site lees wat de CMT inhoud, nou das precies wat ik zo'n beetje afgelopen 25 april ook heb meegemaakt.

Ik rij trouwens a.s. maandag 22 in de CE groep 2 en ben al ingeschreven voor de vrijdag daarop 's avonds voor groep 3 :X Dacht doe maar gek :+

Inmiddels is m'n bike ook met Wilbers veren afgeveerd. Wilbers voorveren en achter een racemodificatie. Op dit moment is een zitje in de maak bekleed met alcantara leer voor een betere grip aan m'n aars. En ja, alcantara... moet wel UPP blijven heh :9
 
Goed kleine shuffle gedaan met de posities van bladers die ik een tijdje niet gezien heb.

Meer mensen voor het voorstel van Jeronimerel?
moi. :Y Je kunt natuurlijk ook de foto's verkleinen en deze onder de nieuwe afdeling van ex-posters plaatsen
 
You're welcome! Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Zou je mij nog kunnen vertellen wat nou precies het verschil is tussen de CE en de CMT? Ik zie 't verschil namelijk niet? Want als ik op de site lees wat de CMT inhoud, nou das precies wat ik zo'n beetje afgelopen 25 april ook heb meegemaakt.

Ik rij trouwens a.s. maandag 22 in de CE groep 2 en ben al ingeschreven voor de vrijdag daarop 's avonds voor groep 3 :X Dacht doe maar gek :+
CE = Circuit Experience
Eigenlijk de gewone circuitdag. Eerst een briefing over de veiligheid, dan aantal sessies rijden met korte nabespreking.

CMT = Circuit Motorsport Training
Race cursus. Briefing over veiligheid en daarna aantal sessies met een blok met duidelijke theorie en uitleg van de oefeningen in circuitsessie daarna. Die wordt meteen nabesproken op de paddock.

Vorige keer had je 'geluk' dat je in mijn groepje zat; ik geef graag meer uitleg en probeer wat dingen uit tijdens de CE's. Meestal heb je dus duidelijk minder begeleiding.

Vakantie was top. Eerst weekej luieren in de Spaanse zon en daarna als ceremoniemeester/burgemeester bij de trouwerij van mijn broertje bij zijn huis in Spanje ...

fotootje vanaf de parapente die de huwelijksoorkonde per flessepost in het zwembad had afgegooid ..
full
 
Mischa, we hebben niets meer van je gehoord m.b.t. die "remvloeistof-reservoir-zweetbandjes".

Heb je nog een paar voor ons op de kop kunnen tikken?
 
Mischa, we hebben niets meer van je gehoord m.b.t. die "remvloeistof-reservoir-zweetbandjes".

Heb je nog een paar voor ons op de kop kunnen tikken?

Was ik helemaal vergeten, o.a. vanwege bovenstaande bruiloft. Ik zie donderdag op Assen mijn SBS-contact, zal nog eens vragen. Had ze zelf niet meer liggen, wellicht weggegooid door de vrouw?

Dacht dat 2 mensen interesse getoond hadden.
 
CE = Circuit Experience
Eigenlijk de gewone circuitdag. Eerst een briefing over de veiligheid, dan aantal sessies rijden met korte nabespreking.

CMT = Circuit Motorsport Training
Race cursus. Briefing over veiligheid en daarna aantal sessies met een blok met duidelijke theorie en uitleg van de oefeningen in circuitsessie daarna. Die wordt meteen nabesproken op de paddock.

Vorige keer had je 'geluk' dat je in mijn groepje zat; ik geef graag meer uitleg en probeer wat dingen uit tijdens de CE's. Meestal heb je dus duidelijk minder begeleiding.

Vakantie was top. Eerst weekej luieren in de Spaanse zon en daarna als ceremoniemeester/burgemeester bij de trouwerij van mijn broertje bij zijn huis in Spanje ...

fotootje vanaf de parapente die de huwelijksoorkonde per flessepost in het zwembad had afgegooid ..
(Afbeelding)
Dat ziet er goed en gezellig uit :Y

Thanks voor de uitleg. Nahja, heb me nu al voor de CE ingeschreven. Ik zie 't wel. Zoals 't er nu uitziet gaat 't regenen B| Dan doe ik liever wat rustiger aan :X

Er zal weer veel gefilmd gaan worden. Er zijn een hoop anderen warm gelopen voor het circuitrijden, dus hebben we er maar een 'meetinkje' van gemaakt 8-)

Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort meeting 22 mei

Alleen de 1000RR aanmeldingen valt een beetje tegen B| ... Pussies })
 
Dat ziet er goed en gezellig uit :Y

Thanks voor de uitleg. Nahja, heb me nu al voor de CE ingeschreven. Ik zie 't wel. Zoals 't er nu uitziet gaat 't regenen B| Dan doe ik liever wat rustiger aan :X

Er zal weer veel gefilmd gaan worden. Er zijn een hoop anderen warm gelopen voor het circuitrijden, dus hebben we er maar een 'meetinkje' van gemaakt 8-)

Honda CBR 600RR/1000RR Zandvoort meeting 22 mei

Alleen de 1000RR aanmeldingen valt een beetje tegen B| ... Pussies })

Kan het ze ook niet kwalijk nemen Pat, jij trouwens ook niet ;)
Bedoel stel je nou eens voor als ze harder als 80 moeten rijden, zijn ze niet gewend, het sportieve :] , laat ze gewoon in hun waarde als tour rijders :P
 
Ik ben van mening dat als iemand al 2 of meer delen niet heeft gepost,
in het volgende deel niet meer in de openingspost behoefd te staan. :N

Er kunnen een heleboel posers uit dus. :Y

OH-OOOOOOOH!!!

Toch maar ff een berichtje, ookal ben ik even motorloos ;(

Maandag gebeld met de spuiterij en volgende week dinsdag of woensdag de ORANGE-....-Blade eindelijk ophalen!!!! *O* *O*

Nog ff wachten, maar met hemelvaart lekker....



































:] :] :] :] :] :]























(lekker scrollen)

















:] :] :] :] _O- _O- _O-
 
blade runner one wheel...
is dit niks..
(Afbeelding)

tis misschien niet aan mij gericht, maar ik ben ZEKER van plan om naar de WSB te gaan!!!

Ik kan niet bij de TT zijn dus de Superbikes MOET ik zien!!!!

Dus als er mensen plannen hebben om ook te gaan (zoals jij 1000RR/XR) en als die het leuk/gezellig zouden vinden als ik mee zou gaan dan lees ik het wel. :Y
 
tis misschien niet aan mij gericht, maar ik ben ZEKER van plan om naar de WSB te gaan!!!

Ik kan niet bij de TT zijn dus de Superbikes MOET ik zien!!!!

Dus als er mensen plannen hebben om ook te gaan (zoals jij 1000RR/XR) en als die het leuk/gezellig zouden vinden als ik mee zou gaan dan lees ik het wel. :Y
Wij gaan ook altijd naar de Superbikes, misschien kunnen we met een groepie gaan ofzo. Maar das nog zo ver weg... Eerst maar naar de TT 8-)
 
Was ik helemaal vergeten, o.a. vanwege bovenstaande bruiloft. Ik zie donderdag op Assen mijn SBS-contact, zal nog eens vragen. Had ze zelf niet meer liggen, wellicht weggegooid door de vrouw?

Dacht dat 2 mensen interesse getoond hadden.
Ik heb ook wel interesse :Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan