Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo allemaal, daar ben ik weer...kom net uit Parijs gereden, en zie dat ik weer een hoop bij heb te lezen :Y :Y

Helaas geen tijd gehad in Parijs om mee te kijken, vaak waren we tot in de kleine uurtjes in het centrum te vinden 8-) :+
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... PENIS :+ Bienvenue en Pays Bas :W
 
Was ik helemaal vergeten, o.a. vanwege bovenstaande bruiloft. Ik zie donderdag op Assen mijn SBS-contact, zal nog eens vragen. Had ze zelf niet meer liggen, wellicht weggegooid door de vrouw?

Dacht dat 2 mensen interesse getoond hadden.

ik ga je zien op assen 8-)
 

full





:+
 
daarmee dat je steeds hier bent :Y :Y


ja maar das niet verboden :)

ik vind dat kuipwerk van dat 2005 model niks, dat wat er bovenaan bij de knipperlichten zo ver naar voren loopt, en dan onder aan zover naar achter loopt, lijkt zo hartstikke groot :r
 
ja maar das niet verboden :)

ik vind dat kuipwerk van dat 2005 model niks, dat wat er bovenaan bij de knipperlichten zo ver naar voren loopt, en dan onder aan zover naar achter loopt, lijkt zo hartstikke groot :r
dan moet je een 2006 kopen hè ;) :] :9
 
ik veronderstel dat je daar een leening mee bedoeld :?


ja dat bedoel ik ja, ik heb dat geld niet zomaar liggen... en heb ook geen zin om een lening af te sluiten, vind de hypotheek al wel genoeg...


edit: zit ik hier nou een beetje te vertellen dat ik een lening wil afsluiten om een blade te kopen, nee ik koop geen blade, haha ik heb mijn TL1000 toch...
 
Laatst bewerkt:
ja dat bedoel ik ja, ik heb dat geld niet zomaar liggen... en heb ook geen zin om een lening af te sluiten, vind de hypotheek al wel genoeg...


edit: zit ik hier nou een beetje te vertellen dat ik een lening wil afsluiten om een blade te kopen, nee ik koop geen blade, haha ik heb mijn TL1000 toch...
verluld :P :9 :+
 
Cooooollll, feli Swifty *O* *O* *O* *O* *O*

We gaan je verhaal wel lezen (ik ben toch lid van Kickstart), maar ik verwacht wel dat je beste comments gaan naar de Honda die er ongetwijfeld tussen zal zitten :Y :Y ;)
:W :W :W

Swifty heeft op dit moment nog niet het idee dat het gaat lukken, moet nog wat regelen op de zaak en dat valt blijkbaar niet mee. |(


Je moet nodig weer wat kilometertjes maken, straks haal ik je nog in! :Y
 
Ik ben van mening dat als iemand al 2 of meer delen niet heeft gepost,
in het volgende deel niet meer in de openingspost behoefd te staan. :N

Er kunnen een heleboel posers uit dus. :Y

Kan in de zomermaanden wel, maar in de winter ............. :?




ben je twee weken op vakantie *O* , mis je drie deeltjes ;( sta je meteen niet meer in de openingspost :(
 
Kan in de zomermaanden wel, maar in de winter ............. :?




ben je twee weken op vakantie *O* , mis je drie deeltjes ;( sta je meteen niet meer in de openingspost :(
Niet helemaal waar, over een deel doen we bijna altijd ongeveer 3 weken. :Y
 
en als iemand op reis gaat voor langere tijd weten ze er wel van , wordt hier toch verteld :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan