Het Honda CBR1000RR Fireblade topic *deel 10*

Wie wordt de nieuwe topicator ?

  • Bladerummer

    Stemmen: 9 52,9%
  • Jeronimerel

    Stemmen: 8 47,1%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoop voor je dat het weer iig meevalt, veel plezier komend weekend!

Bedank Hannus, kan ik wel even gebruiken, afgelopen weekeinde de motor van mijn auto stuk gereden, € 2400,- en dan is ie weer gemaakt. :( :( :( Had ook voor UPP spullen gebruikt kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag een tanktas voor m'n Blade gekocht.
Bevestigingssysteem is wel erg handig. Beugeltje op takdoprand schroeven en dan een klik-klak systeem en de tas zit muurvast. Wel weer met één simpele beweging los te klikken. Tanken gaat dus heel simpel.

Zal morgen wel ff een piccie posten.
 
Vandaag een tanktas voor m'n Blade gekocht.
Bevestigingssysteem is wel erg handig. Beugeltje op takdoprand schroeven en dan een klik-klak systeem en de tas zit muurvast. Wel weer met één simpele beweging los te klikken. Tanken gaat dus heel simpel.

Zal morgen wel ff een piccie posten.

Heb ik een aantal weken geleden gekocht, werkt prima. :Y

Bijkomend voordeel, tassen zijn zwart :+
 
en wat moet je daar voor neerleggen als ik mag vragen :?
ikj had net een nieuwe oxford maar die maakt krassen :( |(

Beugeltje dat op de tank moet kost € 19,95 (is specifiek voor bepaald merk, dus je kunt de tas altijd meenemen naar een volgende motor door slechts een nieuw beugeltje te kopen, mocht dat geen Blade zijn |( ) en de 15/22 liter tas kostte mij
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

€ 139,- :( ;(

Maar ja, dan heb je wel iets dat makkelijk en goed is.

Piccies volgen vanavond.
 
Beugeltje dat op de tank moet kost € 19,95 (is specifiek voor bepaald merk, dus je kunt de tas altijd meenemen naar een volgende motor door slechts een nieuw beugeltje te kopen, mocht dat geen Blade zijn |( ) en de 15/22 liter tas kostte mij

€ 139,- :( ;(

Maar ja, dan heb je wel iets dat makkelijk en goed is.

Piccies volgen vanavond.

Niet goedkoop maar als het goed en handig werkt is het nooit te duur. Wil ik ook denk ik. :Y :Y Ben benieuwd naar de pickies, het merk en waar je hem gehaald hebt. :W
 
:W :W :W

Swifty heeft op dit moment nog niet het idee dat het gaat lukken, moet nog wat regelen op de zaak en dat valt blijkbaar niet mee. |(


Je moet nodig weer wat kilometertjes maken, straks haal ik je nog in! :Y

Moet er idd weer eens wat bijzetten, maar dat zal er de komende dagen ook niet van komen :N Maar in ieder geval maandag weer, hopen dat dat onder droge omstandigheden is :9

Oh, ik zie trouwens dat ik vergeten ben de laatste keer een update te maken...wacht even, ik loop nog even iets verder uit 8-) *D
 
Wat een radiostilte hier, zo komt nummer tien never de nooit vol natuurlijk. :)

Ik heb eergisteren even de inlaatklep modificatie gedaan, de simpele, slangetje los en afdoppen. Dit omdat ik straks de PCIII laat afstellen. Buiten wat meer inlaatgeluid bij lage toeren viel me vooral op dat het aan-uit effect en dan met name bij lage toeren bijna geheel verdwenen is en de PCIII moet nog afgesteld worden. :)

Zijn er hier meer mensen hier die dat opgevallen is?
 
Laatst bewerkt:
Wat een radiostilte hier, zo komt nummer tien never de nooit vol natuurlijk. :)

Ik heb eergisteren even de inlaatklep modificatie gedaan, de simpele, slangetje los en afdoppen. Dit omdat ik straks de PCIII laat afstellen. Buiten wat meer inlaatgeluid bij lage toeren viel me vooral op dat het aan-uit effect en dan met name bij lage toeren bijna geheel verdwenen is en de PCIII moet nog afgesteld worden. :)

Zijn er hier meer mensen hier die dat opgevallen is?

ja, viel me ook op... Geluid scheelt ook veel, een mooie brom! :P
 
ja, viel me ook op... Geluid scheelt ook veel, een mooie brom! :P

Valt mij heel eerlijk gezegd niet zo heel erg op, maar ik heb ook vanaf de eerste meter met klep open gereden en heb dus geen vergelijk met de situatie daarvoor.

Daarnaast brult de Arrow me zo hard tegemoet, dat ik het toch niet zou horen :) })
 
Moet er idd weer eens wat bijzetten, maar dat zal er de komende dagen ook niet van komen :N Maar in ieder geval maandag weer, hopen dat dat onder droge omstandigheden is :9

Oh, ik zie trouwens dat ik vergeten ben de laatste keer een update te maken...wacht even, ik loop nog even iets verder uit 8-) *D
B|

Nog iets van John gehoord ivm Arrow?
 
kijk dit is die CBR 1000 die ik bedoelde...

full

 
Wat een radiostilte hier, zo komt nummer tien never de nooit vol natuurlijk. :)

Tis idd wel wat stil, maar heb ook niet zoveel tijd gehad om een hoop te lullen...heb een hoop werk in te halen na 3 dagen weg te zijn geweest van kantoor...maar ach, komt allemaal goed hoor :Y
 
Valt mij heel eerlijk gezegd niet zo heel erg op, maar ik heb ook vanaf de eerste meter met klep open gereden en heb dus geen vergelijk met de situatie daarvoor.

Daarnaast brult de Arrow me zo hard tegemoet, dat ik het toch niet zou horen :) })
Ga met Pinksteren naar de Harz, met killer erin. Ga dat ook eens proberen. Weet ik gelijk hoe ie op de bank moet straks, waarschijnlijk zonder. Vind het geluid heerlijk :Y , ondanks dat ik het in het begin toch wel iets te vond.
 
Ben jij even goed bezig. :Y

Hoe was het vandaag? :?

ja was hartstikke leuk, eerste sesie was nog een beetje nat, werd ook na 3 rondjes afgeblazen omdat er eentje best onderuit was gegaan, daarna werd de baan steeds droger, en konden we leuk rond komen, chris had alleen een wat mindere dag :( is in de grindbak gekomen en gevallen :( :( ;(
kon daarna niet meer rijden, mijn broertje en ik hebben daarna nog wel gereden, sessie daarna reed ik als een natte dweil over de baan heen, maar de sessie daarna ging het wel weer voor mijn doen, een 2,17 gereden, best goed voor mijn doen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan