Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Louns,

Ik heb je nog gespot vandaag op de A20 rond 14:00, je zwaaide nog. Wat een klote weer!!!
 
Weet er iemand nog een mooi bochtje in de omgeving van den haag waaar j het kan gaan oefenen? *O*
 
Toch maar ff posen
K1.jpg


O-)
 
Het is mij Gister middag voor het eerst gelukt.

Ik en een vriend van me hadden het er al tijden over. en maar ovenen op
rotondes en steeds maar net niet kunnen halen. na een tijdje m`n voet steun
aan de grond. en steeds verder m`n m`n kont over de rand hangen. en toen was
hij daar, schraap. bult stank, Het asfalt werd geraakt. wat een mooi moment.
Volgende week ga ik Waarschijnlijk de andere kant is opfrissen. zal wel een klaver
blad worden.
hier een foto`tje:
main.php

main.php

main.php
 
Laatst bewerkt:
Op rotondes kneedownen :N Verzamelplaats voor grind zand en olie, not done dus, maar gratz met je KD, nu je motor nog maar ff heel houden :W
 
Op rotondes kneedownen :N Verzamelplaats voor grind zand en olie, not done dus, maar gratz met je KD, nu je motor nog maar ff heel houden :W



dat is een kwestie van kijken natuurlijk :) en niet zomaar elke willekeurige rotonde pakken. maar deze is vrij nieuw. en nog mooi. dus ik kreeg toestemming van me zelf *D
 
dat is een kwestie van kijken natuurlijk :) en niet zomaar elke willekeurige rotonde pakken. maar deze is vrij nieuw. en nog mooi. dus ik kreeg toestemming van me zelf *D

Idemdito hiero :W , ik ga er niet voor om elke rotonde een KD te krijgen, ook niet elke bocht, maar de meest bekende rotondes yihaa :]
 
Vandaag voor het eerst m'n beide voetsteuntjes aan de grond gereden. Tijdens m'n laatste vakantie had ik rechts m'n uitlaat al aan de grond gereden omdat ik deze ietwat verlaagd had voor m'n koffers.

Vandaag even richting Woerden en in het industrie terrein bij Goedhart de stepjes aan de grond gereden. Nu valt me op dat ik achter nog steeds niet de hele band gebruik, ik heb aan beide kanten van de achterband zeker nog een milimeter of 2 schaamrand zitten. De voorband zit nog minder dan een milimeter op, maar dit was al tijdens de vakantie gebeurd.

Het wordt hoog tijd voor een pak met kneesliders, ik zou het zonde vinden om m'n textiel broek kapot te rijden op de knieen.

Hebben jullie nog schaamrandjes over nadat je de voetsteunen aan de grond hebt gereden? Het lijkt bij mijn motor echt zo dat ik gewoon te weinig grondspeling heb om de hele achterband te gebruiken.
 
Hebben jullie nog schaamrandjes over nadat je de voetsteunen aan de grond hebt gereden? Het lijkt bij mijn motor echt zo dat ik gewoon te weinig grondspeling heb om de hele achterband te gebruiken.

Nou en? :?

Op de CX heb ik ook nog wat band over wanneer mijn stepjes de grond raken. Op de XJ niet. Lijkt me niet echt boeiend eerlijk gezegd.

Edit: ik heb op beide motoren dezelfde banden in dezelfde maten.
 
:} @ Camera & Fotograaf.

Hele mooie foto's, de dynamiek spingt er vanaf.
Langere sluitertijd, groot diafragma, en goed meebewegen :) . Beweegt de achtergrond veel, en is alleen de motorrijdert scherp.
Denk ik :+ . Kan natuurlijk ook fotosoepen :9

Maar ben het met je eens, leuke foto's :) .
 
Nou en? :?

Op de CX heb ik ook nog wat band over wanneer mijn stepjes de grond raken. Op de XJ niet. Lijkt me niet echt boeiend eerlijk gezegd.

Edit: ik heb op beide motoren dezelfde banden in dezelfde maten.


Wat nou nou en? Dat spul zit erop om de band goed te houden tot deze gebruikt gaat worden, om uitdroging te voorkomen e.d. Nu ik de band aan het gebruiken ben moet het er gewoon af! :+

Ziet er toch niet uit? :N

Maar ja, wat je zegt, je kunt beter een beetje band overhouden dan een beetje band te kort hebben... :Y

Momenteel rijd ik op twee verschillende banden, ander merk voor dan achter. Ben benieuwd naar het verschil als ik zowel voor als achter MPR's heb zitten.
 
Hebben jullie nog schaamrandjes over nadat je de voetsteunen aan de grond hebt gereden? Het lijkt bij mijn motor echt zo dat ik gewoon te weinig grondspeling heb om de hele achterband te gebruiken.
jep, zelfs met een verhoogde neus en kont nog een schaamrandje nadat de steppies de grond hebben geschraapt.
 
Wat nou nou en? Dat spul zit erop om de band goed te houden tot deze gebruikt gaat worden, om uitdroging te voorkomen e.d. Nu ik de band aan het gebruiken ben moet het er gewoon af! :+

Nah, andere fiets of andere band dan :+

Sommige fietsen hebben nou eenmaal meer grondspeling dan andere.
 
Hey,

Vanmiddag hele middag wezen oefenen bij knooppunt beekbergen.
A50 op A1 op enzo door je kent het wel.

Heb ff wat tips nodig, als ik normaal op mijn motor zit heb ik mijn voeten zegmaar 30graden naar buitenstaan gewoon natuurlijke stand.

Maar als ik dan die bocht in ga verzet ik me voet zodat die niet uitsteekt.
Nouw eerst 80/90/100/ en toen met 110 maar komt dus nog me voet op de grond waarbij nu dus een stuk van me net vannochtend gekocht kisten deraf :(

Maar me knie is der nog niet enja veel verder kan ik dus niet want gaan me schoenen naar de kloten beetje vaag.

Het gaat om een yamaha diversion misschien licht het aan me grote 1,98?
Of moet ik gewoon me voet op het stuur leggen :P

Edit: Ik blijf trouwens wel gewoon normaal op de motor zitten is dat misschien verkeerd?

 
Ik heb gisteravond mijn eerste kneedown gemaakt 8-)

Ik rij nu +/- 2 jaar motor waarvan ik al 1,5 jaar mijn stepjes aan de grond krijg gereden, maar knie lukte nooit. Probeerde het ook niet heel vaak ofzo. Gisteravond dacht ik van laat het nog eens proberen.

Ineens *PATS* knie tegen de grond :) is een raar maar wel vet gevoel 8-) :9~
 
Maar als ik zo dat stepje van jouw video bekijk btw :} :}
En dat mijn schoen een stuk is afgesleten ben ik dus minstens zo plat geweest als met een knee down of zit ik nouw theoretisch helemaal fout :)
 
Hey,

Vanmiddag hele middag wezen oefenen bij knooppunt beekbergen.
A50 op A1 op enzo door je kent het wel.

Heb ff wat tips nodig, als ik normaal op mijn motor zit heb ik mijn voeten zegmaar 30graden naar buitenstaan gewoon natuurlijke stand.

Maar als ik dan die bocht in ga verzet ik me voet zodat die niet uitsteekt.
Nouw eerst 80/90/100/ en toen met 110 maar komt dus nog me voet op de grond waarbij nu dus een stuk van me net vannochtend gekocht kisten deraf :(

Maar me knie is der nog niet enja veel verder kan ik dus niet want gaan me schoenen naar de kloten beetje vaag.

Het gaat om een yamaha diversion misschien licht het aan me grote 1,98?
Of moet ik gewoon me voet op het stuur leggen :P

Edit: Ik blijf trouwens wel gewoon normaal op de motor zitten is dat misschien verkeerd?

Je moet in de bochten ook je tenen op de steps zetten! Als ik mijn voeten niet naar achteren verplaats in de bochten komen mijn voeten ook heel vaak aan de grond.
 
Hey,

Vanmiddag hele middag wezen oefenen bij knooppunt beekbergen.
A50 op A1 op enzo door je kent het wel.

Heb ff wat tips nodig, als ik normaal op mijn motor zit heb ik mijn voeten zegmaar 30graden naar buitenstaan gewoon natuurlijke stand.

Maar als ik dan die bocht in ga verzet ik me voet zodat die niet uitsteekt.
Nouw eerst 80/90/100/ en toen met 110 maar komt dus nog me voet op de grond waarbij nu dus een stuk van me net vannochtend gekocht kisten deraf :(

Maar me knie is der nog niet enja veel verder kan ik dus niet want gaan me schoenen naar de kloten beetje vaag.

Het gaat om een yamaha diversion misschien licht het aan me grote 1,98?
Of moet ik gewoon me voet op het stuur leggen :P

Edit: Ik blijf trouwens wel gewoon normaal op de motor zitten is dat misschien verkeerd?
tenen op je stepje en 1 bil dr naast :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan