Je eerste Knee-Down

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste duo-sparks kneedown op foto.. :+

[afbeelding]
De eerste keer dat ik achter iemand met tit-sliders ree schrok ik me echt de pleuris... Dacht echt ff dat ie z'n steppie de grond in boorde om daarna maar op z'n platte bek te gaan... Niet dus :P . Wel mooi om te zien, op het circuit mogen die tit-sliders volgens mij niet :N .
 
De eerste keer dat ik achter iemand met tit-sliders ree schrok ik me echt de pleuris... Dacht echt ff dat ie z'n steppie de grond in boorde om daarna maar op z'n platte bek te gaan... Niet dus :P . Wel mooi om te zien, op het circuit mogen die tit-sliders volgens mij niet :N .

Nooit last mee gehad. :N
 
Ik hoop binnenkort een Knee-down te maken , maar het lukt me helaas nog niet.
Heb het gevoel dat ik net 5 cm mis tot aan de grond -O- -O-
oefenen oefenen oefenen oefenen. Knop in je hoofd omzetten, niet overhaasten, oefenen oefenen en als je het trucje door heb denk je, is dat alles????
 
Ik hoop binnenkort een Knee-down te maken , maar het lukt me helaas nog niet.
Heb het gevoel dat ik net 5 cm mis tot aan de grond -O- -O-

Of je zet er van de sliders op die speciaal ontworpen zijn voor in de regen.
Die zijn namelijk 2x zo dik. ;)

571056_21545.jpg
 
Wat rijd je onrustig, of lijkt dat maar zo :?

Je bedoeld dat ik mijn achterband af en toe laat uitbreken? :?
Band was aan vervanging toe dan laat ik hem wat vaker stuiteren en uitbreken voor de lol. Voor de rest toch niet echt onrustig? Gewoon een beetje aan het klooien met de motor.
 
ff vraagje tussendoor voor de knee-down-experts:

laatst op een verjaardag had ik ff een nutteloze discussie |( :z met een vriend van me
over het volgende :
Hij beweeert: zonder knee-down krijg je nooit je schaamranden weg.
Ik beweer: totale onzin, je schaamranden wegwerken heeft niks te maken met een knee-down! Ik durf zelf ook (nog) niet te knee-downen, maar ik heb toch al lang geen schaamranden meer.

Wie heeft er gelijk?? :):):)
 
ff vraagje tussendoor voor de knee-down-experts:

laatst op een verjaardag had ik ff een nutteloze discussie |( :z met een vriend van me
over het volgende :
Hij beweeert: zonder knee-down krijg je nooit je schaamranden weg.
Ik beweer: totale onzin, je schaamranden wegwerken heeft niks te maken met een knee-down! Ik durf zelf ook (nog) niet te knee-downen, maar ik heb toch al lang geen schaamranden meer.

Wie heeft er gelijk?? :):):)
Ik durf zelf ook (nog) niet te knee-downen, maar ik heb toch al lang geen schaamranden meer.

Wie heeft er gelijk??

Ik zeg je maatje -O-
 
ff vraagje tussendoor voor de knee-down-experts:

laatst op een verjaardag had ik ff een nutteloze discussie |( :z met een vriend van me
over het volgende :
Hij beweeert: zonder knee-down krijg je nooit je schaamranden weg.
Ik beweer: totale onzin, je schaamranden wegwerken heeft niks te maken met een knee-down! Ik durf zelf ook (nog) niet te knee-downen, maar ik heb toch al lang geen schaamranden meer.

Wie heeft er gelijk?? :):):)
Eerder andersom. Zonder kneedown moet je de motor schuiner leggen om met dezelfde snelheid de bocht te nemen.... dus met een kneedown rijdt je juist moeilijker de randjes weg :)
 
joehoe ik ben zo blij als een klein kind .
mijn eerste knee-down naar lang oefenen.
koste me wel gelijk 50,- euro (politie was weer kinderachtig maar had het er voor over )
het was de linker knie nu de rechter nog maar de feeling heb ik nu
10-07-2007
 
ff vraagje tussendoor voor de knee-down-experts:

laatst op een verjaardag had ik ff een nutteloze discussie |( :z met een vriend van me
over het volgende :
Hij beweeert: zonder knee-down krijg je nooit je schaamranden weg.
Ik beweer: totale onzin, je schaamranden wegwerken heeft niks te maken met een knee-down! Ik durf zelf ook (nog) niet te knee-downen, maar ik heb toch al lang geen schaamranden meer.

Wie heeft er gelijk?? :):):)



Jij hebt gelijk. :Y

Knee down is een kunstje en dat kuntsje is leuk, mits goed uitgevoerd :9

Rossi zal daar "iets anders" over denken, maar die rijdt dan ook "iets anders"
 
Laatst bewerkt:
vraagje: als je zo naast je motor gaat "hangen" krijgen jullie dan niet het gevoel van
dat je ieder moment om kunt kieperen?? :? :? :? want wanneer is je gevoel zo ver dat je zeker weet dat je een geslaagde kneedown kunt maken.? Want als je denkt van nu gaat het lukken en halverwege krijg je in de gaten dat het niet gaat lukken door wat voor reden dan ook, dan word het toch wel gevaarlijk of vergis ik me? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan