Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

man man, wat een schrijfstijl. als je in het dagelijkse leven ook zo bent, moet jij 1 van de meest onuitstaanbare mensen zijn.
 
.
full
 
Laatst bewerkt:
man man, wat een schrijfstijl. als je in het dagelijkse leven ook zo bent, moet jij 1 van de meest onuitstaanbare mensen zijn.
Of op zijn minst klaar voor een carriëre bij telsell :+

Vind het technisch wel interressant.
 
Of op zijn minst klaar voor een carriëre bij telsell :+

Vind het technisch wel interressant.

je gaat me niet horen zeggen dat het een prutser is, maar de manier waarop ... zo ergerlijk dat een mens benieuwd is of hij doet alsof of gewoon zo is. helaas het 2de vermoed ik :')
 
Geboortejaar 1940...
Waarschijnlijk veel meegemaakt en daardoor verhard en verbitterd.
 
Werd het verlies aan compressieverhouding gecompenseerd?
Ondanks alle vervuiling toch een interessante vraag.

Het is de helft van het materiaal dat uit de uitlaatpoort is gefreeed.
Heeft met de verbrandingskamer niets van doen.
Het is het verlaten van de algemeen aanvaarde mening dat uitlaatgassen door een trechter naar buiten moeten.
Want verkleining van de doorstroomopening geeft versnelling, toch?
Zo doorzien we de fabeltjes van het flowbank misbruik.

Leuk voor stofzuigers maar niet vor de snelheden in een verbrandingsmotor.
Er is doodgewoon te weinig tijd.
Dat wat je wil meten is bijna onmeetbaar.
Je kan het wel proberen te beredeneren, met logica of zoiets.
Let op de disclaimer!

[afbeelding]
OK, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat het materiaal uit de verbrandingskamer kwam.
 
Of op zijn minst klaar voor een carriëre bij telsell :+

Vind het technisch wel interressant.
er is wel wat leesbaar materiaal over flowen en de achtergronden daarvan. Dan weet je ook meteen veel meer van de werking van een verbrandingsmotor en de diverse componenten.

Wat hier te lezen is, is een aftreksel daarvan. Doorspekt met meningen als feit, en verbittering. Ook heb ik al diverse fouten geconstateerd hier, maar het is allemaal een mening, dus behoeft het geen correctie :)

Er is ook nog een goed boek over uitlaten en de hele dynamiek daarachter. Erg waardevol :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan