Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

Moet je ook zeker niet doen. Wat ik wel wou is dat ik dat eerder allemaal geweten had.
Ik heb, halfverwege de jaren 80 een ex-politie shovelhead gehad, gekocht bij Maaskant.
Die verkocht ze als projecten destijds.. Was er 1 uit het AMF tijdperk(berucht om hun "kwaliteit"), ik heb hem nooit echt goed lopend gekregen, helaas.
Maar mijn hart ligt nog altijd bij het merk, ondanks dat ik nu een ander merk rij.
Ooit, ooit koop ik er weer 1.
Ga zo door, ik steek er veel van op. :t
 
Laatst bewerkt:
Moet je ook zeker niet doen. Wat ik wel wou is dat ik dat eerder allemaal geweten had.
Ik heb, halfverwege de jaren 80 een ex-politie shovelhead gehad, gekocht bij Maaskant.
Die verkocht ze als projecten destijds.. Was er 1 uit het AMF tijdperk(berucht om hun "kwaliteit"), ik heb hem nooit echt goed lopend gekregen, helaas.
Maar mijn hart ligt nog altijd bij het merk, ondanks dat ik nu een ander merk rij.
Ooit, ooit koop ik er weer 1.
Ga zo door, ik steek er veel van op. :t

Was dat zo'n ding uit Iran?
 
Op het dieseltreffen trof ik deze hele aardige meneer die een dieselblok in een harley heeft gezet, dan omzeil je toch een hoop.https://www.youtube.com/watch?v=1K22xkrw0_4
Er rijden ook steeds meer harleys met v-twin dieseltjes rond en die lopen heel goed!

Ik heb op eenzelfde manier het grootste kwaliteitsprobleem omzeilkd met mijn India-enfield.
 
Laatst bewerkt:
Yen een heel stukkie Zuiniger. Helaas wel wat trager.
Och, alsof je een harley hebt voor de snelheid? En een 850 diesel twin kun je op de snelweg prima mee hoor.. :Y

Op het laatste dieseltreffen waar ik bij was heb ik op een triumph sprint of trophy gereden waar een subaru(?) of zo 3 cyl. turbodieseltje in was gelepeld.. en dat ding liep!

Sorry, off topic, ik stop.. :$
 
Dat zou mooi zijn. Ik ga, als ik wat tijd heb van de week even in mijn archief kijken, heb nml alle weekbladen Motor hier thuis, van die jaren. '66 t/m '77 compleet en van de jaargangen erna ook een hoop, maar niet alles meer.
 
.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan