Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een leuke rit vandaag. Met 16 man vertrokken als ik het goed heb, van de Anac naar de postbank. Maare hoe komt die route door het bos in de garmin terecht ? :?

Het weer was geweldig mooi vandaag en de rit vond ik ook goed ( op het bos na dan want daar ging het helaas even fout bij de MotoGuzzi rijdster )
Gelukkig was de schade niet noemenswaardig, er was 0,0 schade te zien ( toch wel handig die valbeugels :} )

Vervolgens de rit afgemaakt door de Veluwe en lekker binnendoor gereden richting de waalkade waar het afgeladen was met motoren.
Helaas konden wolfmann en ik geen terrasje meer pakken met jullie maar moesten we naar huis, ach volgende keer beter 8-) We hebben een kilometertje of 180 gereden (met het omrijden erbij :z ) en het was een geslaagde toer tocht !

Tot de volgende keer *D
 
Sorry man, lees je mailtje net. -O-

Maakt niet uit. Ben vanmiddag met Froggy op pad geweest. Leuke route. Kl*te gereden. Zat er als een natte dweil op en heb het maar heel rustig aangedaan. Heb slechte ervaringen met pushen om sneller te rijden, als het eigenlijk niet wil. O-)
 
[misschien spot]
kwam ik jou misschien tegen Texan zo rond 13:00 net na grave voor de brug? (naja jij was er net overheen :P )
[/misschien spot]

Iig lekker ritje gedaan, naar nijmegen gereden via Megen, demen e.d., Waaldijk op in nijmegen, toen stukje snelweg terug naar den bosch en via dijkjes zo weer terug naar Oss gereden :] :)
Sorry, it was not me -O- . Ik heb wel gereden maar niet in Grave en om 13:00 uur was ik nog thuis.
 
Iemand anders met opvallende BMW motor dan :P
Heb jij een MF sticker op die fiets? (zodat ik de volgende keer niet fout kan spotten ;) :P)
 
Geen MF-sticker, maar zoveel rijden er niet rond in deze combinatie:

MFMM44.jpg
 
Verwacht van niet nee, dan is mijn combi wat generieker :P

foto-39g.jpg


De linker op die R6 ;)
Tourtocht met rijschool voor de oud-leerlingen afgelopen mei :]
 
wat ik vandaag weer heb mee gemaakt stel gekke op de weg zat bijna vast in zo'n grote container die op vrachtwagens kunnen had een of andere maloot die na bocht in lent neergezet voor de mensen die bemmel lent kennen leuke bochten de bocht waar je 100% voetsteun aan de grond krijg en bomen langs staan " ons geluk was dat er modder op de weg lag endat we wat rustiger reden" :}
we hadden hem wel gezien maar wie verw8 nu dat die op de weg staat d8 dat ie in de berm/ fietspad stond B|.
 
wat ik vandaag weer heb mee gemaakt stel gekke op de weg zat bijna vast in zo'n grote container die op vrachtwagens kunnen had een of andere maloot die na bocht in lent neergezet voor de mensen die bemmel lent kennen leuke bochten de bocht waar je 100% voetsteun aan de grond krijg en bomen langs staan " ons geluk was dat er modder op de weg lag endat we wat rustiger reden" :}
we hadden hem wel gezien maar wie verw8 nu dat die op de weg staat d8 dat ie in de berm/ fietspad stond B|.

K*t-truckers altijd................ })
 
gvd zit nu al een week tew8 op spullen voor de motor.
ik ff bellen zeggen ze komt vrijdag op ze vroegs binnen want in europa waren ze niet meer leverbaar.
moet het verscheept worden uit america :@
en ik wou het juist weekend onder gaan zetten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan