Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
t-shirt doe ik al nooit meer laat staan een korte broek :N kwam net van termaat af, motor is weer compleet :)


jaja smoesjes ;) haha nee geef je groot gelijk, was vandaag ook op de motor op het werk vanmorgen had ik het al warm in me pak. Vanmiddag liep ik naar buiten in me pak en het zweet brak me al uit ben naar binnen gegaan en uitgetrokken.. en met pak over de tank rustig naar huis gereden. Veels te warm .. het is ook nooit goed in nederland he ;)
 
jaja smoesjes ;) haha nee geef je groot gelijk, was vandaag ook op de motor op het werk vanmorgen had ik het al warm in me pak. Vanmiddag liep ik naar buiten in me pak en het zweet brak me al uit ben naar binnen gegaan en uitgetrokken.. en met pak over de tank rustig naar huis gereden. Veels te warm .. het is ook nooit goed in nederland he ;)
:^

ik herken het.
Was vanmorgen ook compleet in het pak naar mijn werk maar heb op de terugweg mijn gewone kleren aan gedaan.
 
Nou deze gekke eppo heeft toch vanmiddag in z'n pakkie
gereden, al die randdebielen die nu zitten te verslapen
in der koekblik letten nu al helemaal niet op.
Was nog even naar vos oss geweest, dat was dus wel een foutje
op dat tijd stip O-) , was blij dat ik thuis alles uit kon trekken :+
 
:^

ik herken het.
Was vanmorgen ook compleet in het pak naar mijn werk maar heb op de terugweg mijn gewone kleren aan gedaan.
Zeg, als één van de oudjes moet jij toch het goede voorbeeld geven aan al die broekies hier hè :+ .

Maar genoeg gedold.... ik zou nog een keer langskomen, maar ik heb geen adres en geen tel.nr. (dus dat schiet niet op). Mail me and we will see.... ;)
 
Hey froggy, waarom krijg ik geen antwoord ;(

Iedereen vanmiddag lekker voetballen kijken, ik ga denk ik maar
eens kijken hoe rustig het op de weg is :+
Nou maar hopen dat mister police officer ook met zijn balllen
voor de buis hangt })
Ik heb ze op de beurs gekocht.
Voor € 15.
Er zitten 5 lijnen op 1 rolletje.
Je hebt er maar 4 nodig van de 5.
Nu kosten ze volgens mij € 20.
Het was volgens mij bij sticker-tuning.nl
 
he mensen. ik heb een minder prettige mededeling. vannacht hebben ze mijn motor voor de deur weg gestolen. dus als iemand onderdelen of een suzuki gsx-r srad600 wordt aangeboden waar iets verdachts mee is laat mij dat dan weten
 
he mensen. ik heb een minder prettige mededeling. vannacht hebben ze mijn motor voor de deur weg gestolen. dus als iemand onderdelen of een suzuki gsx-r srad600 wordt aangeboden waar iets verdachts mee is laat mij dat dan weten

tering begint al weer lekker ik weet wat het is
mijne is vorig jaar ook geleent zonder terug te brengen
hopelijk ben je goed verzekerd
 
Ja joh vrouwen hahaha *O*

Het was inderdaad afleggen voor het stoplicht :Y


niets slechts over vrouwen he :+

ik heb het topic ook gevonden zoals je kunt zien :P mijn pa rijdt na zijn slippertje in duitsland ook weer rond op een nieuwe bike
full
 
niets slechts over vrouwen he :+

ik heb het topic ook gevonden zoals je kunt zien :P mijn pa rijdt na zijn slippertje in duitsland ook weer rond op een nieuwe bike (Afbeelding)

Slippertje in Duitsland?? Je vader gaat ook mee naar de TT of niet? Ik heb met Froggy half afgesproken om samen te rijden. We zitten toch allemaal op dezelfde tribune. Ik sms nog wel een keer naar hem voordat het zover is. *O*
 
@Froggy,thanks.

he mensen. ik heb een minder prettige mededeling. vannacht hebben ze mijn motor voor de deur weg gestolen. dus als iemand onderdelen of een suzuki gsx-r srad600 wordt aangeboden waar iets verdachts mee is laat mij dat dan weten

Wat een klootzakken, je hoort het steeds vaker hier in de buurt.
Ik hoop dat je een beetje goed verzekerd bent, sterkte met je de afhandeling.
Plaats even een foto van je motor, dan zien mensen hoe die er uit ziet.
Althans voor die gene die je niet irl kennen.
 
Slippertje in Duitsland?? Je vader gaat ook mee naar de TT of niet? Ik heb met Froggy half afgesproken om samen te rijden. We zitten toch allemaal op dezelfde tribune. Ik sms nog wel een keer naar hem voordat het zover is. *O*

Wanneer / hoelaat rijden jullie naar assen? Ik ga ook, heb wel gewoon staanplaatsen.. maargoed ben er nog nooit geweest ben benieuwd heb er zin in *D
 
hi hi,

jammer dat ik dit onderwerp te laat zie maar ik meld me vast aan voor de volgende meeting! ik kom ook uit de buurt van nijmegen (groesbeek). Dus laat het me maar weten wanneer er weer een rit gemaakt wordt, mijn motor is pas nieuw dus ik moet km'ers maken! He misschien een idee om met z'n alle naar de TT te gaan? Tentje mee, drinken mee (ik zorg wel voor bier aangezien we een cafeteria hebben en ik het zo uit de koelkast haal) en natuurlijk een goed humeur! *O*
groetjes marieke
 
Wij vertrekken ook pas zaterdag morgen mijn pa en hemmie(die heb je ook wel es gezien) vertrekken donderdag al...

Maar dat is me een beetje te veel van het goeie vorig jaar gedaan moest daarna nog 2 dagen vrij nemen om bij te komen :Y en erg veel last van hooikoorts lekker he met je tentje op een grasveld :(

Ik hoor het wel hoe laat jullie zaterdagmorgen willen vertrekken
 
Wanneer / hoelaat rijden jullie naar assen? Ik ga ook, heb wel gewoon staanplaatsen.. maargoed ben er nog nooit geweest ben benieuwd heb er zin in *D

Als ik jou was zou ik heel vroeg gaan. (vroeger dan ons.) Je mag gerust met ons mee rijden, maar het risico dat je dan echt de hele dag moet staan is dan wel groot. Wij hadden 2 jaar terug ook staanplaatsen en hadden heel veel geluk dat we nog ergens bij mensen op hun zeil mochten zitten. Wij zitten op de TT-worldtribune en die plaatsen zijn gereserveerd. Wij rijden denk ik rond 7 uur weg vanuit Boxmeer.

Door sneeuwlichtje op 15-06-2006 16:37



Wij vertrekken ook pas zaterdag morgen mijn pa en hemmie(die heb je ook wel es gezien) vertrekken donderdag al...

Maar dat is me een beetje te veel van het goeie vorig jaar gedaan moest daarna nog 2 dagen vrij nemen om bij te komen en erg veel last van hooikoorts lekker he met je tentje op een grasveld

Ik hoor het wel hoe laat jullie zaterdagmorgen willen vertrekken

Rijden jullie ook vanuit Boxmeer mee, vanaf Well is dat niet echt om toch?
 
ik kom ook uit de buurt van nijmegen (groesbeek). Dus laat het me maar weten wanneer er weer een rit gemaakt wordt, mijn motor is pas nieuw dus ik moet km'ers maken! aangezien we een cafeteria hebben en ik het zo uit de koelkast haal)
Waar woon je ergens in Groesbeek en welke cafeteria :?
Ik kom uit de Breedeweg :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan