Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik jou was zou ik heel vroeg gaan. (vroeger dan ons.) Je mag gerust met ons mee rijden, maar het risico dat je dan echt de hele dag moet staan is dan wel groot. Wij hadden 2 jaar terug ook staanplaatsen en hadden heel veel geluk dat we nog ergens bij mensen op hun zeil mochten zitten. Wij zitten op de TT-worldtribune en die plaatsen zijn gereserveerd. Wij rijden denk ik rond 7 uur weg vanuit Boxmeer.Rijden jullie ook vanuit Boxmeer mee, vanaf Well is dat niet echt om toch?

Wow zo vroeg -O- we hebben ook nog is kaarten via airmiles en moeten we daar ook nog ophalen. Maar is het overal al zo druk dat je nergens een beetje redelijke plaats kan krijgen? en waar kan ik het beste de motor neerzetten / waar gaan zitten ? Zodat ik ook nog wat zie en niet alleen maar motoren die met 300 langs jagen })
 
Waar woon je ergens in Groesbeek en welke cafeteria :?
Ik kom uit de Breedeweg :]

he froggy,

heb je een email gestuurd maar mocht je dit eerder lezen: ik woon op de Bats waar ooit de super de boer zat maar waar nu dus appie heijn komt.
Geinig dat we elkaar hier op het forum tegen komen. Misschien zin in een ritje op de motor een keer of met een groepje naar assen volgende week. Heb nog niet zo lang mijn rijbewijs dus ben nog niet volleerd motorrijdster.
Hoor het wel van je.
groetjes marieke
 
Laatst bewerkt:
he froggy,

heb je een email gestuurd maar mocht je dit eerder lezen: ik woon op de Bats waar ooit de super de boer zat maar waar nu dus appie heijn komt.
Geinig dat we elkaar hier op het forum tegen komen. Misschien zin in een ritje op de motor een keer. Heb nog niet zo lang mijn rijbewijs dus ben nog niet volleerd motorrijdster.
Hoor het wel van je.
groetjes marieke

Wat voor een motor rij je ? Rij een keer mee als we met een groepje gaan rijden altijd leuke ritjes :]
 
hi nikos,

ik rijd een suzuki gs 500 f 2005 model. Ben 1e eigenarese.
Heb nog geen foto's gemaakt maar heb wel eentje van het internet die precies hetzelde is (alleen die van mij is een stuk verlaagd ben niet zo groot):

full


En dat aanbod van een keertje mee rijden neem ik graag aan. laat me maar weten wanneer.

groetjes marieke
 
he froggy,

heb je een email gestuurd maar mocht je dit eerder lezen: ik woon op de Bats waar ooit de super de boer zat maar waar nu dus appie heijn komt.
Heb je mail gelezen :)

Zaterdag ga ik denk ff naar Termaat om een goed regenpak te kopen (voor over het leerpak).
Ik zit nu al 3 dagen ziek thuis omdat ik met de Kawa-Day geen goed regenpak had :( Ben al 2 weken aan het hoesten en al.
Heb nu wat paardenmiddel gekregen *O* Het gaat al de goede kant op. *O*
 
Waar woon je ergens in Groesbeek en welke cafeteria :?
Ik kom uit de Breedeweg :]


Man, dan moet ik jou wel eens gezien hebben,

ik woon echt in de buurt. Ik ben trouwens heel vaak in groesbeek te vinden.

Nou als jullie weer gaan rijden hoop ik ook eens mee te kunnen gaan, tot nu toe heb ik steeds iets anders gehad op de planning :Y
 
Woww, nice bike :} :} :}

@Marieke: jij mag ook niet klagen, leuke beginners motor :Y .

Ik hoop voor jullie dat het tijdens de TT droog blijft, voor de
verandering.
Ik gok wel op de SBK, zonnetje en 20/25graden 8-) .
Vindt persoonlijk de wedstrijd dag ook mooier.

Dank je cage, ik klaag ook zeker niet. Behalve over mijn rug die weigert dienst, heb 2 dagen plat gemoeten van de dokter. Ben sinds vandaag eindelijk wat mobieler ookal doet het pijn. De dokter had ook vervelend nieuws mag voorlopig niet motorrijden dus waarschijnlijk zit ik met de TT toch thuis ;( :N :(
groetjes marieke
 
Dank je cage, ik klaag ook zeker niet. Behalve over mijn rug die weigert dienst, heb 2 dagen plat gemoeten van de dokter. Ben sinds vandaag eindelijk wat mobieler ookal doet het pijn. De dokter had ook vervelend nieuws mag voorlopig niet motorrijden dus waarschijnlijk zit ik met de TT toch thuis ;( :N :(
groetjes marieke

Nou meid das niet zo mooi dan, ik ken dat B| .
Weten ze wel de oorzaak van het probleem?
Eenmaal problemen er mee, blijft problemen daarmee.
Ga je toch gewoon naar de SBK, is pas over een paar maanden. ;)
 
Nou meid das niet zo mooi dan, ik ken dat B| .
Weten ze wel de oorzaak van het probleem?
Eenmaal problemen er mee, blijft problemen daarmee.
Ga je toch gewoon naar de SBK, is pas over een paar maanden. ;)

ze denken aan isias of hoe je dat ook mag schrijven. En ja dat had ik al door dat ik daar problemen mee zal gaan houden. Tja wie weet en anders ga ik gewoon met de trein naar de TT we zien het wel. Gelukkig rijd Rossi volgend jaar nog dus heb ik nog een keer te goed.
groetjes maar weer
 
Ik ken iemand die heeft dat ook, niet pretig :N .
En vooral niet op deze leeftijd, heeft toch iets met
je spieren en vermoeiheid te maken.
Effe een weekje goed uitrusten en dan kun je misschien
volgende week toch nog op je bike gaan.
Think positive ;)
 
nou ik moet zeggen op dit moment heb ik geen last meer dus misschien is ie verdwenen! Probeer zondag een stukje te gaan rijden.
 
Ik ga vanmiddag eens kijken welke dijk ze nou precies afgesloten hebben.
En tot hoever namelijk....

Misschien zijn er mensen die zin hebben om morgen een stukkie te gaan rijden?
Of misschien wel de befaamde OllieRoute?

Kom maar op met ideeetjes...
 
Is er al een groepje die zaterdag vertrekken naar de tt? @ foggy: heb jij staanplaatsen of zitplaatsen? Ik wil me niet opdringen hoor maar misschien een idee om met een groepje er heen te rijden :] ? Heb niks meer gehoord op die email van mij namelijk.

marieke
 
Ik ga vanmiddag eens kijken welke dijk ze nou precies afgesloten hebben.
En tot hoever namelijk....

Misschien zijn er mensen die zin hebben om morgen een stukkie te gaan rijden?
Of misschien wel de befaamde OllieRoute?

Kom maar op met ideeetjes...

Hoe bevalt de nieuwe bike en mis je de racer niet?
 
Ik rij gewoon zelf naar de TT denk ik.. met een groepje rijden over de snelweg is toch niet zo heel bijzonder en aangezien ik toch staanplaatsen heb.

Je mag best mee rijden hoor, ik vertrek rond 7 uur.
 
@Wolve misschien dat ik wel meerijd. Weet het nog niet zeker maar dat beslis ik morgen wel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig.Vorige keer was het gezellig dus nu verwacht ik wel hetzelfde.

Leuk ritje voor iedereen hier....altijd gezellig en lekker ijs bij de MAC!!

@Cage de bike bevalt prima. Op de snelweg mis ik de racer echt wel, maar op de dijk of andere dingen absoluut niet.
Rijd gewoon geweldig.
Als ik naar de TT zou gaan dan pak ik nog wel de racer.
 
Ik rij gewoon zelf naar de TT denk ik.. met een groepje rijden over de snelweg is toch niet zo heel bijzonder en aangezien ik toch staanplaatsen heb.

Je mag best mee rijden hoor, ik vertrek rond 7 uur.

Hi nikos,
o ok dat is prima. Wat spreken we dan af, is namelijk de eerste keer dat ik met de motor zo'n eind ga rijden. Mag ik dan ook met jullie samen de races bekijken of moet ik meteen opzouten ;) . Je kan me ook gewoon mailen, kijk maar bij mijn profiel dan vind je de gegevens die je nodig hebt.
groetjes marieke
 
Vandaag ook weer van alles mee gemaakt met de kwakkies -O-
Willen Jolanda en ik naar Termaat rijden, komen we buiten.
Staat de motor van Jolan we heel erg recht op.............achterband leeg.
Zat er een spijker in. De Diablo zat er zo'n 2000 km op.

Toen wou ik mijn motor starten.......accu kapot.
Ik wist al dat ie slecht was, dat had de dealer al bij de kleine beurt gezegd.
Maar dat het zo snel ging :( 3 dagen geleden had ik de accu helemaal opgeladen.
Nu is mijn pa met mijn motor weg om er ff een nieuwe accu in te laten zetten.

Ondertussen hebbben Jolan en ik haar motor met de aanhanger naar haar dealer gebracht.

En ga dadelijk eindelijk naar Termaat als mijn pa terug is.

Dit weekend ben ik niet van plan om veel te rijden ivm mijn verkoudheid '(

@ angel46 Wij zitten met een groepje op de TT-World tribune.
 
Ben net terug van Termaat.
Ik heb een fluor gele regen-overall gekocht.
Dit voor het geval dat het met de TT regent :)
Was een leuke aanbieding :

1125204133.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan