Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wolve misschien dat ik wel meerijd. Weet het nog niet zeker maar dat beslis ik morgen wel. Maar de kans is zeer zeker aanwezig.Vorige keer was het gezellig dus nu verwacht ik wel hetzelfde.

Leuk ritje voor iedereen hier....altijd gezellig en lekker ijs bij de MAC!!

Sgapie, weet je of je nog gaat? Heb net besloten dat ik vandaag zin heb in een ritje dus ik ga dadelijk richting Ijsselstein...
 
Ja ik vertrek over 10 minuutjes. Heel misschien dat Malfunction ook meegaat.
Wou je samen rijden? Waar kwam jij ook al weer vandaan?
Ik uit Oosterhout.
 
Sprak Malfunction net, die kwam ook even zijn bed uit stinken en het eerste wat die natuurlijk doet is mij bellen. Hij gaat mee *O* *O*

Dus misschien kunnen we afspreken in Nijmegen, bij het parkeerterrein van het Bastion? Daar zal ik over een minuutje of 15-20 zijn.
 
Sprak Malfunction net, die kwam ook even zijn bed uit stinken en het eerste wat die natuurlijk doet is mij bellen. Hij gaat mee *O* *O*

Dus misschien kunnen we afspreken in Nijmegen, bij het parkeerterrein van het Bastion? Daar zal ik over een minuutje of 15-20 zijn.

's goed! ik denk dat ik 20 minuten net niet ga halen, maar jullie zien we wel verschijnen bij het Bastion. Tot zo!
 
's goed! ik denk dat ik 20 minuten net niet ga halen, maar jullie zien we wel verschijnen bij het Bastion. Tot zo!
We wachten wel effe, duurt het langer bel me maar even.

Edit..getallen weggehaald die hier stonden ;)
 
Laatst bewerkt:
dat stukje dijk terug ging mij ietsie te hard. Op de een of andere manier rijd ik (nog steeds) niet helemaal relaxed op dijkjes; vooral in linkse bochten die wat haaks zijn voel ik me als een oude dweil. Anyway, heb me erg vermaakt! Eenmaal in Elst/Nijmegen ben ik doorgereden omdat ik het laatste kwartier MotoGP nog wilde zien en kwam er dus achter dat er een herstart was zodat ik de hele race kon zien (al was die niet veel soeps met al die uitvallers).
 
Als het allemaal groen is, dan ben ik het of mijn tweelingbroer *D
Waar woon jij ergens in Kranenburg :?


Heel vlakbij bakkerij Derks, waar ze de broodjes maken,
(niet het verkooppunt in het centrum dus) daar rij je ook de grafwegen op. Die moet je wel kennen. :Y

Ben gister VRO 1 wezen doen in Oirschot. Echt gaaf *O* .
Ik ga 2 ook maar eens plannen. Schitterende dag. Alles was goed: het weer, het enthousiasme, de cursus en alles ging goed. *O*

@sgapie reed jij in de buurt van Lent rond een uur of 3? Ik denk dat ik je zag rijden. Tenminste, een zwarte motor en een fel groen pak...
 
dat stukje dijk terug ging mij ietsie te hard. Op de een of andere manier rijd ik (nog steeds) niet helemaal relaxed op dijkjes; vooral in linkse bochten die wat haaks zijn voel ik me als een oude dweil. Anyway, heb me erg vermaakt! Eenmaal in Elst/Nijmegen ben ik doorgereden omdat ik het laatste kwartier MotoGP nog wilde zien en kwam er dus achter dat er een herstart was zodat ik de hele race kon zien (al was die niet veel soeps met al die uitvallers).


Heey kerel, tja als je eenmaal wat meegemaakt hebt dan duurt het lang voordat je daar een keer overheen bent.. Ah komt wel weer, het ging toch lekker?
Ik vond t leuke dag alleen jammer dat we je in het begin gelijk al kwijt waren, was leuker geweest als we met zn drieen achter mekaar hadden gereden...
 
hee angel 46 kan het zijn dat we jou gezien hebben
eerst bij de kerk in haps en later nog een keer in cuijk

ja dat klopt! ik heb op het bankje bij de kerk effe een pauze ingelast. Hoe wist je trouwens dat ik het was? Als ik dat had geweten was ik gewoon met jullie verder gereden. Volgende keer beter.
En wat vonden we van de race vandaag, jee wat een valpartij!
Maar mooie motors hebben jullie! :9~
O en Nikos: het kan zijn dat ik a.s. zaterdag toch niet met de motor naar de TT ga, heb mijn bike nog maar een maandje en veel heb ik nog niet kunnen rijden dus om dan naar de tt te gaan is misschien nog niet verstandig. Heen lijkt me nog niet het probleem maar terug is het wel erg druk en heb je van die maffe gevallen op de weg zitten. Maar mail me maar gewoon de details door dan laat ik het je woensdag of donderdag het weten wat ik doe. En anders kunnen we gewoon afspreken ergens op het circuit rond 9 a 10 uur als ik toch met de trein ga. Heb je al een mail gestuurd dus check die maar effe.

groetjes marieke
 
Laatst bewerkt:
Hi,
Nog een Groesbeker hier.
Heb me rode yamaha Fazer (600)net een maandje. Ben ook de kneepjes van het asfalt aan het leren. Angel46 als je een keer rustig wilt toeren dan mail me maar een keer. :]
 
dat stukje dijk terug ging mij ietsie te hard. Op de een of andere manier rijd ik (nog steeds) niet helemaal relaxed op dijkjes; vooral in linkse bochten die wat haaks zijn voel ik me als een oude dweil. Anyway, heb me erg vermaakt! Eenmaal in Elst/Nijmegen ben ik doorgereden omdat ik het laatste kwartier MotoGP nog wilde zien en kwam er dus achter dat er een herstart was zodat ik de hele race kon zien (al was die niet veel soeps met al die uitvallers).

zenracer
Kan jij mij even mailen op kristian }) teijgeler.net ?
Tijdens de newbie tour reed jij achter een GS500 waarvan het achterwiel gek doet.

Was dat toevallig de mijne ?
Want ik hoor de laatste week een vaag geluid tijdens het optrekken en afremmen, maar ik kan het niet thuis brengen.

Graag even helpen aub... :}
Dank u :9
 
Oh wij dachten al dat je bochtjes aan het oefenen was. En in cuijk wij nog toeteren maar jij zwaaide even snel en toen vlug weer door. Maar ja net nieuw en nu al gespot. :W :W

ja sorry ik wist niet dat jullie van het forum waren anders was ik wel effe gestopt,kunnen jullie het me vergeven?.
ja was inderdaad effe bochtjes aan het oefenen, ging wel lekker moet ik zeggen. Ja dat doe ik goed he, nu al gespot worden 8-) :W
 
Laatst bewerkt:
En wat vonden we van de race vandaag, jee wat een valpartij!


groetjes marieke

Klapper he', heb de race ook live gekeken.
Ik dacht eerst, die staan niet meer op '( .
Volgens mij zat melandri klem tussen hopper en pedrosa, je zag
pedrosa neer gaan en meteen kwam melandri er tussen uit.
 
Hmm,voor zijn prijs zoek ik ook nog iets 8-)
Om in tekorten en aan te passen :9
Dus bij deze als je er niet uitkomt met Nickz.
Nickz is een nieuwe niks voor jou *O* , kan misschien wel
een mooi prijsje voor je maken ;)

Een zx7r demper? Hij is bedoeld voor mn zxr 400 en ik weet bijna zeker dat hij er op past met een paar kleine aanpassingen. Ik koop dan liever niet een nieuwe, aangezien het risico dan te groot is. Tenzij het echt aantrekkelijk is natuurlijk ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan