Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat er straks nog iemand rijden?
Ik en nog 2 maatjes (bjorn en subduc) zijn om ongeveer 19.15 op de waalkade (bij skadinski ofzo) te vinden. ff wat drinken en dan stukkie rijden.
We zijn te herkennen aan 2 rsv mille's en een cbr600 fighter.
 
Een zx7r demper? Hij is bedoeld voor mn zxr 400 en ik weet bijna zeker dat hij er op past met een paar kleine aanpassingen. Ik koop dan liever niet een nieuwe, aangezien het risico dan te groot is. Tenzij het echt aantrekkelijk is natuurlijk ;)

Ik heb voor je gekeken, maar het schijnt moeilijk teworden
voor zxr400 B| , weet niet of van een 750 er op past?
Heb je een bolt-on of een slip-on?
 
Zo ik ben weer thuis.
Was een prachtig tochtje van ik geloof meer dan 150km :Y stuk Mofland echt de moeite waard. :]
Lekker tempo met Ben Rutten voorop.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
 
Gaat er straks nog iemand rijden?
Ik en nog 2 maatjes (bjorn en subduc) zijn om ongeveer 19.15 op de waalkade (bij skadinski ofzo) te vinden. ff wat drinken en dan stukkie rijden.
We zijn te herkennen aan 2 rsv mille's en een cbr600 fighter.
Mooi stukkie gereden daaro in Duitsland! :Y

:W
 
HALLO! In topic deel 4 wilde ik eigenlijk enthousiast beginnen, maar ik maak nu een herstart!

Wat zijn nou eigenlijk de mooie weggetjes om een beetje bochten op te leren in Nijmegen (beetje schoon, voor de angstigen onder ons (ik)). Eind vorige zomer ben ik "gevallen" (echt heel weinig schade MEGA GELUK gehad!, vandaar de aanhalingstekens) en toen had ik mijn motortje niet zo heel lang (rijbewijs een jaar, maar in dat jaar weinig gereden, dus eigenlijk ben ik snel geflikkerd door overmoedigheid). Conclusie: Saus rijdt nu eigenlijk als een natte dweil :(

Echt teleurstellend, komt bij dat ik 13000 kilometer snelweg heb gereden op een pilot power (gruwelijk vierkante band,dus bochtend komen er nu ook niet van ;) )..... Afijn binnenkort een nieuwe band erachterop (Pilot Road, die is iets meer snelweg proof) maar ik wil mijn bochtentechniek ff flink aanpassen.

Dat is ook de reden dat ik nooit met iemand rij, want ik hou niemand bij ;) (beschamend). Ik woon in de Lindenholt alleen lig ik nu met pfeiffer bij mijn ouders op de bank dus mensen die me spontaan morgen een VRO willen aanbieden, hold that thought want ik lig nog ff (ja ik weet hem lekker te timen!)....

Vro overweeg ik overigens ook met een nieuwe achterband. Ben onderuit gegaan op de ackerbroekweg praktisch voor mijn eigen kamer :)
 
Dan woon je heel dicht bij mij, maar dan hoef we jou toch
niet uit teleggen waar de mooie bochten liggen.
Ik zou zeggen volg de ackerbroekweg, takenhof er bij.
Waar ben je ergens gevallen dan?
 
ik woon ook in lindenholt. Je kunt ook het industriegebied achter Orient Plaza overwegen met overzichtelijke bochten. Richting Wijchen kun je ook leuk rijden.

Iets anders: eergisteren is er in m'n straat een rood-witte FZR 600 gestolen. De motor stond op de oprit van de eigenaar en het moet tussen 18:00 en 22:30 zijn gebeurd.
 
ik woon ook in lindenholt. Je kunt ook het industriegebied achter Orient Plaza overwegen met overzichtelijke bochten. Richting Wijchen kun je ook leuk rijden.

Iets anders: eergisteren is er in m'n straat een rood-witte FZR 600 gestolen. De motor stond op de oprit van de eigenaar en het moet tussen 18:00 en 22:30 zijn gebeurd.

Ook al in lindenholt :+

Die diefstallen komen wel steeds dichter in de buurt en dat gewoon
terwijl het licht was :N , moet toch iemand gezien hebben :?
 
Dan woon je heel dicht bij mij, maar dan hoef we jou toch
niet uit teleggen waar de mooie bochten liggen.
Ik zou zeggen volg de ackerbroekweg, takenhof er bij.
Waar ben je ergens gevallen dan?

Jaaaa ik ga bochten oefenen op de Ackerbroekweg ;) Nee joh, opzich lijkt dat industrieterrein me ook een mooie optie. BEetje rustiger, kijk op het takenhof plein moet je natuurlijk overal opletten etc etc terwijl ik me moet concentreren op het scheuren ;)

Erm waar ben ik gevallen, ff kijken. Als je vanaf het Takenhof plein de wijk inrijdt dan voorbij Winkelcentrum Leuvensbroek (zelf woon ik tegenover het Lindenholt College) dan krijg je een S bochtje een bocht naar rechts en dan een bocht naar links. En in die bocht naar links kwam ik van de andere kant aanrijden (te hard, voorwiel blokkeren, fietspad opgevlogen door de stoeprand [alles los van de grond :X en 60 euro schade) en ben ik dus gevallen op het gras erachter na over het fietspad te zijn geschraapt.

ik woon ook in lindenholt. Je kunt ook het industriegebied achter Orient Plaza overwegen met overzichtelijke bochten. Richting Wijchen kun je ook leuk rijden.

Iets anders: eergisteren is er in m'n straat een rood-witte FZR 600 gestolen. De motor stond op de oprit van de eigenaar en het moet tussen 18:00 en 22:30 zijn gebeurd.

Ik heb al vaker mensen gehoord die zeggen dat er veel gelegenheidsdieven zijn als je hem alleen op stuurslot ff wegzet (in onze wijken dan).
 
Die lindenholt route is toch ideaal om bochten te oefenen ;)

Of dijkje richting bemmel pakken :]
klaverblad ressen.. wel uitkijken voor politie.
 
nijmegen0ws.jpg


1. Saus woonachtig
2. Saus gedonderd

Klopt dat vanaf de A73 (beide kanten) het een leuk weggetje is, alleen om de fiets steeds platter te leggen heb ik liever in het begin wat meer rust om me heen, en dat ik nog eens een keer kan omdraaien. Met een open demper 600keer op en neer racen.... Tja ;) Ik moet me er ook nog vertonen ;)
 
Jaaaa ik ga bochten oefenen op de Ackerbroekweg ;) Nee joh, opzich lijkt dat industrieterrein me ook een mooie optie. BEetje rustiger, kijk op het takenhof plein moet je natuurlijk overal opletten etc etc terwijl ik me moet concentreren op het scheuren ;)

Erm waar ben ik gevallen, ff kijken. Als je vanaf het Takenhof plein de wijk inrijdt dan voorbij Winkelcentrum Leuvensbroek (zelf woon ik tegenover het Lindenholt College) dan krijg je een S bochtje een bocht naar rechts en dan een bocht naar links. En in die bocht naar links kwam ik van de andere kant aanrijden (te hard, voorwiel blokkeren, fietspad opgevlogen door de stoeprand [alles los van de grond :X en 60 euro schade) en ben ik dus gevallen op het gras erachter na over het fietspad te zijn geschraapt.Ik heb al vaker mensen gehoord die zeggen dat er veel gelegenheidsdieven zijn als je hem alleen op stuurslot ff wegzet (in onze wijken dan).


Dan mag je inderdaad van geluk spreken,dat het niet erger is afgelopen.
Zoals die jongen op de zelfde weg, maar dan bij die school in zellersacker.
Die heeft zijn eigen geloof ik dood gereden daar.
 
Dan mag je inderdaad van geluk spreken,dat het niet erger is afgelopen.
Zoals die jongen op de zelfde weg, maar dan bij die school in zellersacker.
Die heeft zijn eigen geloof ik dood gereden daar.

Nouja zo hard reed ik ook dan weer niet :) Ben niet helemaal een mongool, het blijft bebouwde kom ;) Dat verhaal van die jongen in Zellersacker ken ik niet, maar ik woon er pas twee jaar (en ken nog steeds geen fuck van Nijmegen, het spijt me ;) ).

Veel nieuwe mensen hier :)
Welkom :]

Jij reed toch op die roze kawa? :+
 
Jij reed toch op die roze kawa? :+


:Y }) }) _O-

Welkom hiero, en je moet er echt scheit aan gaan krijgen dat anderen sneller zijn, anders blijf je rijden als een dweil..
Gewoon meerijden afkijken wat de rest doet en op den duur komt je vertrouwen wel weer terug...
Het is gewoon zo, je vertrouwen komt alleen maar terug als je je grenzen stukje bij beetje verlegt, blijven hangen is nog veel frustrerender..
Dus gewoon meerijden, je eigen tempo kiezen en de rest wacht vanzelf ergens.. :)
Tenminste, wij doen dat wel altijd zo..
 
Froggy, waar wil jij afspreken voor de TT? Wij verzamelen bij de Shell in Boxmeer om 7 uur. Komen jullie ook effe door Boxmeer gestuurd? Als ik niet snel antwoord, dan komt dat omdat ik geen internet heb in mijn nieuwe toko. (word aan gewerkt.) Wizl gaat ook mee, dus die houd het wel in de gaten hier.
 
:Y }) }) _O-

Welkom hiero, en je moet er echt scheit aan gaan krijgen dat anderen sneller zijn, anders blijf je rijden als een dweil..
Gewoon meerijden afkijken wat de rest doet en op den duur komt je vertrouwen wel weer terug...
Het is gewoon zo, je vertrouwen komt alleen maar terug als je je grenzen stukje bij beetje verlegt, blijven hangen is nog veel frustrerender..
Dus gewoon meerijden, je eigen tempo kiezen en de rest wacht vanzelf ergens.. :)
Tenminste, wij doen dat wel altijd zo..

hij heeft gelijk :Y :Y :Y
 
Froggy, waar wil jij afspreken voor de TT? Wij verzamelen bij de Shell in Boxmeer om 7 uur. Komen jullie ook effe door Boxmeer gestuurd? Als ik niet snel antwoord, dan komt dat omdat ik geen internet heb in mijn nieuwe toko. (word aan gewerkt.) Wizl gaat ook mee, dus die houd het wel in de gaten hier.


Hey leute,

rijden jullie vooral of alleen snelwegen naar Assen of een leuke route 'binnendoor'?

ik wil mee maar heb geen zin in een dik uur snelweg rijden. :N

als jullie anders rijden dan alleen snelweg gaat een vriend van me ook mee.
 
ik ga ook naar de TT, zijn er nog mensen die af willen spreken op het circuit (heb staanplaatsen)?
Help rossi is al gevallen! hopelijk doet ie mee zaterdag anders blijf ik thuis!
groetjes marieke
 
Froggy, waar wil jij afspreken voor de TT? Wij verzamelen bij de Shell in Boxmeer om 7 uur. Komen jullie ook effe door Boxmeer gestuurd? Als ik niet snel antwoord, dan komt dat omdat ik geen internet heb in mijn nieuwe toko. (word aan gewerkt.) Wizl gaat ook mee, dus die houd het wel in de gaten hier.
Rond 7.00 in boxmeer zijn is dat niet te vroeg :?
Of om 7.00 daar verzamelen en rond 7.30 wegrijden :?
Ik bel je voor zaterdag nog wel ff *D
 
Hey leute,

rijden jullie vooral of alleen snelwegen naar Assen of een leuke route 'binnendoor'?

ik wil mee maar heb geen zin in een dik uur snelweg rijden. :N

als jullie anders rijden dan alleen snelweg gaat een vriend van me ook mee.
Ken je dan een mooie route binnendoor :?

Ik denk dat we zoals gewoonlijk over de snelweg gaan.
 
er is wel een route binnen door
je kunt bijna helemaal langs het kanaal rijden
maar dan ben je wel ff onderweg

en je moet er toch op tijd zijn neem ik aan :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan