Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn ontzettend kut, wat dat betreft geen goed idee om dit topic te joinen. Hoor veel over diefstallen in Nijmegen en die van mij staat ook buiten in de Lindenholt :S
 
@racedevil: balen :( ! hoop voor je dat ze hem terug vinden.. kleine kans maargoed echt klote.

Froggy je bent gespot op de A28 ;)

IMG_0970_Small.jpg
 
Damn ontzettend kut, wat dat betreft geen goed idee om dit topic te joinen. Hoor veel over diefstallen in Nijmegen en die van mij staat ook buiten in de Lindenholt :S


wil je niet bang maken maar de mijne is dus gejat in de Lindenholt.... Gildekamp om precies te zijn. En in de Wellenkamp zijn er onlangs ook 2 weggehaald uit de voortuin -O-
 
Laatst bewerkt:
ja goed verzekerd maar dus niet tegen diefstal ;(
Dat snap ik nou echt niet, dat sommige mensen de motor niet tegen diefstal verzekeren :N
Waarom niet :?
Voor die paar € in de maand meer :?

Het is klote voor je maar verzeker hem dan ook goed.
Ik hoop voor je dat ze hem terug vinden.

Succes
 
Dat snap ik nou echt niet, dat sommige mensen de motor niet tegen diefstal verzekeren :N
Waarom niet :?
Voor die paar € in de maand meer :?

Het is klote voor je maar verzeker hem dan ook goed.
Ik hoop voor je dat ze hem terug vinden.

Succes

Was allemaal door mijn ex geregeld, stom van mij dat ik het niet nog een x goed had nagekeken
|(
 
*O* Heb jij mijn gespot :?
Zo ja, had ff getoeterd of iets dan had ik hem ff op 1 wiel getrokken 8-)

Was dat met de TT of zondag :?
Toen zijn we naar de Ninja meeting geweest.


haha nee ik zat wat foto's van de TT te bekijken en zag jou er ineens tussen staan om dat groene kanon kan je moeilijk heen ;) Was zelf ook op de motor, deze foto is door iemand anders gemaakt.
 
Was allemaal door mijn ex geregeld, stom van mij dat ik het niet nog een x goed had nagekeken
|(

Dus je was alleen wa verzekerd, das hele maal klote :(
Wa extra is meestal niet veel duurder en dat is tegen brand en diefstal.
Bij een kennis van mij hebben ze een keer de motor voor de deur in de fik
gestoken, sta je er ook mooi op B|
 
Vond de TT wat matig. Vorig jaar met Rossi & Gibernau op de Bult was mooier.
Heb de wedstrijd ook met een kater zitten kijken. :Z
's avonds ff stukkie wezen knallen. Blijft altijd lekker, ff uitwaaien. :]
Ben Angel46 ook nog tegengekomen bij de Shell in Groesbeek.

Ben voor de rest geen verzekerexpert maar je kan je verzekeren tot je knip leeg is maar ze keren zelden uit. Zelfs bij fullcasco moet je aan kunnen tonen dat je fiets opslot stond met ART4 sloten. Voor en achter. Stuurslot erop. Omringt door anti tank mijnen, en wat SAM sites voor het geval dat. Steken ze fiets dan in de fik is het geen brandschade maar vandelisme en dit wordt vaak niet gedekt.

Je kan beter je accu hotwiren. Dikke transformator er tussen en de eerste die in een straal van 20 cm komt krijgt een klap van 50.000 volt. *O*
 
Ben voor de rest geen verzekerexpert maar je kan je verzekeren tot je knip leeg is maar ze keren zelden uit. Zelfs bij fullcasco moet je aan kunnen tonen dat je fiets opslot stond met ART4 sloten. Voor en achter. Stuurslot erop. Omringt door anti tank mijnen, en wat SAM sites voor het geval dat. Steken ze fiets dan in de fik is het geen brandschade maar vandelisme en dit wordt vaak niet gedekt.

Das ook gelul...

De mijne is hier recht voor de deur weggehaald, en ik heb zo betaald gekregen zonder moeilijk doen, overleggen van sleutels of goedgekeurd spul, helemaal nix..
Je moet gewoon de polis doorlezen voordat je een verzekering afsluit...
Als zij al dat soort rare eisen gaan stellen hoeft die verzekering voor mij niet...

Ook had ik in het begin van het jaar bijna 1000 euro aan braakschade omdat ze hem hebben proberen te jatten en ze hem drie straten verder op terugvonden, weer het zelfde verhaal, geen gezeik gewoon betaald...

De verzekering die ik nu heb heeft als enige eis dat er een schijfremslot op moet zitten, daar kan ik goed mee leven, maar geen drie sloten en mijnen en zo, ik zou toch maar eens op zoek gaan naar een andere verzekering, als ik jouw was...


@ racedevil, tis gewoon echt zwaar kut kweet hoe het voelt, echt zwaar, zwaar kut..
 
he rene wanneer ben je mij tegen gekomen was vrijdagmorgen toch of heb je me nog ergens anders gespot?
Vond de tt wel leuk maar de spanning was er wel af ja, bij mij was er genoeg spanning op de armen door de geweldige zon (verbrand)
nou ga mijn bedje maar in groetjes
 
Thanks, ik zit nog te wachten tot dat ik de solokap en de undertail weg
kan brengen om telaten spuiten.

Die van jou mag er ook wezen, zag ik nou bling bling wielen of niet })

Thnx, jazeker heb je goed gezien *D Post maar wat pics als ie klaar is :9~
 
Volgens mij heb jouw gisteren ook gezien in Heesch, ik reed een tijdje achter jouw in een antraciet koekblik, bij zo'n stukje omleiding dwars door het dorp heen.. Het was rond 1545...

Ja, dat kan kloppen! Kom regelmatig in Heesch (vriendin woont er). Ik word wel veel gespot :+
 
Hey zxr4life, kwam ik jou nou straks rond 5 uur tegen?
Stoplicht net voor de snelweg bij lindeholt.

Rij jij zonder MF sticker? En heb je toevallig geen knipperlichten (of slecht zichtbaar ;) )? Want ik ben ook weleens met een Camelreplica het Takenhofplein opgereden richting de brug bij de Matrixx.... Ik had wel een sticker iig (en zoveel replica's zie je nou niet :) )
 
Rij jij zonder MF sticker? En heb je toevallig geen knipperlichten (of slecht zichtbaar ;) )? Want ik ben ook weleens met een Camelreplica het Takenhofplein opgereden richting de brug bij de Matrixx.... Ik had wel een sticker iig (en zoveel replica's zie je nou niet :) )

Kan, ik rij meestal via takenhof, kan ik tenminste nog een paar bochtjes
pakken naar huis *O* *O*
Sticker zit er niet op.
Ja die knippers,ik weet het B|
Zit te twijfelen, of die hele kleine komen er op of zo'n
kastje waar ik mijn achterlichten kan gebruiken als knipperlicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan