Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand op zijn plaat gegaan ofzo ?? khoop het in ieder geval niet voor diegene...
Jammer dak niet ben meegeweest..
 
Beetje moeilijk te zien. Het was iig 148,8 PK en een koppel van 105,5 nm. Mooi man!! Ik heb evenveel vermogen en koppel op het achterwiel als Kawasaki opgeeft als kruk-as PK's. Volgens de goeie man die mijn bike mishandeld heeft, was het een heel gezonde fiets. Hij heeft ook nergens geen dip in de koppelkromme.................. *O* *O*


Ziet er goed uit man! Was leuk om met jullie te rijden. :W

Tot de volgende X!
 
hoi ik ben nieuwe hier,
rij op een gpz 500
kom uit bemmel :)

Foto-XMCRUIUR.jpg


der komen nog nieuwe foto's aan na de herfst vakantie
frame wordt opnieuwe gespoten.
power bougies
kn luchtfilter
dyno jet kit
 
bedankt voor de welkom :]
rij voor namelijk dijk bemmel huissen oosterhoudsedijk en zondag veel in duitsland :)
heeft er iemand hier ook een db meter want volgens mij zit mijn motor er flink boven van wat ie mag en omdat ik uhm ook voor dagelijks gebruik heb ik niet zo zin in die boete aangezien ik er al genoeg heb :@
heb zeker zin om keer mee terijden heb ook nog vriend die ook wel interresse heeft met hoeveel rijden jullie over het algemeen en in waar ?? verzamel plek heb ik al gevonden bij bijsterhuizen :+
 
Laatst bewerkt:
Welkom DonDragon . frame wordt opnieuwe gespoten? :? ?

Mijn uitdraai was niet zo goed.Het blijkt dat de bike boven de 8600 toeren 1 cilinder liet liggen :( DUS ff terug naar de dealer . Op de terug weg flikte die me dat 2 keer . De derde poging trok ie gewoon weer door naar 11.500 tpm ? :} ??? :} ?

Maar goed hier toch nog m'n waardes : 132.7 PK en een koppel van 112.6 nm en dat bij 8589 tpm daarna stort ie in als een baksteen |( |( |(

Ben benieuwd waaraan die storing ligt. Volgens Dolf (man van de testbank) ligt het probleem bij de carburateur. Zelf denk ik aan de ECU gezien dat ie de derde hit wel weer normaal deed.

Iemand ideeen???
 
Welkom DonDragon . frame wordt opnieuwe gespoten? :? ?

Mijn uitdraai was niet zo goed.Het blijkt dat de bike boven de 8600 toeren 1 cilinder liet liggen :( DUS ff terug naar de dealer . Op de terug weg flikte die me dat 2 keer . De derde poging trok ie gewoon weer door naar 11.500 tpm ? :} ??? :} ?

Maar goed hier toch nog m'n waardes : 132.7 PK en een koppel van 112.6 nm en dat bij 8589 tpm daarna stort ie in als een baksteen |( |( |(

Ben benieuwd waaraan die storing ligt. Volgens Dolf (man van de testbank) ligt het probleem bij de carburateur. Zelf denk ik aan de ECU gezien dat ie de derde hit wel weer normaal deed.

Iemand ideeen???

kijk keer na of je benzineslang iets gedraaid zit heb ik ook keer gehad liep die als je hem doortrok op 1 cilinder
frame spuit ik opnieuwe omdat het hier endaar roestplekjes heeft :@ het is niet nodig maar ja moet me tijd toch beetje opvullen :+
 
Laatst bewerkt:
Welkom DonDragon . frame wordt opnieuwe gespoten? :? ?

Mijn uitdraai was niet zo goed.Het blijkt dat de bike boven de 8600 toeren 1 cilinder liet liggen :( DUS ff terug naar de dealer . Op de terug weg flikte die me dat 2 keer . De derde poging trok ie gewoon weer door naar 11.500 tpm ? :} ??? :} ?

Maar goed hier toch nog m'n waardes : 132.7 PK en een koppel van 112.6 nm en dat bij 8589 tpm daarna stort ie in als een baksteen |( |( |(

Ben benieuwd waaraan die storing ligt. Volgens Dolf (man van de testbank) ligt het probleem bij de carburateur. Zelf denk ik aan de ECU gezien dat ie de derde hit wel weer normaal deed.

Iemand ideeen???

Denk ook dat het een probleem moet zijn met de ecu!
 
wlkom DonDragon, man hoe kom je aan die naam. :}
Maar welkom hier op hetNijmegen eo. topic. :]
 
jongens, ( en hopelijk ook meiden )

Het weer voor a.s weekend :

30%-50% kans op zon !!!
10% kans op regen ( maar 0 mm )
zo'n 16 graden

En elke dag dat ik kijk word het er beter op... ritje plannen ??

Zaterdag en/of zondag
 
jongens, ( en hopelijk ook meiden )

Het weer voor a.s weekend :

30%-50% kans op zon !!!
10% kans op regen ( maar 0 mm )
zo'n 16 graden

En elke dag dat ik kijk word het er beter op... ritje plannen ??

Zaterdag en/of zondag

Ik kan niet.................. Jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan