Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is een zondag een rit in belgie.
kijk ff in het meeting topic.


hey knutsel belgie of holland maakt mij niet uit hoor :] moet alleen beetje aankomen ook hé...niet altijd even simpel blijkbaar tegenwoordig :? voor mij dus :N maar zal er binnekort ZEKER terug bij zijn :Y
 
hey knutsel belgie of holland maakt mij niet uit hoor :] moet alleen beetje aankomen ook hé...niet altijd even simpel blijkbaar tegenwoordig :? voor mij dus :N maar zal er binnekort ZEKER terug bij zijn :Y
we verwachten je, ik zei het alleen maar omdat je schreef dat je alle meetings weer miste.
 
Het is weer eens hard gegaan hier.....


@ muis en de rest van de organisatie nog maals dank was een mooie dag..... jammer dat ik zo vroeg weg moest.....

@ dweezy.....wat heb jij een geluk, man..... bijna een Z geBBQ.
 
mogguh

ff oud plaatje dan maar. Gisteren nwe Pics geschoten maar die staan nog niet op mijn computer

full
 
topic deel 20 pg 125

Zwizz 750 nice pictures man (ooit kom ik ook eens die richting uit)

voorlopig moet ik me beperken tot een-dags ritjes
maar die zijn ook top

full
 
tot mijn grote spijt ben ik verhinderd door gebrek aan een oppas voor de kids , kaartje kost 60 euro, gaat voor 55 euro weg, echter alleen met betaling via Paypal !
Je kunt dus binnen een dag je kaartje binnen hebben!
mailen naar fulleke at gmail dot com

wie het eerst komt...

vak M, rij 21
 
Goeiemorgen mensen,

Ik weet niet of iedereen het nog meegekregen heeft uit deeltje 20 (Z750 of bandit 650n). Als geld niet de doorslaggevende faktor is: de Z. :Y
Waren duidelijke argumenten voor de aspirant-koper.
Dus als het zover is, zijn jullie waarschijnlijk de eersten die het weten ;)
gegroet

PS. ik dacht even dat het een rel zou worden op het bandit-topic O-)
 
En waar was jij eigenlijk zaterdag?!
:X :X :X , had nog een terras te leggen hier in de achtertuin........, dus ik moest helaas aan mij voorbij laten gaan '( '(


Dus laat maar horen wat ik allemaal gemist heb, en hoe stom ik was...enz enz :+
 
:X :X :X , had nog een terras te leggen hier in de achtertuin........, dus ik moest helaas aan mij voorbij laten gaan '( '(


Dus laat maar horen wat ik allemaal gemist heb, en hoe stom ik was...enz enz :+
Ligt dat betreffende terras nu ook? Mezelf kennende komt er met dit weer niets van dergelijke klussen ;)
 
Super! thnx!

Net even mailtje gestuurd. Even vragen hoe t moet met betalen uit NL.
Als je eventueel gaat bestellen; geef mij een gil als je wilt. Ik moet nog even op de site kijken maar ik zit er wel aan te denken om er ook een op te zetten. Het prijsje begint nu ook wat leuker te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan