Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toppie actie!!

Ik zal ook eens aan de slag gaan!!!

Maare...hoe bevestig je zo'n tacho eigenlijk normaal gesproken? Die zit van binnenaf toch tegen het "glas" aan zegmaar? Is dat gewoon een soort inlegding? Of moet je die toch echt plakken? Dan wordt 't lastig als er geprint gaat worden. Vinyl kan dan wel, gewoon spiegelbeeld.

Jaja....deze jongen heeft ook enkele jaartjes als beletteraar/lichtreclame monteur doorgebracht ;)

Ja helemaal 100% zeker weet ik het eigenlijk ook nog niet, maar naar wat ik uit de verhalen van hier had begrepen is het gewoon een dun plaatje waar je zo een 'normale' sticker op kan plakken... Iemand die het kan bevestigen/ontkennen...
 
Voor de geinteresseerden heb ik een lijstje van de mods die ik op en aan mijn Zet heb veranderd:
Braking wave schijven
Stealth achtertandwiel
Home made carterbeschermers
Technoflex achterschokbreker
636 voorvork , bij Technoflex aangepast speciaal voor de Z1000
Goodridge stalen remleidingen
Rizoma remschakelset
Rizoma remolie potjes
Rizoma handvatten en trildempers
Magura fatbar stuur
CRG hendels
CRG bar end spiegels
JMV carbon zijdeksels
Campbell uitlaten
Powercommander (139 pk)
Carbonleder zadel
Gilles kettingspanners
Rvs tellerplaat
Bike design knipperlichten(worden vervangen door Rizoma's)
full
 
Wow... Wat een reacties meteen...

Wil ik jullie één gunst vragen, is er dan misschien iemand die dat originele plaatje voor me zou willen inscannen misschien? Kan ik morgen even een goede basis maken waar jullie vanaf kunnen ontwerpen zodat alles wel klopt en meteen verwerkbaar is zonder dat ik er een hoop extra werk aan hem om alles passend te maken enz...


Ja je hebt wat los gemaakt hoor, *D ik ben vorigjaar de L :+ L geweest met een actie voor T-Shirts.


En als Zetters ergens lucht van krijgen, nou berg je maar ik heb er vijftig in bestelling gehad.

Maar toch toegegeven alle eer ontvangen van de mede Zetters, er waren zelfs infiltranten welke een Shirt hebben besteld :Y
 
Voor de geinteresseerden heb ik een lijstje van de mods die ik op en aan mijn Zet heb veranderd:
Braking wave schijven
Stealth achtertandwiel
Home made carterbeschermers
Technoflex achterschokbreker
636 voorvork , bij Technoflex aangepast speciaal voor de Z1000
Goodridge stalen remleidingen
Rizoma remschakelset
Rizoma remolie potjes
Rizoma handvatten en trildempers
Magura fatbar stuur
CRG hendels
CRG bar end spiegels
JMV carbon zijdeksels
Campbell uitlaten
Powercommander (139 pk)
Carbonleder zadel
Gilles kettingspanners
Rvs tellerplaat
Bike design knipperlichten(worden vervangen door Rizoma's)
(Afbeelding)


Mooie bike hoor :9~ :9~ :9~ .

Dus in het echt kunnen wij hem zien as Zondag we vertrekken om 08.00 bij het tankstation van Rijsoord zie ook deze post Post van dnbok in topic 'Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 21' *O* *O* *O*
 
Wow... Wat een reacties meteen...

Wil ik jullie één gunst vragen, is er dan misschien iemand die dat originele plaatje voor me zou willen inscannen misschien? Kan ik morgen even een goede basis maken waar jullie vanaf kunnen ontwerpen zodat alles wel klopt en meteen verwerkbaar is zonder dat ik er een hoop extra werk aan hem om alles passend te maken enz...
Post van Dweezy in topic 'Z1000 - Z750 - Z750S plaza deel 21'
heb je hier wat aan ??
 
Voor de geinteresseerden heb ik een lijstje van de mods die ik op en aan mijn Zet heb veranderd:
Braking wave schijven
Stealth achtertandwiel
Home made carterbeschermers
Technoflex achterschokbreker
636 voorvork , bij Technoflex aangepast speciaal voor de Z1000
Goodridge stalen remleidingen
Rizoma remschakelset
Rizoma remolie potjes
Rizoma handvatten en trildempers
Magura fatbar stuur
CRG hendels
CRG bar end spiegels
JMV carbon zijdeksels
Campbell uitlaten
Powercommander (139 pk)
Carbonleder zadel
Gilles kettingspanners
Rvs tellerplaat
Bike design knipperlichten(worden vervangen door Rizoma's)
(Afbeelding)



:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


mooi ding hoor :Y :Y :Y :Y :Y :Y


ouwe posert...... :+
 

Ja en nee...

Ja: hij zal een eind kloppen...

Nee: ik ben zo'n eigenwijs dat ik denk dat ik veel dingen
zelf beter kan en ga dus liever maar van het origineel uit.

Kan beter even de moeite nemen om het origineel even goed in te scannen en er zeker van de zijn dat hij perfect past en een milimetertje het rood van de originele overlapt dan dat ik van een internetplaatje uitga en iedereen met een 'netnietsticker' zit opgescheept...
 
hallo , even een vraag , mijn z1000 vind ik erg trillen boven de 6000 toeren , mijn koppelingshendel trilt niet , zijn er andere dingen te doen om het te verminderen???
Is een bekend euvel van de Z. In standaardtrim is er een gebied rond de 6.000 rpm waarin trillingen voorkomen. Er is echter wel mee te leven. Ik kreeg er geen tintelende vingers van of zo.
 
Zondag als afscheid van de Z even een (uitgestelde) familietoer in de Ardennen gedaan. Dik 800 km. op de teller gezet. Ik moet wel zeggen dat ik nu nog een beetje last van mijn ... heb. '( '( '(
(Afbeelding)
Wel een rustiek plaatje zo, met die kudde wilde paarden op de achtergrond.

Hoop dat je genoten hebt van het afscheid van je Z. Veel plezier op de Yam..
 
Wat zonde!
Moest vanavond nog bij een paar klanten wat dingetjes laten zien en dacht ik pak de Z750 van stal...

Kom ik daar in de straat aan, kijk goed naar de huisnummers minder wat vaart en sta bijna stil merk ik dat hij naar beneden duikt... Ik denk nog 'oh kut' maarja toen kon ik 'm al niet meer houden en moest hem voorzichtig op de grond neerleggen... Buurman schoot meteen te hulp om hem op de tillen... Gelukkig viel de schade mee enige wat ik kon ontdekken zijn een paar krassen op de rand van de bronze/goud/bruinkleurige afdekkapjes van 't blok... Iemand enige idee van de kleur? Zijn daar misschien van die 'bijtipstiften' voor de koop? Want het is eigenlijk wel zonde...

p.s. over die 'kilometertellerstickers' één dezer dagen/weken ga ik hem bij mij vervangen. Moet dan toch een basis op computer maken voor mezelf, is het een kleine moeite om jullie 'ontwerpen' er in mee te nemen en uit te printen/snijden. Heb zelf een reclamebureau en een grootformaat printer staan waarmee ik op vinyl/stickermateriaal kan printen en meteen uitsnijden... Dus mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel... want 20,- voor een zwart stickertje van 10 x 10 cm wat in oplages word gemaakt is natuurlijk belachelijk en dan heb je nog niks persoonlijks....
Zonde van de Z. Het valt gelukkig nogal mee begrijp ik hoewel het altijd stevig balen is!

Wat de km-achtergrondplaat betreft; Ik heb deze er nog niet uit gehad, maar voor zover ik weet is het geen sticker. Van welk materiaal maak jij ze dan?
Als je een voorbeeld hebt, kun je dat dan naar me mailen? Als het wat is heb ik wel interesse in een groene. Mijn mail staat in mijn profiel. :}
 
Mogelijkheden te over en bijna alles kan dat is tegenwoordig het mooie van mijn vak... Hij print in de hoogste modus 1440 x 1440 dpi dus lettertjes van 2 mm zijn nog goed te lezen. Kan gewoon helemaal full color wezen is geen probleem. Verlopen en foto's kunnen dus gewoon gebruikt worden. Liefst aanleveren als 'vectoren' dus .ai .eps of eventueel .pdf. Wanneer je in Photshop aan de gang gaat zorg ervoor dat hij minimaal 200 dpi op 100% is.

En over de kosten... Tsjah... Ik ga niet voor ieder los stickertje dan ding opstarten, maar als ik nu 5,- zeg wanneer ik is ze aan het eind van de maand een keertje met zijn allen tegelijk uitdraai lijkt me dat netjes. Neem ik ze gewoon een keer naar een meeting mee...
Even in navolging op mijn andere bericht; Hartstikke goed. Dus als ik jou een ontwerp toestuur is dat zomaar te doen?
Stuur me dan maar je email adres, dan komt het ontwerp eraan.
:Y :} :}
 
Voor de geinteresseerden heb ik een lijstje van de mods die ik op en aan mijn Zet heb veranderd:
Braking wave schijven
Stealth achtertandwiel
Home made carterbeschermers
Technoflex achterschokbreker
636 voorvork , bij Technoflex aangepast speciaal voor de Z1000
Goodridge stalen remleidingen
Rizoma remschakelset
Rizoma remolie potjes
Rizoma handvatten en trildempers
Magura fatbar stuur
CRG hendels
CRG bar end spiegels
JMV carbon zijdeksels
Campbell uitlaten
Powercommander (139 pk)
Carbonleder zadel
Gilles kettingspanners
Rvs tellerplaat
Bike design knipperlichten(worden vervangen door Rizoma's)
(Afbeelding)
Is dat alles? :9~ :}
 
Zo..........ben ik weer.
Ben je er effe niet; heb ik ongelofeloos veel gemist!
Leuke plaatjes, Girlie; zie ik precies wat ik allemaal gemist heb. ;( ;( ;(
Toppie dag geweest, zie ik. Leer ik meteen wat koppies kennen (oei).
(Ja, ja........ik moet inderdaad ook maar een keertje naar een meet toe!)

Ook komend weekend zit ik weer helemaal vol; druk druk druk.
Is ook nog kermis hier in Deurne.

Zal nog even een recent plaatje posten van mijn ritje in Zuid-Limburg.
Was een verduveld leuk stukje sturen rond Slenaken en Vaals.
Was wel-is-waar geen Ardennen-ritje, maar toch tussendoor nog leuk :] :] :]

En zoals Zwizz zijn zilveren fiets voor een grijze achtergrond zette,
zal ik eventjes wat groen op groen plaatsen hier. 8-) 8-) 8-)
(Afbeelding)



HEEY !!!!

Da's bij mij achterom !!! . . . .
 
En nog even een sfeerplaatje voor diegenen die van het weekend gaan. Onwijs mooi daar onder Luik. Maar let op! Er liep zondag daar een motorrijder wat zoekerig rond. Was (net als wij) even bij het water wezen kijken, en kwam na 5 minuten terug. Motor gejat :( :( :( :( :(
(Afbeelding)


Stuwmeer van - oftewel op z'n Frans- Barrage de la Gileppe bij Jalhay.

Dan ben je zeker ook boven bij Baraque Michel geweest vanuit Eupen?
Heel lange weg door de bossen naar boven met wat mooie snelle bochten......

Eenmaal boven, doorrijden met 240 (haha !!) tot weer een afdaling met haarspeld bochten, richting Malmedy..

De jeuk komt weer terug...............
 
voor de photoshoppers:

full


maar erg veel ruimte voor creativiteit is er natuurlijk niet, zorg er bovendien voor dat je de verdeling van de toerentallen goed overneemt...

ik heb zelf een oranje besteld bij ms-parts.de , is een metalen plaatje wat je met dun dubbelzijdig plakband plakt op het originele schijfje in het display.
 
deze dus...

full


en bedenk goed, een vierkant plaatje past er dus niet in !!

de sticker zul je dus rond moeten maken of uitknippen, en nogmaals, erg veel ruimte voor eigen afbeeldingen is er niet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan