Het Grote RSV1000 (R/Factory/Tuono) Topic #3

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O*

fsget.php


fsget.php


fsget.php


fsget.php


Ik vind 'm echt supergaaf!!!
 
Ik zit net mijn gebruikershandleiding door te bladeren en kom een stuk tegen over de veerafstelling, nu staat er een standaard en een circuitafstelling, kan iemand mij in het kort vertellen wat voor effect de circuitafstelling heeft ten opzichte van de standaardafstelling en welke nadelige of voordelige gevolgen heeft dit voor normaal op de straat? Word alles simpelweg een stuk stugger?

Nu had ik op mijn laatste circuitdag nogal last van een wegglijdende achterband en bokkende/stuiterende achterkant en dit gaf me erg weinig zelfvertrouwen om lekker rond te gaan, nu stond achteraf mijn bandenspanning iets te hoog (zoals ik er op straat mee rij) maar ik wil dit met de vering ook wel eens gaan proberen.
 
Ik zit net mijn gebruikershandleiding door te bladeren en kom een stuk tegen over de veerafstelling, nu staat er een standaard en een circuitafstelling, kan iemand mij in het kort vertellen wat voor effect de circuitafstelling heeft ten opzichte van de standaardafstelling en welke nadelige of voordelige gevolgen heeft dit voor normaal op de straat? Word alles simpelweg een stuk stugger?

Nu had ik op mijn laatste circuitdag nogal last van een wegglijdende achterband en bokkende/stuiterende achterkant en dit gaf me erg weinig zelfvertrouwen om lekker rond te gaan, nu stond achteraf mijn bandenspanning iets te hoog (zoals ik er op straat mee rij) maar ik wil dit met de vering ook wel eens gaan proberen.


ja dit wil ik ook wel weten :Y
 
Eén van de eerste dingen die ik heb gedaan nadat ik m'n RSV kocht was de vering afstellen. Ik begon met een iets zachtere afstelling dan de circuitafstelling maar uiteindelijk heb ik toch de circuitafstelling erop gezet. Bevalt prima en stuurt geweldig, een stuurdemper is dan echter wel aan te raden!
 
Eén van de eerste dingen die ik heb gedaan nadat ik m'n RSV kocht was de vering afstellen. Ik begon met een iets zachtere afstelling dan de circuitafstelling maar uiteindelijk heb ik toch de circuitafstelling erop gezet. Bevalt prima en stuurt geweldig, een stuurdemper is dan echter wel aan te raden!
oke dan ga ik dat dit weekend 's nachts op mijn werk doen :Y
alles afstellen voor circuit
:}
 
Eén van de eerste dingen die ik heb gedaan nadat ik m'n RSV kocht was de vering afstellen. Ik begon met een iets zachtere afstelling dan de circuitafstelling maar uiteindelijk heb ik toch de circuitafstelling erop gezet. Bevalt prima en stuurt geweldig, een stuurdemper is dan echter wel aan te raden!


Mooi, dan ga ik hem ook zeker op de circuitafstelling zetten, ik neem aan dat de standaard stuurdemper voldoet, daar staat ook de circuitafstelling voor beschreven. Bedankt voor het antwoord!
 
zo mijn achterlicht is klaar om ingebouwd te worden, laatste vulstrip is er net opgelijmd en aan't drogen...

ga 't later mooi afwerken met een hele rubber rondom dat de spatie weg is...

heb voorlopig 2 lampjes diei k nog oranjerood moet doen met een alcoholstift of dergelijke om toch maar pinkers te hebbe achteraan...

zou graag ingewerkte pinkers hebben,heb 3cm op de kop ruimte (rond) om er in te werken...

net ff gaan zien in demotorzaak maar niets te vinden -O-

als iemand wat tegen komt...
 
Mooi, dan ga ik hem ook zeker op de circuitafstelling zetten, ik neem aan dat de standaard stuurdemper voldoet, daar staat ook de circuitafstelling voor beschreven. Bedankt voor het antwoord!
Ja, de standaard stuurdemper voldoet zeer zeker! Die heb ik ook gemonteerd. Deze moet je 15 klikken open zetten.
 
Daarnet heb ik trouwens voor 't eerst stilgestaan met de RSV, zoals het een echte Italiaan betaamd :+
Weer een aantal keren onderweg dat 'ie er even de geest gaf een fractie van een seconde. Maar nu was 't echt even gebeurd, hij viel helemaal uit. Omdat ik de koppeling niet direct inkneep maakte 'ie nog wel toeren maar toch stond de toerenteller op 0. Hij wilde ook niet meer starten. Na ongeveer een minuutje wachten deed 'ie het weer maar het moge duidelijk zijn dat er toch iets niet goed is. Er kwam dit keer geen EFI melding in beeld tijdens of na het uitvallen...

Iemand enig idee?
 
Daarnet heb ik trouwens voor 't eerst stilgestaan met de RSV, zoals het een echte Italiaan betaamd :+
Weer een aantal keren onderweg dat 'ie er even de geest gaf een fractie van een seconde. Maar nu was 't echt even gebeurd, hij viel helemaal uit. Omdat ik de koppeling niet direct inkneep maakte 'ie nog wel toeren maar toch stond de toerenteller op 0. Hij wilde ook niet meer starten. Na ongeveer een minuutje wachten deed 'ie het weer maar het moge duidelijk zijn dat er toch iets niet goed is. Er kwam dit keer geen EFI melding in beeld tijdens of na het uitvallen...

Iemand enig idee?


Ontsteking error gok ik op.


laat maar weten wat ik gewonnen heb
:+
 
oke dan ga ik dat dit weekend 's nachts op mijn werk doen :Y
alles afstellen voor circuit
:}

Laat je voorvork niet te ver door de kroonplaat zakken want dan heb je de kans dat je je kuip aan de grond rijdt :X
 
HIJ IS KLAAR !!!!



*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


alleen nog es met een rooie alcoholstift over de pinkerlampjes gaan...

hij zit er goed uit naar eigen goesting...
morgen voormiddag eens wat piccies schieten met de compact...
 
Ontsteking error gok ik op.


laat maar weten wat ik gewonnen heb
:+
Ik ga morgen even kijken welke bougie's m'n dealer erin heeft gedaan en of dat wel de goede zijn...
En ik ga de krukaspositie sensor controleren, dat is namelijk de enige sensor welke ervoor kan zorgen dat de motor uitvalt.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga morgen even kijken welke bougie's m'n dealer erin heeft gedaan en of dat wel de goede zijn...
En ik ga de krukaspositie sensor controleren, dat is namelijk de enige sensor welke ervoor kan zorgen dat de motor uitvalt.

denk je?

daark omt heel wat meer bij...

oa de valsensor...

begin daar maar eens mee... meest voorkomend..
 
denk je?

daark omt heel wat meer bij...

oa de valsensor...

begin daar maar eens mee... meest voorkomend..
Maar als die niet aangesloten is loopt 'ie nog wel gewoon volgens het werkplaats handboek. Maar ik zal 'm toch eens controleren. Dus nu ga ik de bougie's valsensor en krukaspositie sensor controleren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan