Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Staat nu ook weer een advertentie van een Honda CBR600FS, met rijdbare schade. Motor heeft vast een buiteling gemaakt, want alle kappen dienen vervangen te worden (kost al gauw 600 Euro met replica-kappen). Verder heeft de motor rijdbare schade... kromme vorkpoten en dies nog meer...



Honda CBR 600 FS SPORT MET SCHADE

Tellerstand: 24.900 km
Kenteken: MH-LF-87
Garantie: 3 maanden


MOTOR HEEFT SCHADE .
VOORVORK BINNENPOTEN ZIJN KROM EN KOPLAMP DIENT VERVANGEN TE WORDEN .
VOOR DE REST RIJBARE SCHADE .. VOOR DE HOBBYIST ! MOTOR HEEFT POTENTIE . EVT, MET SPORTDEMPER .


Hier dus. Budgetbikes | Jager Motoren

Lekker laten staan! Hier zit voor hooguit een 500.- pleuro aan bruikbare onderdelen aan. B|
 
Laatst bewerkt:
Zat te twijfelen om voor een motor te gaan kijken bij Jager motoren,maar na het lezen van de reacties hier toch maar even gaan zoeken op het net.
Toen kwam ik hier terecht... Beoordelingen Jager Motoren | Klantenvertellen.nl

valt mij op dat er daar ook veel negatieve reacties zijn,en zelfs in 9 van de 10 "positieve" reacties lees je nog dat mensen terug moesten ivm dingen die niet in orde waren....

Nee....denk dat ik Jager Motoren maar links laat liggen.
 
Ze stonden eerder op baatsen.com maar hebben daar de boel maar laten verwijderen omdat ze 99 % negatieve beoordelingen hadden :P
 
Zat te twijfelen om voor een motor te gaan kijken bij Jager motoren,maar na het lezen van de reacties hier toch maar even gaan zoeken op het net.
Toen kwam ik hier terecht... Beoordelingen Jager Motoren | Klantenvertellen.nl

valt mij op dat er daar ook veel negatieve reacties zijn,en zelfs in 9 van de 10 "positieve" reacties lees je nog dat mensen terug moesten ivm dingen die niet in orde waren....

Nee....denk dat ik Jager Motoren maar links laat liggen.
Ze hebben toch een 7,8
Zo'n hoog cyfer heb ik nog nooit gehad op school,maar dit terzijde
 
Ze stonden eerder op baatsen.com maar hebben daar de boel maar laten verwijderen omdat ze 99 % negatieve beoordelingen hadden :P


Ik ken heel het bedrijf Jager-motoren niet. Kan daarover dus niks zeggen.

Ik wist niet dat dat kon om klantervaringen op de site baatsen.com uit te sluiten.
Er staat idd geschreven: "Wil niet dat klantenervaringen op deze site gepubliceerd worden".
Dat kan maar 1 ding betekenen en dat is dat de beoordeling niet positief is geweest. Bij een goede beoordeling is het juist een aanrader om er heen te gaan.

Voor mij is het dan duidelijk: Daar moet je niet heen!
Trouwens toch niet, want voor mij is het veel te ver..............
 
Zegt idd genoeg als een bedrijf niet op een dergelijke site geplaatst wilt worden. Jammer voor hun, maar daar zal ik dus ook nooit een motor kopen.
 
Blijft mij dan ook een raadsel dat ze zo'n groot pand hebben met een diversiteit aan merken en modellen...
 
Verzekeraars verkopen wrakken aan opkopers. Wat er daarna mee gebeurt kun je zelf verzinnen.
 
Laatst bewerkt:
Zegt idd genoeg als een bedrijf niet op een dergelijke site geplaatst wilt worden. Jammer voor hun, maar daar zal ik dus ook nooit een motor kopen.
Zo'n side zeg mij niets. Je kunt het personeel of familie en ik weet al wel niet positieve reacties laten plaatsen.
 
Blijft mij dan ook een raadsel dat ze zo'n groot pand hebben met een diversiteit aan merken en modellen...

Kan ik je heel wat over vertellen maar ik zal het beknopt houden, schoonvader met centjes heeft "aardig "geholpen om de boel voormekaar te krijgen, daarbij koopt hij veel ( buitenlandse ) schade fietsen die half / half worden opgelapt en weer worden verkocht ;)

Er staan daar echt wel goede en leuke motoren, die zijn ingeruild door klanten die daar nu waarschijnlijk spijt van hebben :+
 
Hij doet in alles wat los en vast zit.
Laatst geweest voor een auto Mercedes 450 sel belasting vrij met een blok erin uit een 400 CDI.
Zit zelf ook in de hobbywereld van oude mercedessen.
Aan telefoon werkte alles wat erin zat, weet dat die kabelboom van dat type blok altijd problemen geeft.
Niks van dashbord werkte, dat is Jager motoren.
 
Hahaha wat een verhalen ook eerder in dit topic!!! Motoren met maar 10.000km op de teller die worden verkocht met een defecte kilometerteller... dan moeten alle alarmbellen toch gaan rinkelen als potentiële koper?
 
Er staan daar echt wel goede en leuke motoren, die zijn ingeruild door klanten die daar nu waarschijnlijk spijt van hebben :+


Precies, je kan daar ook geluk hebben. Ik heb er tot nog toe een keer wat gekocht. Dit was nog op de oude locatie.
Later nog eens een proefrit gemaakt op een model wat stil viel tijdens de proefrit en op de aanhanger terug moest.

Degene die ik daar wel heb gekocht was weinig mis mee, maar ook een invoer modelletje met naderhand gezien wel wat "plekjes" op bijzondere plekken.

Ik heb nog een leuke mailconversatie van eerder dit jaar toen ik opzoek was naar iets heel specifieks, daar ben ik uiteindelijk niet voor gegaan vanwege de eerdere ervaringen en de antwoorden die ik kreeg op mijn vragen.

Dus je kan er wel wat kopen, maar laat de motor keuren door iemand die er verstand van heeft.
Te handelen valt er namelijk altijd. Maar koop daar met je verstand en niet met je hart.
 
Laatst bewerkt:
Nou, laat ik dan eens een goede ervaring hebben met Jager motoren. Wat betreft is mijn enige minpunt dat het een behoorlijk eind rijden is vanaf huis, maar daar doen hun weinig aan. Ik heb daar een motor gekocht, hierbij nieuwe banden, blokken en een "beurt". Een keer terug moeten gaan omdat de benzine meter niet werkte, dat was prima opgelost. Maar over het algemeen een goed gevoel over aangehouden.

Maar wat pmponer zegt, koop met je verstand.
 
Nou, laat ik dan eens een goede ervaring hebben met Jager motoren. Wat betreft is mijn enige minpunt dat het een behoorlijk eind rijden is vanaf huis, maar daar doen hun weinig aan. Ik heb daar een motor gekocht, hierbij nieuwe banden, blokken en een "beurt". Een keer terug moeten gaan omdat de benzine meter niet werkte, dat was prima opgelost. Maar over het algemeen een goed gevoel over aangehouden.

Maar wat pmponer zegt, koop met je verstand.

Zoals ik al eerder aangaf ; er zijn mensen die hun (goede) motor inruilen daar, als jij dan die inruiler koopt kun je idd een goede motor hebben ! De rest wat door hun zelf opgelapt word is zeer zeer slecht !!
 
Heeft iemand de laatste editie van "Das Motorrad" al gelezen (nr.7).
Daarin staat op pagina 110/111 een stukje over het terugdraaien van kilometerstanden.

Ze halen (vrij uitgebreid) het voorbeeld aan van een groene ZX10R uit 2008 die door een Duitse handelaar verkocht is aan een NL handelaar. Hij is uitgevoerd met km.st. 41.844 en werd in NL te koop aangeboden met km.st. 16.095 Het kenteken van deze ZX10 is 05-MJ-FP. Wie o wie heeft hem nu?
Herkenbaar aan een LeoVinci uitlaat zonder stickers.....

De handelaar geven ze een gefingeerde naam mee (vanwege aansprakelijkheid), en ze noemen hem dus bij de naam Jan Hunter. Zijn gefingeerde website zou dan volgens hun www.huntermotoren.nl zijn.

Ik heb geen idee waarom, maar ergens doet dit artikel mij aan een bekend bedrijf op MF denken.

Het blad ligt nog in de kiosken.
 
Heeft iemand de laatste editie van "Das Motorrad" al gelezen (nr.7).
Daarin staat op pagina 110/111 een stukje over het terugdraaien van kilometerstanden.

Ze halen (vrij uitgebreid) het voorbeeld aan van een groene ZX10R uit 2008 die door een Duitse handelaar verkocht is aan een NL handelaar. Hij is uitgevoerd met km.st. 41.844 en werd in NL te koop aangeboden met km.st. 16.095 Het kenteken van deze ZX10 is 05-MJ-FP. Wie o wie heeft hem nu?
Herkenbaar aan een LeoVinci uitlaat zonder stickers.....

De handelaar geven ze een gefingeerde naam mee (vanwege aansprakelijkheid), en ze noemen hem dus bij de naam Jan Hunter. Zijn gefingeerde website zou dan volgens hun www.huntermotoren.nl zijn.

Ik heb geen idee waarom, maar ergens doet dit artikel mij aan een bekend bedrijf op MF denken.

Het blad ligt nog in de kiosken.
Ja, ik heb het net gelezen. huntermotoren, kan niet missen. :')
 
Ik denk niemand, toets het kenteken maar in bij de RDW, eigenaren 0/0
KAWASAKI
NINJA ZX-10R
05-MJ-FP
Vervaldatum APK N.v.t.BDatum eerste toelating 05-02-2008IDatum tenaamstelling Niet geregistreerdTijdstip tenaamstelling Niet geregistreerdDatum eerste afgifte Nederland Niet geregistreerd

Ze halen (vrij uitgebreid) het voorbeeld aan van een groene ZX10R uit 2008 die door een Duitse handelaar verkocht is aan een NL handelaar. Hij is uitgevoerd met km.st. 41.844 en werd in NL te koop aangeboden met km.st. 16.095 Het kenteken van deze ZX10 is 05-MJ-FP. Wie o wie heeft hem nu?
Herkenbaar aan een LeoVinci uitlaat zonder stickers.....
 
Laatst bewerkt:
Die is verkocht bij Jager Motoren inderdaad, want als ik google op dat kenteken (zonder streepjes) verschijnt er op de eerste pagina van google een linkje naar autoscout : "Kawasaki Ninja ZX-10r gebruikt benzine in HOOGEVEEN van.."

Helaas niet opgeslagen in google cache dus de werkelijke advertentie is niet meer te achterhalen.

Edit: die is terug te vinden als je met streepjes zoekt. Werd op 2 december aangeboden op marktplaats.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan